Pelosi هل ویروس جدید بسته بندی به عنوان مک کانل بازدید 'مکث'

توسط لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — مجلس نانسی پلوسی پیش رو فشرده سه شنبه آینده coronavirus کمک, گسترده بسته است ک

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — مجلس نانسی پلوسی پیش رو فشرده سه شنبه آینده coronavirus کمک, گسترده بسته است که انتظار می رود رونمایی کرد به زودی حتی به عنوان خانه بسته باقی می ماند در حالی که سنا بازگشایی در این بیماری همه گیر.

کلید هر گونه برنامه ریزی برای بازگشایی اقتصاد دموکرات ها می گویند قوی است تست. آنها همچنین انتظار می رود که پیشنهاد دور دیگری از مستقیم کمک های نقدی برای اضطراب آمریکایی بودجه برای دولت برای جلوگیری از اخراج و پول بیشتر برای تقویت کسب و کار در اقامت-خانه اقتصاد است. مقدار بودجه هنوز به تعیین خواهد شد.

"ما هنوز هیچ ملی تست استراتژی است که کافی" رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت. "این مرگ و زندگی است."

خطوط بعدی بسته در حال شکل گرفتن با وجود جمهوریخواه مقاومت به هزینه های بیشتر و عمیق تر شدن بحث بر سر چگونه به مقابله با همه گیر مرگبار و اقتصادی آن ویرانی.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: از آن زمان به فشار "مکث" در کمک های بیشتر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تشویق متحده به بازگشایی و جمهوری خواهان امید تدریجی باز گشت خواهد kick-start اقتصاد کاهش فشار برای گران تر کمک.

"در حال حاضر از آن زمان برای رفتن به کار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است.

تحت سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل سنا reconvened دوشنبه برای اولین بار از ماه مارس در حالی که از خانه دور ماندن با توجه به خطرات بهداشتی. واشنگتن در منطقه باقی مانده است یک ویروس نقطه داغ تحت اقامت-صفحه اصلی قوانین.

مک کانل متمرکز اتاق حجم کار در تایید مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد با چندین جلسه کمیته از راه دور در این هفته.

ایران با رهبر اصرار دارد که هر گونه کمک های جدید بسته باید شامل مسئولیت حفاظت و بیمارستان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کسب و کار است که عامل و بازگشایی در این بیماری همه گیر. او گفت: او می خواهد برای جلوگیری از "یک بیماری همه گیر از پرونده های حقوقی."

اما مک کانل نیز نشانه علاقه به افزایش virus تست استراتژی به عنوان مرکزی برای این کشور توانایی به گام "پشت به سمت عادی."

توسط reconvening سنا جمهوری خواهان در تلاش هستند تا به مجموعه ای از شرایط از بحث نا امید که پلوسی قادر به پر کردن تا زودتر کمک صورتحساب دموکراتیک اولویت است. آنها تمایلی به از بند باز کردن وجوه فدرال فراتر از حدود 3 تریلیون دلار کنگره در حال حاضر تایید شده در ویروس امداد و امید مغلوب ساختن پیشی جستن را فشار دوباره باز را کاهش می دهد نیاز به کمک های بیشتر.

"من فقط فکر نمی کنم ما نیاز به عمل به عنوان کاملا ضروری و به عنوان ما آخرین بار" سناتور. John Cornyn R-تگزاس به خبرنگاران گفت: در کنگره.

شماره 2 حزب جمهوری خواه در ایالت جان Thune از داکوتای جنوبی گفت: واشنگتن در حال حاضر "آب گرفتگی منطقه" با ویروس امداد و باید ارزیابی "چه کار می کند و چه چیزی نیست."

سناتور بازگشت به تغییر محل با دستورالعمل های جدید از جمله این توصیه که سناتور ماسک می پوشند, اما نه همه آنها مطابق.

رند پل سناتور. R-Ky., که تست مثبت برای این ویروس در ماه مارس تأکید کرد او و دیگر نیاز به پوشش صورت خود را به خاطر او است "ایمنی" — حتی اگر مقامات بهداشتی هشدار می دهند هیچ تضمینی وجود ندارد که افراد آلوده نمی تواند قرارداد این ویروس دوباره و دوباره.

این نه فقط نمایندگان مجلس و کنگره را در کارگران در معرض خطر است.

سناتور. لامار الکساندر R دنیاست. گفت: مخالفت با مک کانل تصمیم به کاهش مغلوب ساختن پیشی جستن را ارائه فوری ویروس, تست هشدار داد که قانونگذاران باید به نمایش در هنگام خروج.

"اعضای کنگره خواهد نشان دهنده نوعی ویروس-پخش ماشین در آینده در اینجا به یک coronavirus نقطه داغ و سپس رفتن به خانه" الکساندر گفت.

سناتور بودند را تشویق به نگه داشتن فاصله خود را ترک کنید و بیشتر کارکنان در خانه هر چند سناتور جمهوریخواه جمع آوری شده به عنوان یک گروه بزرگ برای خود سنتی ناهار. دسترسی عمومی به پایتخت محدود است از جمله در جلسات عمومی است. کنگره خود را باقی می ماند بسته به بازدید کنندگان و تورهای.

در اولین بانکی کمیته تشکیل جلسه داد و با بسیاری از سناتورهای دموکرات ظاهر می شود از راه دور به صورت یک جلسه در نظر گرفتن دو نامزد از جمله برایان میلر به بازرس کل همه گیر بازیابی.

"ما در حال ساخت یک کمی از تاریخچه در اینجا" گفت: سناتور. مایک Crapo R-آیداهو رئیس.

با دموکرات ها eyeing جدید بسته کمک پلوسی مشخص فرمانداران' درخواست 500 میلیارد دلار با استان ها و شهرستانها به دنبال تا آنجا که $300 میلیارد که او گفته است می تواند گسترش بیش از چند سال آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هر بسته جدید باید حقوق و دستمزد-تعطیلات مالیاتی.

اما جمهوری خواهان تقسیم می شوند که رویکرد با برخی از سوال که آیا این کمک می کند تا 30 میلیون بیکار آمریکایی است.

"من هرگز فکر نمی کردم که واقعا می تواند بسیار موثر باشد" سناتور. سوزان کالینز R-مین است.

کالینز است که در بخشی از یک گروه دو حزبی از قانونگذاران مجلس نمایندگان و سنا از جمله دموکرات ایالت Joe Manchin غرب ویرجینیا که ملاقات برای بحث در مورد ایالتی و محلی کمک بسته است.

کاخ سفید نیز هدف قرار دادن مکث در کمک های جدید.

کاخ سفید قانونی مدیر امور اریک Ueland گفت: قبل از اینکه دولت متعهد به هزینه های جدید "رئیس جمهور و تیم او خواهد بود برای ارزیابی میزان موفق بوده ایم که این منابع رفته اند بیرون."

در سنا, مجلس نمایندگان آمریکا به لود کردن برنامه با در نظر گرفتن مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد از جمله یک جلسه سهشنبه در جان Ratcliffe تگزاس جمهوریخواه کنگره که تهمت انتخاب به رهبری دفتر مدیر اطلاعات ملی.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اندرو تیلور مری کلر Jalonick کوین Freking و لوری tanya warren کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است با حذف یک مرجع به 800 میلیارد در بودجه در آینده کمک بیل; مقدار بودجه هنوز به تعیین خواهد شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن