مالک: خانه سالمندان که در آن جسد غرق شد

توسط دیوید پورترفوق العاده تعداد مرگ و میر بیش از آخر هفته غرق در یک خانه سالمندان در شمال نیوجرسی که در آن پل

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

توسط دیوید پورتر

فوق العاده تعداد مرگ و میر بیش از آخر هفته غرق در یک خانه سالمندان در شمال نیوجرسی که در آن پلیس در پاسخ به ناشناس نکته که بیش از یک دوجین بدن با توجه به اخبار و گزارش و یک ایمیل از یک صاحب خانه است.

پنج کشته شدند یکشنبه و 13 بیشتر شد دوشنبه در اندوور تحت حاد و مرکز توانبخشی در Andover Township, رئیس پلیس اریک دنیلسون گفت: نیوجرسی هرالد.

باقی مانده در یافت تسهیلات در میان 68 مرگ و میر مرتبط با این خانه از جمله هر دو ساکنان و دو پرستار به گزارش نیویورک تایمز با استناد به دنیلسون دیگر مقامات و شهرستان سوابق مشترک با فدرال رسمی. حداقل 26 از این مرگ و میر تایید شد تست های آزمایشگاهی می شود مربوط به COVID-19 ،

نیروی انسانی در تاسیسات کافی بود اما فوق العاده تعداد مرگ و میر بیش از آخر هفته غرق تسهیلات منابع یک شرکت صاحب خانه گفت: در یک ایمیل پنج شنبه به دفتر کنگره ایالات متحده جاش Gottheimer از نیوجرسی.

"و پس از ساعت ها تعطیلات آخر هفته مسائل به علاوه بیش از میانگین مرگ و میر کمک به حضور بیشتر متوفی از حد نرمال در مرکز برگزاری اتاق" مالک خایم Scheinbaum نوشت: در ایمیل.

13 کشته شدند در یک اتاق استفاده می شود به خانه مرحوم ساکنان تا زمانی که آنها می توانند توسط یک مراسم تشییع جنازه در خانه هرالد گزارش شده است.

این منطقه دارای ظرفیت های طبیعی از چهار "با حداکثر 12," Scheinbaum نوشت.

نیروی انسانی در مرکز "جامد" با 12 پرستاران یکی بیشتر از نرمال و 39 دستیاران پرستاری یکی کمتر از نرمال Scheinbaum نوشت.

پلیس منتشر شد, یک عکس از یک جعبه کامیون پارک شده در خارج از خانه که استفاده می شود برای ذخیره بدن پس از یک تیم منطبق حذف آنها.

بیش از 100 ساکنان و کارکنان باید آزمایش مثبت برای کروناویروس که باعث COVID-19 تایمز گزارش داد.

Gottheimer یک دموکرات که منطقه را پوشش می دهد Andover Township گفت: او مطلع شد بیش از آخر هفته که این تاسیسات بود "از جان گذشته برای بدن کیسه." او گفت که او تا به دریافت تماس و ایمیل از نگران بستگان.

"یکی از نگرانی های من این است که این امکانات در برقراری ارتباط در زمان واقعی" او گفت:. "این چیزی است که من بوده ام به شنیدن از خانواده ها است. که ظالمانه آن را به طور کامل غیر قابل قبول است که آنها را به تماس با من برای به روز رسانی."

رژیم صهیونیستی. Phil مورفی گفت: در اخبار جلسه روز شنبه که او خواسته است دولت دادستان کل برای نگاه به آنچه اتفاق افتاده است در اندوور و همچنین در سایر خانه های پرستاری است که تا به حال بسیاری از مرگ و میر.

این فرماندار دموکرات گفت که او "خشم که بدن مرده اجازه داده شد به شمع تا در سردخانه موقت در تاسیسات. جدید Jerseyans زندگی ما در دراز مدت مراقبت از امکانات شایسته برای مراقبت با احترام و محبت و کرامت."

Coronavirus گسترش یافته است به سرعت از طریق خانه های پرستاری در سراسر کشور منجر به فشار بر مقامات بهداشت فدرال به طور علنی پیگیری COVID-19 عفونت و مرگ و میر. در نیوجرسی 471 ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت مرده بود از طریق پنج شنبه و 358 دولت 375 امکانات مثبت گزارش کرده اند موارد به گفته مقامات بهداشتی دولت.

پس از ماه گذشته دولت ممنوع ملاقات دستور جهانی پوشش و لازم است که تمام امکانات اطلاع ساکنان و خانواده و کارکنان از هر گونه بیماری.

کمیسیون بهداشت و درمان جودی Persichilli گفت: در این هفته که 123 امکانات شده اند ممنوع از بستری بیماران به دلیل آنها نمی نشان داد آنها به طور موثر می تواند جداسازی COVID-19-ساکنان آلوده از کسانی که به این بیماری مبتلا هستند.

Persichilli گفت که در هفته گذشته دولت در حال توزیع بیش از 100,000 N95 ماسک حدود 700,000 فولاد, ماسک, 7,000 صورت سپر و بیش از 700 ، 000 دستکش بلند مدت امکانات.

هنوز مقامات بهداشتی دولت کاهش یافته است به نام خانه سالمندان که در آن ساکنان فوت کرده اند با یک استثنا در ماه گذشته زمانی که آنها دستور بسته شدن سنت جوزف ارشد در وودبریج پس از پرسنل بیماری های چپ تسهیلات قادر به مراقبت از ساکنان. بیش از 90 ساکنان منتقل شدند به یکی دیگر از امکانات.

___

آسوشیتد پرس نویسنده مایک Catalini کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن