نظر: بیایید پیدا کردن راه هایی برای ایجاد ارشد مراقبت های گران قیمت کمتر و بیشتر خانه مانند

محتوای مقالههیچ سوال وجود دارد که تاثیر مخربی از COVID-19 روز بزرگان در مراقبت طولانی مدت (LTC) خانه های سراسر

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

محتوای مقاله

هیچ سوال وجود دارد که تاثیر مخربی از COVID-19 روز بزرگان در مراقبت طولانی مدت (LTC) خانه های سراسر کشور به ارمغان آورده است به نور نیاز به تغییر اساسی.

به عنوان بسیاری از 85 درصد از کانادا و میر ناشی از COVID-19 گرفته اند در LTC خانه یکی از بالاترین نرخ در جهان است. چگونه می تواند این اتفاق در کشوری مثل کانادا با مشهور جهان مراقبت از سلامت سیستم وجود دارد ؟

واقعیت این است که در دراز مدت مراقبت می افتد خارج از کانادا سلامت عمل و مزمن بودجه کافی است. دستمزد کم برای مراقبت مداوم دستیاران (CCAs) عدم مزایایی مانند مرخصی استعلاجی تکیه بر بیش از حد بسیاری از کارگران پاره وقت با مزایای در و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کمک به کارگر کمبود آن منجر به بسیاری از مرگ و میر.

یک اندازه گیری از کیفیت مراقبت در LTC تعداد پرستار و CCA ساعت صرف با هر ساکن در هر روز (hprd) برای کمک به آنها را با شستشو, وعده های غذایی و تحرک و از همه مهمتر ارتباط شخصی. اغلب به نقل از استاندارد ملی برای پرستاری و CCA مراقبت از کارکنان 4.0 hprd. برخی از استانی نرخ: BC 2.25-3.5 Ontario 2.55-3.1 و ساسکاچوان 1.47 hprd. ساسکاچوان حداقل استاندارد مراقبت در سال 2004 بود 2.0 hprd اما جدیدتر 2011 دستورالعمل شامل نمی شود هر گونه hprd استاندارد. که غیر قابل قبول است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب