عزیز ما ریسندگی هستند نیاز نمی خواهید

ما نیاز به لوول ریسندگی تر از همیشه.دوره نقاهت بعد از COVID-19 سلامت فاجعه و همچنین فرهنگی تاثیر هولناک مرگ جو

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

ما نیاز به لوول ریسندگی تر از همیشه.

دوره نقاهت بعد از COVID-19 سلامت فاجعه و همچنین فرهنگی تاثیر هولناک مرگ جورج فلوید در حال رفتن به ایالات متحده در تلاش است. شفا آغاز خواهد شد در جامعه و وجود چند مدل های بهتر برای مثبت تلاقی مردم و کسب و کار از LeLacheur پارک در لوول.

این ریسندگی بیش از یک تیم بیس بال. آنها یک تجربه مشترک برای یک گروه متنوع از افرادی که برای فرار از چالش ها(و قطعا وجود دارد چالش ها) از زندگی روزانه برای چند ساعت با کمی بیس بال.

بیس بال در طول تاریخ شده است شفا تفریح و سرگرمی برای تماشاگران. در سال 1942 "چراغ سبز نامه" که در آن او به توصیه کمیسر بیس بال برای شروع با یک فصل حتی اگر این کشور فرو شده بود به جنگ FDR نوشت: "من صادقانه احساس می کنید که این امر می تواند بهترین برای کشور به نگه داشتن بیس بال رفتن."

روزولت احساس کردند که طرفداران "باید به یک فرصت برای تفریح و سرگرمی و برای گرفتن ذهن خود را خاموش کار خود را حتی بیشتر از قبل."

این حلقه درست تر از همیشه, به خصوص برای لوول و شمال مرکزی ماساچوست که در آن اقتصادی و چالش های دیگر شده اند به خصوص حاد به عنوان اقتصاد تکامل یافته بیش از چند دهه و در حال حاضر متاسفانه برخورد شده است یک ضربه.

2020 بوده است غم انگیز سال است.

وقتی سلامت همه گیر است و نژادی و نابرابری است و در نهایت حضور در راه مردم لوول شمالی و مرکزی ماساچوست و فراتر از نگاه به معشوق خود ریسندگی برای آرامش و شفا و به خوبی سزاوار سرگرمی.

بسیاری از طرفداران بیس بال به خصوص کسانی که از جوامع محروم به سادگی نمی توانیم گران بازحمت حرکت کردن به بوستون با همه که مستلزم آن است. LeLacheur پارک مقرون به صرفه است و ارائه می دهد تجربه برای کسانی که هنوز لذت می برد میوه رویای آمریکایی و یا شاید آن را دیدم همه محو دور به عنوان خاموش شدن ناگهانی نابود معیشت خود را.

مادران و پدران و دختران و پسران نیاز به نیاز خود ریسندگی دوباره به زودی. برای بیش از حد بسیاری از آنها ریشه برای این تیم در خانه بدون پدربزرگ و مادربزرگ و دیگر عزیزان ظالمانه گرفته شده توسط COVID-19. هر چند در این غم که اشک از غم و اندوه را به نوبه خود به اشک شادی به عنوان جدید خاطرات با ارزش ساخته شده است.

زمانی که LeLacheur پارک بازگشایی در غرفه کودک خواهد شد تماشای اولین ballgame. کنده از منزوی روز به روز از زوم جلسات و درایو های جشن تولد. درخشان زمینه سبز و سفید درشت گچ پایگاه و ناپاک خطوط و زرق و برق دار زمین زیر کشت و با شکوه می ایستد پر از مردم خواهد شد در پاکت حواس.

سر و صدا از جمعیت هیجان زده و پر از پرشور طرفداران از تمام گوشه و کنار از نژادهای گوناگون و تجارب است این سرود از جامعه است. مردم که در پارک و به اشتراک گذاری کشت یک پیوند ویژه ای مورد نیاز است که در حال حاضر بیشتر از همیشه.

اجازه دهید ما امیدواریم که که Red Sox متوجه آنچه در تیم ما به معنای به ما. ما می دانیم که چگونه فوق العاده Fenway پارک تجربه ما نشان داده ایم وفاداری ما با حضور در این بازی ها و زیر ساکس برای بیش از 100 سال است.

اما ما نیاز ما لوول ریسندگی برای حفظ ذهن, بدن و روح.

آخرین مطالب