یک قاضی ما اعتماد نمی طفره رفتن عدالت

به نظر می رسد یک دولت خاص فقیه را در روز او را در دادگاه با وجود دفاع تیم را بهترین تلاش ها برای توافق است که

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

به نظر می رسد یک دولت خاص فقیه را در روز او را در دادگاه با وجود دفاع تیم را بهترین تلاش ها برای توافق است که سرنوشت.

یک قاضی فدرال حکم داد که روز شنبه در برابر دادگاه نیوتن قاضی دادگاه منطقه شلی یوسف که متهم به کمک به یک مهاجر غیر قانونی دزدکی حرکت کردن از دادگاه برای فرار از یک مهاجرت فدرال, اجرای, عامل می توانید حرکت به سمت دادگاه.

ایالات متحده منطقه قاضی لئو Sorokin رد یوسف پیشنهاد اخراج انسداد عدالت و توطئه علیه او.

دادستان فدرال ادعا که جوزف و در حال حاضر بازنشسته دادگاه افسر Wesley مک گرگور کمک یک مهاجر غیر قانونی فرار از دادگاه برای جلوگیری از یخ عامل در سال 2018 است.

یوسف شده است پرداخت می شود از ترک او $184,000-یک-پست سال پس از دولت را بالا حکم دادگاه در ماه اوت گذشته برای بازگرداندن حقوق و دستمزد را در تعلیق است.

وکیل او حفظ یوسف تا به حال هیچ ایده ای در مورد فرار طرح اما استدلال می کنند که حتی اگر این اتهامات درست شد مصونیت قضایی سپر قضات از مسئولیت برای اعمال "گرفته قضایی خود را دارد."

طنز از آن دفاع نمی تواند از دست رفته بر روی هزاران نفر از افسران پلیس در این دولت که در صورت از دست دادن است که حفاظت در لوایح مجلس نمایندگان و سنا مذاکره کنندگان در حال حاضر وزن.

قبلی دادگاه پرونده دولت اختلافات حقوقی ایستاده از "مصونیت قضایی" در اجازه دادن به یوسف کنترل کامل از او در دادگاه.

"دولت اختلاف نیست که یک قاضی نشسته در نیوتن دادگاه منطقه ای درگیر در یک پرونده قضایی عمل می کنند زمانی که او سفارشات جنایی متهم می شود منتشر شده از دادگاه حضانت" دستیار آمریکا وکیل کریستین Wichers نوشت.

"آن آزادی — از بین بردن دستبند بازگشت اموال باز کردن درب ، — نه قضایی عمل می کنند."

یوسف اقدامات در طول زمان حادثه مطرح فدرال' سوء ظن. قبل از خوزه مدینا-Perez, فرار, قاضی در یک نوار مکالمه, دستور دستیار کارمند برای خاموش کردن دادگاه ضبط ماشین. آنچه به دنبال آن بود و 52 ثانیه فاصله طی آن دادستان ادعا قاضی موافقت کرد اجازه دهید به متهم لغزش درب.

یوسف وکلا نیز ناودان خود دادستان به عنوان انگیزه های سیاسی و متهم به مقامات فدرال از تلاش برای ارعاب دیگران را به اجرای سیاست های مهاجرتی خود را.

که چگونه رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر می بیند این مورد.

فرماندار مخالفت با این ارزیابی در مارس 2019 مصاحبه فقط یک هفته پس از آمریکا وکیل برای منطقه ماساچوست اندرو Lelling اعلام کرد اتهامات علیه یوسف.

"من فکر نمی کنم آن را با انگیزه های سیاسی," بیکر گفت. "من فکر می کنم وجود دارد یک بحث است و یک بحث در اینجا در مورد نقش دولت و نقش دولت های محلی و نقش دولت فدرال و چگونه ما در رسیدگی به این مسائل در ارتباط با detainers. من فکر نمی کنم آن سیاسی بود."

Lelling که انتقاد با برخی از عجله خود را برای پیگرد قانونی به نظر می رسد راحت با موقعیت دولت را در این مورد است.

در مصاحبه با WGBH رادیو چندی پس از یوسف کیفرخواست Lelling گفت: شواهد علیه او بود و قانع کننده است.

"ما شنیده ایم شایعه از شما می دانید قضات انجام می دهند و یا این که من نمی خواهم به آنها را شناسایی," او گفت: "اما این اولین بار بود که ما را در سراسر یک نمونه که در آن یکی به عنوان اتهام در کیفرخواست ما فکر آن را به وضوح جنایی و دو ما فکر می کنم ما می توانیم آن را اثبات کند."

سیاست های حزبی کنار این مورد حول محور یک اصل: کسی که متهم با رعایت قانون فوق, قانون ترک که شخص مصون از هر گونه مجازات و حتی برای انجام در نظر گرفته می شود غیر قانونی است ؟

پاسخ ساده باید بدون ابهام "هیچ."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب