مسن متحده دست و پنجه نرم کردن با ترس و انزوا و مراقبت های پزشکی

توسط دیوید شارپپورتلند مین (AP) — آیا این راه بتسی Steen و شوهرش می خواست به صرف سال های طلایی خود: ماندم, به,

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

توسط دیوید شارپ

پورتلند مین (AP) — آیا این راه بتسی Steen و شوهرش می خواست به صرف سال های طلایی خود: ماندم, به, در خانه, زندگی با ترس و انزوا.

Steen, 76 و همسرش, دیوید, 75, هر دو را immuno-بازدارنده داروها قرار دادن آنها در معرض خطر اگر آنها قرارداد coronavirus. آنها سعی کنید به نگه داشتن مثبت, اما آن را سخت برای فرار از سیل خبر بد.

"این فقط حقیقی" بازنشسته معلم گفت: از او Bowdoinham صفحه اصلی. "این نوع مانند یک رویا است. هر یک بار در در حالی که شما از خواب بیدار و می گویند که واقعی است."

متحده آمریکا با جمعیت حمل ویژه نگرانی در طول مرگبار آنفلوآنزای مرغی: تنهایی یک عاطفی و فیزیکی تلفات در شکننده ساکنان. ارائه مواد غذایی و دارو به خانه های جدا شده shut-in ارائه یک چالش. بیمارستان های روستایی در ضمن نگران ضعف اتاق اورژانس اگر این ویروس همچنان در حال گسترش است.

در مین, پشت صحنه های شاعرانه از فانوس های دریایی و قایق خرچنگ همه این مشکلات به شدت با این کشور قدیمی ترین و جمعیت روستایی, با توجه به U. s. اداره آمار.

"در اینجا چیزی است: شما باید تعداد زیادی از مردمی که در حال جدا که نمی تونم که رانندگی نمیکنند. چگونه آنها متصل است ؟ که با چک کردن در در آنها گفت:" لری پرهام, AARP دولت مدیر.

حتی قبل از همه گیر مین چالش جمعیتی بودند تشدید یک کمبود پرستاری و مراقبت های بهداشتی تحکیم که در سمت چپ کمتر خدمات پزشکی در انگلستان را فقیرترین و سفید وزارت امور خارجه. همان پس زمینه عبور اقتصادی و نژادی خطوط در شهرهای بزرگ از جمله شیکاگو, New York, New Orleans, و میلواکی که سیاه, جمعیت نامتناسب از فقر رنج می برند و کاهش دسترسی به مراقبت های بهداشتی آنها را آسیب پذیر به ویروس.

تمام گفته مین تنها 300 واحد مراقبت های ویژه تخت و حدود 330 معمولی بیمارستان هواکش برای یک جمعیت که شامل حدود 276,000 ساکنان 65 ساله یا مسن تر. تا کنون مین میزان بستری شدن برای coronavirus یک سوم بالاتر از میانگین ملی گفت: دکتر دورا آن میلز رئیس بهبود سلامت افسر در MaineHealth.

"من امیدوارم که مردم را به ماندن در منزل به دلیل آن را تنها امید ما. ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم. اما گاو مقدس محدودیت وجود دارد" گفت: استیون ميشود از مین بیمارستان انجمن که ایمان آوردند و او را "وحشت زده" توسط برخی از چیزهایی که او آموخته است در مورد ویروس.

مین گارد ملی در حال کار برای ایجاد مراقبت های بهداشتی اضافی ظرفیت. یکشنبه بیش از 600 نفر تست مثبت و نزدیک به 20 نفر کشته شده بود از این ویروس در ایالت مین است.

در سراسر جهان, سالمندان شده است آمار COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. برای اکثر افراد این ویروس جدید باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و کسانی که با مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بسیاری از سالمندان هستند بیشتر نگران انزوا و تنهایی از این ویروس به عنوان چهره آنها چشم انداز منزوی برای هفته ها.

گیل Sprague که به تنهایی زندگی می کند در Machias, 90 مایل از نزدیکترین بیمارستان با واحد مراقبت های ویژه گفت: او را نا امید چون او نمی تواند او را ببینید 3 ماهه نوه بزرگ.

"من شروع به هم بزنید دیوانه" 83 ساله اعتراف کرد. "من قصد دارم آجیل. من یک فرد مردم. آن را فقط افتضاح است."

ایضا برای جری شاخ زندگی می کند که به تنهایی و بدون همراه و بدون کامپیوتر و با هیچ تلویزیونی در سنفورد. در حال حاضر هیچ بافندگی گروه هیچ YMCA هیچ میدان هیچ کتابخانه — چیزهایی که او را برای او گفت.

"این نوع از افسرده. من می تواند بیرون رفتن برای پیاده روی اما که آن را" شاخ 79 گفت.

در فلوریدا, بازنشسته روزنامه ویرایشگر جین اردن به سرعت ایجاد یک مجازی باشگاه کتاب وقتی که او ماهانه جمع آوری لغو شد در جامعه بازنشستگی. این باشگاه به عنوان یک فرار از واقعیت از این بیماری همه گیر.

"شما خارج از خود را با صحبت کردن در مورد کتاب" گفت: اردن, 75, از ماهی پامپانو ساحل. "اگر ما در خارج از خودمان ما هنوز هم می تواند دسترسی به این زیبایی و تخیل و اوضاع عادی است."

در Bowdoinham جمعیت از 2900, بتسی استین در حال خواندن کتاب دوخت ماسک محافظ ارائه تصویری درس به نوه ارسال هفتگی ایمیل در مورد این شهر تاریخچه — و تلاش برای نگرانی نیست. "ترس مفید است," او گفت:. "چه اتفاق خواهد افتاد خواهد اتفاق می افتد."

پزشکان می دانند که انزوا و اختلال می تواند مردم را تاکید کرد ساخت سالمندان و حتی بیشتر آسیب پذیر است.

"انزوا منجر به تنهایی. تنهایی منجر به افسردگی می شود. آن را کاملا می گذارد و آنها را در معرض خطر بیشتری گفت:" الن فلاهرتی, مدیر دارتموث دانشگاه مراکز پیری در هانوفر, New Hampshire.

شیکاگو یاد چه چیزی می تواند اتفاق می افتد زمانی که هیچ یک بررسی روی سالمندان در سال 1995 هنگامی که یک موج گرما به کشته شدن بیش از 700 نفر — که بسیاری از آنها شهروندان ارشد زندگی خود را.

"مردم به خاطر آنها ضروری اجتماعی تماس با آنها نیاز به ماندن بگیرید امن" گفت: Eric Klinenberg, یک استاد جامعه شناسی و مدیر موسسه دانش عمومی در دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب "موج گرما: اجتماعی کالبد شکافی فاجعه در شیکاگو است."

در مین سالمندان پراکنده در سراسر یک دولت وسیع امتداد کم جمعیت زمین است. در حدود یک در سه Mainers هستند در رفاه و ساکنان روستایی هستند احتمال بیشتری برای زندگی در فقر را محدود به مراقبت های بهداشتی و کندتر دسترسی به اینترنت, مقامات می گویند.

دیگران در زندگی کمک جوامع و یا خانه های سالمندان که حمل خطرات خود را از آنجا که این ویروس می تواند به سرعت گسترش در محله های نزدیک.

شیکاگو برای آن در حال انجام یک کار بهتر از نگه داشتن زبانه ها در سالمندان است. گروه خانواده و خدمات پشتیبانی برای مثال مسلح با اطلاعات تماس در 40,000 افرادی که با استفاده از مراکز اجتماعی که بسته شده اند از آنجا که از virus. داوطلبان صرف روز خود را به رسیدن به هر کس که در لیست طولانی.

"ما در حال انجام robo تماس به آنها و ما در آنچه ما تماس بگیرید اطمینان تماس را بررسی کنید در آنها را به دیدن اگر آنها خوب است. ما خواستار آنها را چند بار در هفته" گفت: سخنگوی Quenjana Adams-Olayeni.

جامعه در نظر گرفته خواهد شد چگونه با آن رفتار سالمندان خود را در طول این بحران گفت: دکتر جبار فاضلی پیشرو طب سالمندان پزشک در ایالت مین است.

"مردم شخصیت تست شده است هنگامی که ما در برابر (چیزی شبیه این)" فاضلی گفت. "ما موفق هنگامی که ما می گویند" آن را تحت تاثیر قرار تنها افراد مسن بنابراین اجازه دهید در مورد آن نگران باشید.'"

آسوشیتد پرس نویسندگان Kelli کندی در میامی و همین Babwin در شیکاگو و داده نگار لری Fenn در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب