Pepperell سلامت عضو هیئت مدیره استعفا

PEPPERELL – شش ماه پس از اولین تماس ناپاک در برابر یک تلفن همراه صفحه اصلی شرکت و خود همکاران Grover Pillsbury

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

PEPPERELL – شش ماه پس از اولین تماس ناپاک در برابر یک تلفن همراه صفحه اصلی شرکت و خود همکاران Grover Pillsbury اعلام کرد او را به استعفا از هیئت مدیره بهداشت و درمان.

صحبت بیش از این گوشی به تازگی Pillsbury تایید کرد که او در ارسال نامه استعفای خود را به هیئت Selectmen صندلی ویلیام Greathead و کارمند مارگارت Scarsdale قبل از ارسال این نامه در Facebook صفحه.

Pillsbury انتخاب شد به هیئت مدیره برای مدت سه سال در آوریل 2019 اما در حال حاضر ادعا می کند که او "دیگر نمی تواند انجام این کار است که ساکنان منتخب [او را] به انجام این فاسد هیئت مدیره است."

در این نامه Pillsbury گذاشته استدلال خود را برای استعفا شد و به جنجال بیش از هیئت مدیره بهداشت و درمان را از دست داده و شکایت های وضع شده علیه Fairlane خانه.

این Lunenberg مبتنی بر تلفن همراه, صفحه اصلی شرکت صاحب خانه موبایل پارک در شرلی, Lunenburg, Erving و محلی از جمله روستای حومه mobile home park در Maple Street. یکی از حومه روستا ساکنان جکی Bryson گفت: در ماه اکتبر گذشته که Fairlane تا به حال گفته قادر به توزیع وزارت امور خارجه-مصوب مستاجر قوانین برای همه پارک ساکنان.

Pillsbury ذکر شده در قبل از جلسات هیئت مدیره که او نیز بر این باور Fairlane نیست آدرس ادعا جوندگان مشکلات فقیر و شرایط جاده در حومه ایجاد کرد که می تواند به عنوان طبقه بندی شده بهداشت و ایمنی نقض.

"در این روز ساکنان هنوز هم قانونی پارک قوانین" Pillsbury نامه بخوانید. "پارک قوانین باید توزیع به تمام ساکنان و امضا شده توسط صاحب پارک."

Pillsbury در ادامه به متهم هیئت تقلب از طریق اقدامات خود را در Dec. 27, 2019 از آن جلسه تصویب هیات مدیره تجدید روستای حومه پارک اجازه. او ادعا کرد که Bryson با حضور در این نشست به موضوع نگرانی بود تعطیل توسط رئیس هیئت مدیره مارجی LaFleur در این جلسه. زمانی که Bryson ادامه داشت و خواسته LaFleur به خواندن قانون اجازه داده است که صندلی به قطع بیشتر بحث عمومی, Pillsbury گفت که LaFleur خواندن قانون و "اضافه شدن یک غیر حرفه ای مونولوگ" به کارگردانی او. او همچنین ادعا می کند که تعامل ویرایش شد از تصویری از جلسه با Pepperell جامعه رسانه ای و ثبت نشده در نوشتن توسط دکتر Montesanti بود که پس از آن دبیر هیئت مدیره است و در حال حاضر Town Clerk. Pillsbury نیز می بیند Montesanti ارتقاء به عنوان یک اخلاق تخلف.

"شما بدن حاکم و باید بررسی و تمیز کردن شهر و فساد" در این نامه می خواند. "با استعفای شما را تعیین عضو جدید و من امیدوارم که شما انتخاب می کنید یک کسی را دنبال و قانون کار برای ساکنان Pepperell. اگر چه من احساس خوبی در مورد آن."

در حال حاضر عضو سابق هیئت مدیره ثبت یک جلسه باز نقض قانون به دادستان کل Maura هیلی در ماه ژانویه با Bryson پرونده خود شکایت به هیئت مدیره بهداشت و درمان در ماه فوریه است. Pillsbury گفت: او هنوز به شنیدن از هیلی را در مورد شکایت.

Pillsbury گفت که او برنامه ریزی برای سو Fairlane برای بدنامی و رسوایی شخصیت. این کت و شلوار است که بخشی از اتهام دیگر که شرکت فرستاده آدرس ایمیل خود را به دیگر شرکت ها املاک و مستغلات و هشدار آنها را به انجام کسب و کار با او. او همچنین با اشاره به تکرار مسائل با MacLean.

"شهر مدیر شده است و تلاش برای بدست آوردن من خاموش هیئت مدیره پس Dec. 27 حداقل چهار بار یا خاموش من," او اضافه شده است.

مک لین گفت: او را خوانده بود Pillsbury نامه با اشاره به این که صحبت از تاون هال برای آخرین بار 15 ساعت. در حالی که او اضافه کرد که این شهر خواهد شد پذیرش Pillsbury استعفای مک لین گفت: اتهامات "بدون شایستگی" و با اشاره به آنها به عنوان یک "توطئه است."

او حتی اشاره کرد که چگونه Pillsbury او را متهم کرد دو هفته پیش از پرداخت یک عضو هیئت مدیره بهداشت و درمان. مک لین گفت: هیئت Selectmen توافق کرده اند که به نصیحت Pillsbury از اتهام و شورای شهر خواهد نوشتن نامه بیان کرد که Pillsbury خارج از خط.

"این یک مشکل بزرگ است," او اضافه شده است. "او اتهامات است که می تواند به اثبات. ما نه روسی تبادل نظر پرنیان این شهر کوچک است."

همانطور که برای جای خالی در هیئت مدیره MacLean گفت: هیچ انتخابات ویژه مورد نیاز خواهد بود و این موقعیت خواهد بود تا برای پر کردن در شهر بعدی انتخابات در مارس سال 2021. این البته تنها برای یک سال به پایان Pillsbury در حال حاضر سه سال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن