نظر: زیرساخت های توسعه بازار نیاز به Diefenbaker پروژه های آبیاری ارزشمند

محتوای مقاله در ادامهدیگر مانعی برای آبیاری تصویب در ساسکاچوان بود که فصل رشد بیش از حد کوتاه و فاقد درجه روز

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

دیگر مانعی برای آبیاری تصویب در ساسکاچوان بود که فصل رشد بیش از حد کوتاه و فاقد درجه روز از حرارت مورد نیاز برای رشد ارزش بالاتر محصولات کشاورزی مانند ذرت و چغندر قند است که در حال رشد گلاب پاش صبرنكلرس در جنوب آلبرتا. گلاب پاش صبرنكلرس در ساسکاچوان شد تا حد زیادی محدود به قرار دادن آب در معمولا رشد دانه محصولات زراعی است. یک محصول که تولید عملکرد بالا تحت آبیاری در ساسکاچوان شد يونجه. اما ساسکاچوان فاقد کافی در بازارهای محلی به جذب تمام يونجه است که می تواند رشد کرده است. ما لبنی و گاو تغذیه صنایع به سادگی بیش از حد کوچک است.

به نظر می رسد برخی از موانع آب و هوایی در حال پایین آمدن. جدید بالاتر از ارزش گونه های زراعی توسعه یافته اند که می تواند در مقابله با ساسکاچوان شرایط رشد. برای مثال تولید کنندگان با موفقیت در حال رشد ذرت و سویا در این استان است. محصولات کشاورزی مانند ذرت و سیب زمینی و چغندر قند را از مزایای آبیاری و به طور کلی تولید مقدار درآمد بالاتر از دانه و روغن دانه. اگر ما در واقع می تواند انتظار می رود درجه حرارت گرمتر با توجه به تغییر آب و هوا فرصت برای رشد دیگر ارزش محصولات کشاورزی می تواند بوجود می آیند.

تمام که می شود گفت وجود دارد یکی دیگر از چالش است که نیاز به خطاب قبل از کامل مزایای آبیاری گسترش می تواند اسیر در ساسکاچوان. ساسکاچوان گلاب پاش صبرنكلرس بهره مند از داشتن قوی بازارهای محلی برای تولید خود را. صرفه جویی در هزینه های به دست آمده و نه نیاز به حمل و نقل کالاها مانند سیب زمینی به دور مشتریان می تواند به طور قابل ملاحظه ای افزایش تولید درآمد. امید است که بازارهای محلی ممکن است روزی شبیه به کسانی که در دسترس گلاب پاش صبرنكلرس در آلبرتا یعنی قابل توجهی ارزش افزوده بخش پردازش. این Lethbridge-نزول منطقه آلبرتا است خانه به کارخانه ها که تولید چیپس سیب زمینی منجمد سیب زمینی سرخ کرده, هسته, ذرت خشک یونجه پلت و قند و شکر. عالی مطالعه یک زمان برای آبیاری تولید شده توسط ساسکاچوان پروژه های آبیاری Association, Inc. پیشنهاد می کند که اگر ما می تواند آبیاری اضافی از 300000 هکتار و جذب یک سطح معقول از ارزش افزوده پردازش اولیه توسعه هزینه از $2.5-3 میلیارد دلار خواهد بود بیش از بهبود مالیات بر افزایش خالص مزرعه درآمد و اشتغال و مالیات کسب و کار تولید شده توسط این رشد به طور کلی فعالیت های اقتصادی. (مطالعه نمی تامل Qu'Appelle رودخانه کار گنجانده شده در این طرح در حال حاضر) و نکته مهم این است که مثبت و مزایای اقتصادی حاصل از گسترش آبیاری تا حد زیادی به جذب ارزش افزوده پردازنده و پیدا کردن بازارهای جدید است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب