افسر که به ضرب گلوله Rayshard بروکس به شارژ

توسط کیت BRUMBACKآتلانتا (AP) — آتلانتا افسر که به ضرب گلوله Rayshard بروکس پس از فرار مرد با اشاره به بی حس ک

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

توسط کیت BRUMBACK

آتلانتا (AP) — آتلانتا افسر که به ضرب گلوله Rayshard بروکس پس از فرار مرد با اشاره به بی حس کردن تفنگ خود را در جهت شارژ خواهد شد یک دادستان گفت.

Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد ساخته شده اطلاعیه در مورد افسر گرت Rolfe طی یک کنفرانس خبری. Rolfe در حال حاضر اخراج شده است و پس از او به ضرب گلوله کشته بروکس, 27 در شب جمعه.

بروکس' بیوه Tomika میلر با حضور در کنفرانس خبری همراه با وکلا جاستین میلر و L. کریس استوارت.

خبر آمد که جمهوری خواهان در کنگره پرده برداری از یک بسته از پلیس اقدامات اصلاحات و جنبش به خلاص شدن از شر مؤتلفه حرکات و نژادی توهین آمیز نمادهای برتر آمریکا در میز صبحانه با ساز از عمه Jemima شربت و مخلوط نان شیرین و پهن انداختن 131 ساله با نام تجاری.

تیراندازی موجب جدید تظاهرات در گرجستان سرمایه علیه خشونت پلیس پس گاهی اوقات آشفته تظاهرات در پاسخ به جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس به حال تا حد زیادی پختند پایین. آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد کمتر از 24 ساعت پس از بروکس درگذشت.

پلیس نامیده می شدند به وندی رستوران فست فود بیش شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب در پشت چرخ از ماشین و به نام دیگری مامور به انجام زمینه هوشیاری تست.

پلیس جان خود تصویری را نشان می دهد بروکس و افسران نسبتا آرام و محترمانه گفتگو برای بیش از 40 دقیقه قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد. بروکس کشتی با افسران ربوده و یکی از آنها تفنگ بی حس کردن و تبدیل و اشاره آن را در یکی از آنها به عنوان او را از طریق پارکینگ.

کالبد شکافی داشت که بروکس به ضرب گلوله کشته شد دو بار در پشت.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

آتلانتا (AP) — آتلانتا در انتظار تصمیم دادستان شنبه در مورد اینکه آیا به اتهامات علیه دو افسر پلیس سفید در قتل Rayshard بروکس که به ضرب گلوله کشته شد در پشت در یک مورد است که باز در میان آشفته تظاهرات در سراسر آمریکا بیش از درمان مردم سیاه و سفید.

Fulton County, دادستان منطقه پل Howard برنامه ریزی یک بعد از ظهر در کنفرانس خبری.

خبر آمد که جمهوری خواهان در کنگره پرده برداری از یک بسته از پلیس و پیشنهادهای اصلاحی و فشار به خلاص شدن از شر مؤتلفه بناهای تاریخی و نژادی توهین آمیز نمادهای برتر آمریکا در میز صبحانه با ساز از عمه Jemima شربت و مخلوط نان شیرین و پهن انداختن 131 ساله با نام تجاری.

گرت Rolfe, افسر که شات 27 ساله بروکس در شب جمعه در یک رستوران مواد غذایی سریع کار اخراج شد و پس از کشتن. یکی دیگر از افسر Devin برازنان بود و قرار دادن بر روی میز وظیفه.

تیراندازی موجب جدید تظاهرات در گرجستان سرمایه پس از ناآرامی که فوران در آتلانتا و در سراسر ایالات متحده در پاسخ به جورج فلوید مرگ 25 مه در مینیاپولیس زیر زانو از یک افسر سفید. وندی که در آن بروکس به ضرب گلوله کشته شد سوزانده شد و پس از قتل او.

آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد کمتر از 24 ساعت پس از بروکس درگذشت.

پلیس نامیده می شدند به رستوران بیش شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب در پشت چرخ از ماشین و یک نفس تست نشان داد او مست.

فیلم نشان داد که هنگامی که پلیس رفت و به دستبند او بروکس کشتی با افسران ربوده یکی از بی حس کردن اسلحه و اشاره آن را در یکی از آنها به عنوان او را از طریق پارکینگ. کالبد شکافی داشت که بروکس به ضرب گلوله کشته شد دو بار در پشت.

پیش از این دادستان منطقه برنامه ریزی شده اعلام Rolfe وکلا با صدور بیانیه ای گفت این افسر ترس برای ایمنی خود و دیگران در اطراف او و توجیه بود در تیراندازی بروکس. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او."

"آقای بروکس به شدت مورد حمله دو افسر و خلع سلاح یکی از آنها است. زمانی که آقای بروکس تبدیل شده و با اشاره به یک شی در افسر Rolfe هر افسر را منطقی بر این باور بودند که او در نظر گرفته شده به خلع سلاح غیر فعال کردن و یا به طور جدی آسیب او" وکلا گفت.

یک وکیل برای Brooks خانواده گفت: قبلا که Rolfe باید شارژ برای "ناموجه استفاده از نیروی مرگبار که در برابر قتل است."

پنج شنبه تصمیم در آتلانتا می آید به عنوان کشور در حال تجربه یک تغییر چشمگیر در نظرات آن را در پلیس و مسابقه. یک نظرسنجی جدید توسط آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور تحقیقات نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها امروز بیش از پنج سال پیش به اعتقاد پلیس آمریکا یک مشکل بسیار جدی است که اغلب می رود undisciplined و نامساوی اهداف آمریکایی های سیاه و سفید.

در جای دیگر در سراسر کشور سنا جمهوری خواهان در واشنگتن اعلام کرد که بلند پروازانه ترین GOP پلیس-بسته اصلاحات در سال, از جمله افزایش استفاده از نیروی, پایگاه داده, محدودیت در chokeholds و جدید کمیسیون برای بررسی اجرای قانون و نژاد.

106-صفحه لایحه است که به عنوان گسترده به عنوان یک دموکرات پیشنهاد تنظیم برای مجلس رای در هفته آینده, اما آن را نشان می دهد که چگونه به سرعت این بحث ملی تبدیل شده فلوید پس از مرگ است.

سنا تنهاست, سیاه, جمهوریخواه, تیم اسکات از کارولینای جنوبی به رهبری یک وظیفه نیروی نوروزی در تدوین این بسته سخن گفت و از تجربیات خود متوقف شدن توسط پلیس.

"ما شما را بشنود," او گفت: به خانواده های آمریکایی های کشته شده توسط پلیس. "ما در حال گوش دادن به نگرانی های خود را."

در ضمن Quaker Oats گفت این است که خلاص شدن از آن عمه Jemima به نام تجاری به این دلیل که شخصیت بود "بر اساس نژادی کلیشه." در حالی که عمه Jemima به تصویر در بسته شد تغییر در سال های اخیر به نگاه خود را مانند یک زن خانه دار مدرن او برای بسیاری از وجود او یک چاق و چله, روسری پوشیدن شکل که برانگیخته کشت و زرع دوران "لله" کلیشه.

صاحب عمو بن را با نام تجاری برنج نیز گفت: آن را "تکامل" در پاسخ به نگرانی در مورد نژادی كليشه اي است.

دانشگاه نوادا لاس وگاس حذف یک مجسمه از آن "هی Reb!" طلسم خارج فارغ التحصیلان آن مرکز و هوستون مقامات در زمان پایین یک شکل مؤتلفه سرباز در مرکز شهر پارک.

خرابکاری با رنگ "سفید زندگی توجه" بر روی یک مجسمه آفریقایی آمریکایی آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس در ریچموند, ویرجینیا.

نیویورک فرماندار یک فرمان اجرایی را امضا شناخت Juneteenth به عنوان یک پرداخت تعطیلات برای کارمندان دولت به مناسبت گرامیداشت روز رهایی بردگان در ایالات متحده از آن شده است یک جشن دولت در تگزاس از سال 1980 و ویرجینیا فرماندار همچنین پیشنهاد ساخت آن را به یک دولت تعطیلات.

در مینیاپولیس مورد درک چوین افسر که قرار زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه به او التماس کرد او نمی تواند نفس شده است به اتهام قتل. سه نفر دیگر از افسران متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم. هر چهار نفر از کار اخراج شدند و می تواند تا 40 سال در زندان است.

__

مت Ott در نیویورک و لیزا Mascaro و جیم Mustian در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب