پنتاگون رهبران کباب در استفاده از ارتش در ناآرامی

توسط رابرت برنز و لولیتا C. BALDORواشنگتن (AP) — پنتاگون رهبران می رویم قبل از کنگره برای اولین بار در ماه به

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط رابرت برنز و لولیتا C. BALDOR

واشنگتن (AP) — پنتاگون رهبران می رویم قبل از کنگره برای اولین بار در ماه به صورت یک لیست طولانی از مجادلات از جمله تفاوت های خود را با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر دست زدن به تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید ماه گذشته در طول ناآرامی باعث قتل جورج فلوید در دست پلیس.

خانه شنیدن پنج شنبه ارائه خواهد شد اولین کنگره شهادت توسط وزیر دفاع علامت Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش پس مارس 4, زمانی که آنها به نظر می رسد به بحث در مورد دولت سیاست دفاعی پیشنهاد. قبل از این بود که تاثیر کامل از این بیماری همه گیر کوروناویروس آشکار شد و قبل از ناآرامی های مدنی در سراسر کشور انداخت پنتاگون روابط با مغلوب ساختن پیشی جستن به بحران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن فشار به صورت تهاجمی در واکنش به ناآرامی های مدنی منجر به فوق العاده برخورد با Esper و Milley که در ژوئن 1 به همراه رئیس جمهور زمانی که او راه می رفت از کاخ سفید به سنت جان کلیسا در میدان لافایت جایی که او برگزار شد تا یک کتاب مقدس برای عکاسان است. آن روز یک گارد ملی هلی کوپترها بر فراز بسیار کم ارتفاع برای کمک به پراکنده کردن معترضان از خیابان های پایتخت را باعث پنتاگون تحقیقات به اینکه که بود و استفاده مناسب از منابع نظامی.

Esper جلب مغلوب ساختن پیشی جستن خشم برای گفتن پنتاگون در کنفرانس خبری که او به مخالفت با استناد به قیام قانون اجازه رئیس جمهور به استفاده از نیروهای مسلح برای سرکوب داخلی و ناآرامی های مدنی. Esper گفت: او را دیدم بدون نیاز به اندازه گیری افراطی روشن مقابل به تهمت و تهدید به استفاده از زور.

Esper نیز شناخته شده ساخته شده تاسف خود را در داشتن همراه مغلوب ساختن پیشی جستن به ریاست جمهوری فرصت عکس در مقابل سنت جان در روز لافایت میدان درگیری.

Milley بعد از بیان عمومی تاسف است که او نیز تا به حال شده است در بخشی از این صحنه با مغلوب ساختن پیشی جستن. او گفت که او تا به حال شده است در اشتباه به گشاد گشاد راه رفتن با مغلوب ساختن پیشی جستن پس از معترضان پاکسازی شده بود و از لافایت مربع است. Milley گفت: حضور "ایجاد یک درک نظامی درگیر در سیاست داخلی."

"من باید شده اند وجود دارد," او گفت: دانشگاه دفاع ملی شروع مراسم.

Esper و Milley نیز به احتمال زیاد گریل شده توسط اعضای کمیته نیروهای مسلح مجلس در نهفته بحث بر سر حذف نام مؤتلفه افسران ارتش از ارتش ایالات متحده پایگاه ها و ممنوعیت های دیگر مؤتلفه نمادها. که همچنین می گذارد و آنها را به طور بالقوه در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن, که گفت که او مخالف از بین بردن مؤتلفه نام از پایگاه های مانند فورت براگ در کارولینای شمالی.

مجلس نمایندگان و سنا نسخه از 2021 سیاست دفاعی لایحه نیاز به تغییر نام در آن 10 پایگاه ارتش. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این لایحه را وتو اگر آن را به میز خود را با ارائه دست نخورده است.

نه Esper و نه Milley به صحبت علنی در مورد دو نفر دیگر از مجادلات به احتمال زیاد مطرح در خانه شنوایی — گزارش های اطلاعاتی است که روسیه ممکن است ارائه فضل پول به طالبان در ازای کشتن آمریکایی و نیروهای ائتلاف در افغانستان و گزارش کاخ سفید مقاومت به, اجازه به ارتش برای ترویج داد. سرهنگ الکساندر Vindman به رتبه سرهنگ.

Vindman که نقش محوری را در این مورد استیضاح در برابر تهمت چهارشنبه اعلام کرد که او بازنشسته خواهد شد. اظهارات وکیل متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از درگیر شدن در یک "کمپین از قلدری و ارعاب و تلافی" که به معنای Vindman آینده در ارتش خواهد "برای همیشه لطفا برای محدود شود."

Vindman نام در ارتقاء لیست ارسال شده به Esper در اوایل سال جاری با توجه به ایالات متحده از مقامات آشنا با این موضوع. اما این لیست به تعویق افتاد, هفته به این دلیل که کاخ سفید خواست برای بررسی Vindman یکی از مقامات گفت. پنتاگون را بررسی و متوجه شد که هر گونه پیشنهاد از سوء رفتار بود و بی اساس است. یک مقام رسمی گفت: لیست خشمگین به Esper حدود یک ماه پیش اما دوباره به تعویق افتاد.

یک مقام ارشد دفاع گفت: لیست برگزار شد تا با یک روال پرسنل نقد و بررسی مربوط به Vindman. Esper دریافت نهایی ارتقاء لیست در روز دوشنبه و تایید آن با Vindman نام گنجانده شده و از آن خواهد شد ارسال شده به کاخ سفید در روز بعد یا دو دفاع رسمی گفت.

مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی پرسنل مهم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن