در پرچم روز بحث بر احترام به 'شکوه قدیمی هنوز هم امواج

امروز روز پرچم یک روز افتخار برای شناخته شده ترین نماد, ایالات متحده است. اما در این سال یک جنبش را به زانو در

توسط ATSHNEWS در 25 خرداد 1399

امروز روز پرچم یک روز افتخار برای شناخته شده ترین نماد, ایالات متحده است. اما در این سال یک جنبش را به زانو در گذشته نشانه ای از بی احترامی به پرچم — تبدیل به امری عادی در میان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در پی کشتار وحشیانه جورج فلوید.

با توجه به پرچم ملی بعد, بنیاد, رئیس جمهور وودرو ویلسون برای اولین بار اعلام ژوئن 14 به عنوان پرچم ملی روز در سال 1916. رئیس جمهور ویلسون اعلام کرد: "پرچم دارای توجیه آن حق به افتخار همه ملت های جهان و می ترسید با هیچ کدام که آیا عدالت است." اما پرچم شده است که اغلب استفاده می شود و برخی می گویند که مورد آزار قرار گرفته به عنوان یک نماد در مرکز ملی ما بحث.

"هیچ بی احترامی باید نشان داده شود به پرچم ایالات متحده آمریکا" با توجه به پرچم ایالات متحده کد — اما بسیاری از ناظران ادعا می کنند که مصرف به یک زانو یکی از نهایی نشانه بی احترامی است.

با این حال تنش در اطراف سیاه زندگی ماده تظاهرات آنقدر بالا, یک نماینده از جانبازان گروه گفت InsideSources که پرچم حامیان تمایلی به علنی بحث در تظاهرات.

در علاوه بر این به تظاهرکنندگان در سراسر کشور — و حتی دموکراتیک اعضای کنگره — مصرف زانو در بعضی از نقاط تمایل به نشان دادن خشم بیش از رویدادهای جاری در امریکا منجر به بیشتر مستقیم اقدامات است که در آن "پیر شکوه" نابود شد و یا تخریب.

در ریچموند, ویرجینیا, هفته گذشته سیاه زندگی ماده معترضان سوخته یک پرچم آمریکا که گهواره افتاده کریستف کلمب مجسمه. مجسمه گرفته شده توسط معترضان در حمایت از مردم بومی.

محلی ایستگاه WWBT-تلویزیون گزارش یکی از عکاسان آن مواجه شد توسط یکی از معترضان و مجبور به ترک. ایستگاه گزارش شده است که پایه مجسمه بود با رنگ و که تظاهر کنندگان به سمت چپ نشانه آن است که به عنوان خوانده شده: "کلمبوس نشان دهنده نسل کشی است."

در بیت لحم پنسیلوانیا مالکان به تازگی از خواب بیدار شد به گرافیتی و پرچم های آسیب دیده و یا خراب. یکی از خانه تا به حال کلمه "نژادپرستانه" نقاشی در پیاده رو و "ACAB," مخفف All Cops Are Bastards و "فو" در پاسیو.

نازک آبی و قرمز پرچم یک پرچم آمریکا در سیاه و سفید با نصف آبی و نصف خط قرمز معنابخش اجرای قانون و آتش نشانان به پایین زده بود و در سمت چپ ایوان جلو.

New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees' اظهارات اخیر مورد بی احترامی به پرچم نیز به این موضوع جبهه و مرکز به عنوان روز پرچم جمهوری اسلامی ،

Brees خواسته شد تا در مورد امکان از بازیکنان فوتبال نشسته یا زانو زدن در حاشیه در طول سرود ملی فصل آینده به عنوان سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri را در سال 2016 به اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

"من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا و یا کشور ما" Brees گفته یاهو مالی. "من فکر می کنم آنچه شما ایستاده وجود دارد و احترام به پرچم خود را با دست خود دل است این نشان می دهد که وحدت. این نشان می دهد که همه ما در این هم همه ما می توانید انجام دهید و بهتر است که ما همه بخشی از راه حل است."

Brees بعد از عذرخواهی برای سخنان خود و پس از آن تنبیه شد توسط رئیس جمهور تهمت برای گرفتن آنها را به عقب.

"من از طرفداران بزرگ از Drew Brees. من فکر می کنم او واقعا یکی از بزرگترین quarterbacks اما او باید گرفته اصلی خود را مبنی بر گرامیداشت باشکوه پرچم آمریکا," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر. "شکوه قدیمی است که به محترم گرامی و پرواز بالا ... ما باید ایستاده راست و بلند در حالت ایده آل با یک سلام یا یک دست بر روی قلب. دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا — هیچ زانو!"

این اولین بار نیست Brees است صحبت کردن در مورد Kaepernick را از زانو به عنوان یک شکل از اعتراض. در سال 2016 گفت: ESPN که او را دیدم تظاهرات به عنوان بی احترامی.

"من مخالفم. من از صمیم قلب مخالفم (با اعتراض)," Brees ESPN گفت: در آن زمان. "نه این که او می خواهد به صحبت کردن در مورد یک مسئله بسیار مهم است. او می تواند صحبت کردن در مورد یک مسئله بسیار مهم است.

"اما وجود دارد مقدار زیادی از راه های دیگر که شما می توانید انجام دهید که به شیوه ای صلح آمیز که شامل نیست که بی احترامی به پرچم آمریکا. ... آن را به یک ترکیب متناقض است که شما در حال نشستن پایین میشده که پرچم است که به شما آزادی به صحبت کردن."

Kaepernick شروع این جنجال زمانی که او حاضر به پخش سرود ملی و بعد از آن زمان به یکی زانو در اعتراض نادرست علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت در ایالات متحده است. او اعتراف کرد خود را هدف نیز پرچم.

"من می خواهم به ایستادگی کردن برای نشان دادن غرور و افتخار در یک پرچم یک کشور که ستم مردم سیاه و مردم از رنگ" Kaepernick گفت NFL رسانه ها در آن زمان است. "برای من این است که بزرگتر از فوتبال و این امر می تواند خودخواه در بخشی از من به دنبال راه های دیگر. وجود دارد بدن را در خیابان و مردم پرداخت می شود ترک و قتل است."

سیاست نه تنها مشکل رو به روز پرچم شهدای این سال است. پرچم ملی روز بنیاد به تازگی اعلام کرد که نگه داشتن در "سازمان برنامه رژه روز خانواده و یا دیگر فعالیت های این مرکز آمریکایی در 14 ژوئن 2020" به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در حالی که این بسیار دشوار است تصمیم آن است که حق تصمیم گیری و گاهی اوقات انجام آنچه درست است آسان نیست" بنیاد گفت.

مشعر Reisner است تدوین سیاست برای InsideSources.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن