همه گیر اثرات نفوذ در اواخر جلسه با عجله در مجلس قانونگذاری ایالتی

بوستون – اگر چراغ تپه قانونگذاران طرح عمده توسعه اقتصادی و بهداشت و درمان اسکناس در داخل و خارج از کمیته کنفرا

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

بوستون – اگر چراغ تپه قانونگذاران طرح عمده توسعه اقتصادی و بهداشت و درمان اسکناس در داخل و خارج از کمیته کنفرانس روز جمعه آن را به احتمال زیاد نمی شود یا شفاف است.

مشاغل لایحه پاکسازی خانه 156-3 در سه شنبه شب پس از دو روز از جلسات ماراتن و خانه و سپس راه اندازی شد و به بررسی یک لایحه است که حامیان مالی گفت: طول می کشد یک رویکرد جراحی برای مراقبت های بهداشتی از مسائل مانند پزشکی از راه دور و پشتیبانی از جامعه بيمارستان. که بحث همچنان ادامه دارد شنبه ،

سنا ضمن خطاب آن مراقبت های بهداشتی اولویت های پیش از آن در جلسه و قصد دارد روز شنبه برای مقابله با توسعه اقتصادی لایحه که شامل قانونی شرط بندی های ورزشی و عمده تولید مسکن پیشنهاد. با رسمی جلسه تقویم انقضای جمعه سناتور دلواپس نیست برای دیدن اولویت های مرگ ظ 361 اصلاحات در موضوعات مختلف به مشاغل لایحه که حامل یک سطح اضافی از اهمیت توجه به این که ماساچوست دارای بالاترین نرخ بیکاری در کشور و به شدت نیاز به آوردن شغل بازگشت.

با سه روز باقی مانده برای جلسات رسمی هیچ یک از سه کنفرانس کمیته های تشکیل شده برای حمله به سازش در لوایح کلیدی که باید پاک هر شعبه به توافق. صورتحساب آن مقابله با پلیس اصلاحات و پاسخگویی حمل و نقل صرف و فناوری اطلاعات سرمایه گذاری.

با توجه به حجم کار ناتمام آن را به دنبال کمتر و کمتر احتمال دارد که مجلس نمایندگان و سنا قادر خواهد بود به حرکت اجماع مراقبت های بهداشتی صورتحساب به رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر میز روز جمعه در نیمه شب. در زیر بهترین سناریو مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها را مجبور به دریافت صورتحساب به کمیته کنفرانس بعد چهارشنبه و یا پنج شنبه و کسانی که کنفرانس را به کف دست زدن با هم توافق پس از بسیار محدود مذاکرات.

اضافه کردن به درجه سختی: قانونگذاران در حال کار با هم اما جدا از هم در طول COVID-19 اضطراری است. پلیس لایحه conferees مثلا برگزار شد اولین جلسه خود را روز شنبه از طریق زوم. چهره به چهره ایران در گروه — راه کسب و کار انجام شده است برای چندین دهه اغلب امکان پذیر نیست و در حالی که از راه دور مذاکرات را فعال کرده باشید وضع به ادامه آن ارائه چالش های خاص خود را: بافر livestreams دسترسی چالش های خاصی disconnectedness.

و نیز وجود دارد که عامل خستگی است. خانه در حال حاضر به ملاقات برای پنج هفته متوالی روز و شب با برخی از اعضای دولت در خانه و از شرکت در جلسات از طریق تلفن. هر دو شاخه کامل وظایف سنگین پیش رو برای روز چهارشنبه جلسه اما قانونگذاران ممکن است در خود بیشترین.

حزبی بخش نیست بافندگی را به عنوان یک مانع از دموکرات ها نگه دارید و فوق العاده اکثریت در هر دو شاخه اما درون حزب squabbling می کند. نهادی رقابت بین مجلس نمایندگان و سنا است که همیشه یک عامل می تواند تبدیل به عاملی تعیین کننده در زمان هایی از این. با دموکرات ها در هر شاخه ای اعتقاد دارند بهترین روش برای سیاست عمومی راه حل budging از یک موقعیت و پیدا کردن سازش اغلب سخت تر می شود.

تنش در این سال است به خصوص قابل لمس بین مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها بیش از مراقبت های بهداشتی با رهبران در هر دو شاخه سیخ زنی در هر یک از دیگر در دو سال سالگرد مراقبت های بهداشتی مذاکرات که معروف شکست خورده در پایان جلسات رسمی در سال 2018 است.

بسیار وجود دارد در خط است. در سه شنبه شب پس از برجسته خانه بهداشت بیل مقررات آن نیز لمسی در خارج از شبکه حسابداری و محدوده عمل مسائل پرستار پزشکان, خانه, رهبر اکثریت ران Mariano گفت: این مهم برای قوه مقننه به نشان می دهد ساکنان ماساچوست که سیستم مراقبت های بهداشتی خواهد بود پایدار در حال انجام همه گیر.

در طول سال هیچ چیز انجام داده بیشتر به نیروی سازش میان قانونگذاران از سخت مهلت اما در این سال جولای 31 مهلت یک squishier احساس.

مجلس رابرت herm n. crab در اواخر شب در مصاحبه با سرویس خبری روز جمعه در توصیف این امکان وجود دارد که مجلس نمایندگان و سنا ممکن است موافق به بازگشت پس از تاریخ 31 ژوئیه در نظر گرفتن صورتحساب است که تصویب شده در هر شعبه و در انتظار آشتی در شش عضو هیات علمی کنفرانس.

"من نفرت را به دیدن آن نیست و در حرکت" herm n. crab گفت. "بنابراین من تصور آن را خواهد [بود] حداقل شاید چیزهایی که در کنفرانس اما ما واقعا باید به حالت مستقیم خارج و رسیدن به اجماع یا توافق با ما سنا شد."

رهبران مجلس سنا گفته اند که آنها باقی می ماند متمرکز به عنوان پیشرفت های زیادی در این هفته که ممکن است نسبت به ارسال عمده صورتحساب به بیکر میز اما اذعان ایده تمدید جلسات به صورت اسکناس در کنفرانس کمیته مورد بحث قرار گرفته ،

بدون یک سال مالی 2021 بودجه و یا حتی یک پست-همه گیر بودجه پیشنهادی روی میز مجلس نمایندگان و سنا از ضرورت توافق به سرعت به یک برنامه ریزی پنج شنبه برای جلوگیری از یک دولت shutdown. آنها فرستاده رژیم صهیونیستی است. بیکر $16.5 میلیارد موقت بودجه برای حفظ دولت عملکرد دولت از طریق اکتبر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن