درخواست از مردم درباره بخواهد بهداشت و درمان-مراقبت از دستورات

محتوای مقاله در ادامه"داشتن سلامت بخشنامه هدیه ای است که ما می توانیم عزیزان ما به طوری که آنها لازم نیست که ب

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"داشتن سلامت بخشنامه هدیه ای است که ما می توانیم عزیزان ما به طوری که آنها لازم نیست که به حدس و ما هنوز شرکت در مراقبت های بهداشتی ما, حتی زمانی که ما از دست دادن توانایی برای برقراری ارتباط و یا اگر ما از دست دادن ظرفیت برای انجام آن چیزهایی است," او گفت:.

Schock اشاره کرد که فقط به خاطر یک مراقبت های بهداشتی بخشنامه وجود دارد به این معنا نیست که مردم نمی توانند ذهن خود را تغییر دهید در بیمارستان. او اشاره می کند برخی از مردم ممکن است مثلا می گویند که آنها می خواهم حمایت از زندگی اما تصمیم بگیرد در غیر این صورت هنگامی که مواجه با یک زندگی یا مرگ وضعیت. در موارد دیگر برخی از درمان های پزشکی فقط ممکن است بیش از حد برای یک فرد است.

او می گوید: این مهم است که بدانید نه تنها یک ارزش است اما بدن و, چگونه آن را پاسخ به درمان — مانند شديد COVID-19 وضعیت چگونه آن را مقابله با فشرده حمايت تنفسی مانند دستگاه تنفس مصنوعی. او توصیه می کند افرادی که مطمئن نیستند به صحبت کردن با پزشک خود برای به دست آوردن درک بهتر از تاثیر برخی از مداخلات.

Schock معتقد است پیشرفته برنامه ریزی مراقبت باید در نظر گرفته شود با صرف نظر از سن و یا وضعیت بهداشت و درمان.

"این فقط مطمئن شوید که ما همه چیز را در محل به طوری که ما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن ...," او می گوید. "آن کاهش اضطراب در خانواده ها است. آن را کاهش ترس از کسی که نیاز به تصمیم گیری است که آنها فکر می کنم ممکن است بیش از حد برای آنها ... و همچنین تضمین می کند که همه ما هنوز هم می تواند یک صدای و شرکت در مراقبت های بهداشتی ما, حتی زمانی که ما نمی توانیم."

hpolischuk@postmedia.com

twitter.com/LPHeatherP



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن