'خارجی' حرکت در داخل

زندگی همه پر از داستان — برخی خوب اغلب خنده دار, گاهی غمگین.لوول قصه گویی محلی کمک می کند تا مردمی خود را به ا

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

زندگی همه پر از داستان — برخی خوب اغلب خنده دار, گاهی غمگین.

لوول قصه گویی محلی کمک می کند تا مردمی خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی در یک بازی دوستانه در قالب رفاقت و تشویق خوب است که به ترویج لاول ساکنان آن و تنوع آن است. ماموریت است برای ایجاد امید و همدلی با داستان سرایی با توجه به موسس/مدیر اجرایی لورا فرای.

بعدی عملکرد یک زندگی مجازی یکی تحت عنوان "بیگانه" در شنبه, جولای 11 در 8 بعد از ظهر
"ما قصه را به اشتراک گذاشتن یک داستان از زمانی که آنها را به احساس مانند یک خارجی گفت:" ریچارد فرای.

برای برخی از, آن را به خاطر رنگ پوست خود را. برای دیگران آن را برای خود و جنسیت و گرایش جنسی و یا کار. داستان های خود را برجسته و خوب و بد بودن یک خارجی است."
لوول رپ و شخصیت رادیویی D-تنش میزبان شب است و یکی از قصه گوهای. دیگران به اشتراک گذاری داستان خود شامل Tooch ون Renard Boissiere سامانتا بولینگ و نائومی تورس-Ortiz.

داستان شامل یک جوان سبک داخلی نبرد طولانی صبر کنید برای دوستان جوان کامبوج پسر پیدا کردن نام یک مرد سیاه و سفید بودن بازداشت در کانزاس طی یک سفر کاری ،

اجرای موسیقی توسط Boissiere و مایک Tepper از Nardy پسر یک فانک جاز, بلوز, گروه, دور کردن 90 دقیقه ای نشان می دهد.

بلیط رایگان هستند اما ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام و اطلاعات www.Lowellstorytelling.com و یا ایمیل فرای در Lowellstorytelling@gmail.com.

اجازه دادن به آنها 'مو' پایین

حسن نیت ارائه میدهد SEACOAST هرزه

'Hedwig and the Angry Inch' باز Seacoast هرزه اجرای زنده این ماه در پورتسموث, N. H.

Seacoast مجموعه تئاتر در پورتسموث, N. H. شده بازگشایی و تبریک مخاطبان زنده — با خیال راحت و البته با 70 درصد از کرسی ها برداشته شود و نیاز اجتماعی-فاصله اقدامات در محل. زیر فصل, درب بازکن, "Hedwig and the Angry Inch" بازی تیر 10-25 آن زمان برای سپیده عصر دلو با آمریکا قبیله ای عشق-راک موسیقی "مو" در مرحله جولای 30-

'مو' عشق در آمریکا راک موسیقی, طول می کشد در مرکز صحنه در اواخر این ماه و از طریق تابستان در ساحل دریا هرزه در پورتسموث, N. H.

سپتامبر. 5. Seacoast هرزه می پرسد کاربران به خواندن دستورالعمل های ایمنی و مورد نیاز در seacoastrep.org/coronavirus قبل از خرید یک بلیط. صندلی باید خریداری که کل گروه بدون ترک تک صندلی باز است. بلیط های در دسترس www.seacoastrep.org.

شنیدن ye hear ye

بوستون هانتینگتون تئاتر شرکت در حال راه اندازی یک سری جدید از صوتی نمایشنامه با عنوان "رویای بوستون." تصور و راه اندازی شده توسط هانتینگتون هنری گروه تئاتر خواسته آن نمايشنامه نويسي همکار فارغ التحصیلان کیرستن Greenidge کیت Snodgrass و برندا جدوگاه و هنرمند-در-محل اقامت ملیندا لوپز به تصور خود را در مورد علاقه مناطق دیدنی و دوستان در آینده بوستون که مردم می توانند دوباره دیدار و رشد در شهرستان -- یک چشم انداز از آینده جایی میان رویا و واقعیت است. نمایشنامه در مورد شش دقیقه, با 1-2 شخصیت ها و مجموعه های مورد علاقه نشانه های محلی است. آنها عبارتند از Snodgrass' "اورتور" شامل Elle مرزها و ریچارد Snee, بالای دانشگاه MIT بزرگ گنبد در جولای 4, 2024 بوستون میآید کنسرت; "توسط Rude پل" توسط لوپز شامل Lonnie کشاورز در مجموعه کنکورد شمالی پل میهن پرستان در روز 19 آوریل سال 2025; جدوگاه' "منچستر" شامل Krystal هرناندز و Nor Nacer و وقوع در Bates سالن منچستر ساختمان در بوستون کتابخانه عمومی در ژانویه. 16, 2023; و "54 در '22" توسط Greenidge شامل براندون G. سبز و Lyndsay Allyn کاکس و در مجموعه رابرت گولد شاو و ماساچوست 54 هنگ یادبود در بوستون مشترک در زمستان 2022. دو در دسترس هستند در حال حاضر در www.huntingtontheatre.org/dream-boston و دیگران به زودی وجود خواهد داشت.

گزینه های مجازی

حسن نیت ارائه میدهد AL CONANT

جودیت Kalaora به عنوان زنبور خلبان ان Baumgartner در تاریخ در بازی ها زندگی می کنند جریان زندگی تاریخ تولید روز جمعه در 7:30 p. m.

آنلاین تئاتر و موسیقی گزینه های فراوان به عنوان اجرای زنده باقی می ماند و چند دور بین. تاریخ در بازی تواریخ از دست افسانه از بزرگترین نسل در جمعه 10 ژوئیه در 7:30 بعد از ظهر با "جنگ جهانی زنان: گمنام قهرمان جنگ جهانی دوم است." یک زن زندگی جریان ویژگی های عملکرد HAP موسس/مدیر هنری جودیت Kalaora در چند رسانه ای عملکرد که به یاد می آورد چندین شجاع زنانی که در معرض خطر زندگی خود را برای شکست دشمن در جنگ جهانی دوم. وجود دارد پرداخت آنچه شما می توانید نرخ از $10-$25 برای هر بیننده و یا 100 دلار برای یک سال 2020 تصویب. بازدید www.HistoryAtPlay.com یا در Facebook @HistoryAtPlay برای اطلاعات بلیط. ... ارکستر از تپه هند راه اندازی کرده است ماهانه "ملاقات ما نوازندگان" ارتباط مجازی در یوتیوب. میزبانی توسط استاد بروس Hangen اولین قسط یک چت با آملیا Hollander ایمز شرکت اصلی بچینید. آن رفت و آنلاین در جولای 1 و سری است که انتظار می رود برای ادامه هر ماه. بازدید www.indianhillmusic.org برای دیگر ارائه آنلاین.

Nancye Tuttle آدرس ایمیل nancyedt@verizon.net.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب