'آفلاین' قرعه کشی دولت شرايط ویروسی طوفان

دولت خزانه دار دبورا گلدبرگ به تازگی اعلام کرد ایالت ماساچوست قرعه کشی تولید شده حدود 979 میلیون دلار سود خالص

توسط ATSHNEWS در 5 مرداد 1399

دولت خزانه دار دبورا گلدبرگ به تازگی اعلام کرد ایالت ماساچوست قرعه کشی تولید شده حدود 979 میلیون دلار سود خالص برای کشورهای مشترک المنافع در طول سال 2020 سال مالی به پایان رسید که در ژوئن 30, ضرب و شتم آژانس تجدید نظر در پیش بینی.

قرعه کشی درآمد زنگ زد در در حدود $5.252 میلیارد و سوم بالاترین مجموع در آن 49 سال سابقه. این ششمین سال متوالی است که درآمد پیشی گرفته اند 5 میلیارد دلار را علامت.

"من سپاسگزار برای مشتریان وفادار و افتخار از کار در این قرعه کشی تیم اختصاص داده شده و خرده فروشی همکاران انجام داده اند برای تنظیم عملیات به منظور ادامه به تولید ضروری محلی کمک" گفت: خزانه دار Deb گلدبرگ صندلی ایالت ماساچوست قرعه کشی کمیسیون.

"در زمانی که ما در صورت نصب چالش های این منابع حتی مهم تر برای ما در شهرستانها و شهرهای کوچک."

در سال مالی 2019 در قرعه کشی یک رکورد سود خالص از $1.104 میلیارد دلار از رکورد درآمد $5.509 میلیارد دلار است.

مالی سال 2020 درآمد و سود خالص بودند در مسیر احتمالا بیش از قبلی سال مالی بالغ قبل از اینکه sidetracked توسط COVID-19 بیماری همه گیر. فروش کلی در ماه مارس مارس و آوریل کاهش یک ترکیب $244.6 میلیون در مقایسه با مدت مشابه در سال مالی 2019.

نسبت به باز کردن هفته از ماه مارس قرعه کشی فروش در هفته بعدی کاهش یافته است 1% 20.6 درصد و 29.3% به ترتیب $57 میلیون آمار در سراسر همه محصول ارائه شده است.

ابتدا بلیط و نوعی بازی شبیه لوتو فروش, که حساب برای حدود 69 درصد و 20 درصد از قرعه کشی روزانه درآمد به ترتيب همچنین چهار با خراش فروش بلیط پایین حدود 24% از اولین تا آخرین هفته مارس و نوعی بازی شبیه لوتو کاهش فروش 52 درصد.

مالی سال 2020 نوعی بازی شبیه لوتو فروش که تکیه بر رستوران ها و بارها مجبور به شاتر با توجه به کروناویروس زمان بزرگترین در دولت ضربه جمعا به مبلغ 979 میلیون 7.2 درصد کاهش در سال بیش از سال.

با تشکر دوباره بجای اول برگشتن در ماه ژوئن فوری فروش بلیط مبارزه همه گیر مجازی قرعه کشی; $که 3.646 میلیارد شمارش کمتر از 1% خجالتی مالی 2019 کل.

در سراسر کشور قرعه کشی در زمان ضربه قابل توجهی به دلیل کوچکتر گلدان با توجه به COVID-19 احتیاطی. که منعکس شده در دولت آمار و ارقام نشان داد که میلیون مگا و تبادل نظر فروش پایین 50.9% و 47.1 درصد

اما در این قرعه کشی را هزینه های اداری باقی مانده در حدود 2.0 درصد از کلی درآمد.

که $979 میلیون دلار سود خالص به طور مستقیم می رود به دولت در شهرستانها و شهرها همه از آن می توانید استفاده کنید به همان اندازه محلی که ممکن است به دیگر جبران کمبود درآمد.

همه چیز در نظر گرفته, در این قرعه کشی انجام شده ستودنی تحت شرایط نامطلوب – حتی بدون حضور آنلاین است که خزانه دار گلدبرگ لابی طولانی و سخت است.

گلدبرگ شده است با فشار مجلس برای سال به تایید گزینه های آنلاین برای جذب یک جمعیتی جوان است که رشد در عصر اینترنت و که انجام بسیاری از کسب و کار خود و اوقات فراغت معاملات توسط گوشی های هوشمند و یا دیگر دستگاه های دیجیتالی.

اما قانونگذاران ظاهرا رکوع به فشار از خرده فروشان که ترس از دست دادن در فروشگاه, درآمد, را نا امید گلدبرگ تلاش برای تجهیز قرعه کشی با ابزار مورد نیاز در قرن 21 است.

اقامت-در-محل محیط زیست تأکید طنز از این قانونی پا کشیدن.

با یک اسیر در خانه دیجیتال پسند مخاطبان فقط تصور کنید که چگونه کسانی مارس-آوریل آمار و ارقام درآمد را نگاه اگر قرعه کشی ارائه شده مجموعه ای از بازی های آنلاین برای یک هم بزنید دیوانه به بازی ؟

آن را احتمالا خواهد بود جشن سال رکورد دیگر برای درآمد و سود – با وجود این ویروس حال حاضر گزینه های در دسترس بوده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب