زمان مناسب برای برش UMass کارمند چربی

سخت بودجه انتخاب در حال حاضر اجباری در خصوصی طرف از اقتصاد در حال حاضر trickled را به دولت قوی در بخش عمومی.که

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

سخت بودجه انتخاب در حال حاضر اجباری در خصوصی طرف از اقتصاد در حال حاضر trickled را به دولت قوی در بخش عمومی.

که آونگ زده دانشگاه ماساچوست سیستم دولت سوم-بزرگترین کارفرما است که به تازگی اعلام 2021 بودجه مالی که حذف حدود 6 ٪ از آن زمان معادل نیروی کار و furloughs هزاران نفر دیگر در چهره یک $264 میلیون coronavirus ناشی از کمبود.

نزدیک به سه در 10 UMass کارکنان خواهد بود متاثر از اقدامات صرفه جویی در هزینه.

این $3.3 میلیارد دلار صرف طرح های تایید شده توسط هیئت امنا نیز یخ شهریه.

رئیس جمهور مارتی Meehan هشدار داد که چهار دانشگاه و دانشکده پزشکی باید غلبه بر یک "بی سابقه مالی چالش است."

با توجه به خلاصه ارائه شده توسط UMass به سیستم دانشگاه آغاز $163 میلیون کاهش در هزینه های نیروی کار و $92 میلیون برش در غیر هزینه های پرسنل که با هم هنوز سقوط کوتاه از بسته شدن که کسری بودجه.

UMass اظهار داشت: آن را به حال گذاشته 134 از آن نزدیک به 24,000 کارگران و قصد دارد برای خاتمه یکی دیگر از 397. در مورد 1,125 و موقت مواضع نیز قطع 790 باز تمام وقت معادل شغل نمی تواند پر شود در حالی که بیش از 3000 کارمند در صورت furloughs.

به جای systemwide رویکرد مقامات در هر مقطع کارشناسی پردیس در حال برنامه ریزی خود را برای مدل های پاییز با درجات مختلف در فرد آموزش.

در UMass Lowell, کلاس های رزومه کاری در دانشگاه, اما در کاهش ظرفیت. حدود یک چهارم از تمام کلاس ها رخ خواهد داد به طور کامل در فرد با توجه به دانشگاه با این طرح منتشر شده در جولای 1. بقیه خواهد بود ترکیبی از مجازی و دوره های ترکیبی. کلاس که انجام می گیرد در دانشگاه عمل خواهد شد در حدود 25 درصد به 50 درصد از ظرفیت عادی.

بر روی کاغذ به نظر می رسد UMass به انجام اقدامات شدید مشترک المنافع فعلی درآمد, بحران خواسته است.

این اعداد به تنهایی نمی نشان می دهد تمام کارایی که باید — یا باید — گرفته شده از جمله ترکیبات که jettison برخی از کسانی که بسیار پرداخت می شود در موقعیت های که تمامي وجوه پنج دانشگاه.

ما با توافق مالی ناظران که سیستم دانشگاه پف کرده و دستمزد خواهد بود یک هدف نخست برای کسانی که نیروی کار و کاهش هزینه.

در اوایل سال جاری بوستون گلوب منتشر شده یک لیست از 100 بالا دولت-کارگر حقوق و تقریبا همه آنها UMass کارکنان. و با توجه به MassLive همه اما یکی از کسانی که 65 بالاترین پرداخت کارکنان کار برای UMass.

چند تا از آن بالا بگیر کار حق در اینجا در UMass Lowell.

صدراعظم Jacquie Moloney ($505,207) رتبه 16 به طور کلی; به دنبال مربی تیم هاکی هنجار Bazin ($504,750) 17; امور مالی رئیس جوآن Yestramski ($362,000) 39; معاونت پژوهش و توسعه اقتصادی Julie Chen ($316,000) 69; و ارتباطات رئیس پاتریشیا McCafferty ($299,000) 94.

رئیس جمهور Meehan سابق کنگره و لوول مادری که پایین کشیده $682,000 سال گذشته نیست حتی سیستم بالاترین پرداخت کارکنان.

که تمایز متعلق به مایکل کالینز دانشگاه پزشکی ماساچوست به مدرسه صدراعظم و معاون ارشد علوم بهداشتی که به دست آورده $1.096 میلیون دلار در سال 2019 از نزدیک دنبال ترنس Flotte, رئیس UMass Medical مدرسه که همچنین به عنوان کشيش و اجرایی معاون صدراعظم آلمان که در زمان خانه $1.076 میلیون.

به عنوان او انجام داده که قبلا Meehan در دفاع از این آشکار حقوق اساسا و گفت که به منظور جذب استعدادهای برتر وجود دارد این است که هیچ انتخاب دیگری اما به پوسته از دیگران بزرگ.

که سخت استدلال را به یکی از چهار ماساچوست کارگران که شغل خود را از دست طول coronavirus shutdown.

و این هم یک سوال قانونگذاران دولت باید بپرسید هنگامی که آنها در نهایت به تدوین یک مالی-سال بودجه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب