اوباما انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن میاد بایدن در سال 2020 کمپین تصویری

خواهد شد WEISSERT و لایحه باروواشنگتن (AP) — دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن و رئیس جمهور سابق باراک اوبام

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

خواهد شد WEISSERT و لایحه بارو

واشنگتن (AP) — دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن و رئیس جمهور سابق باراک اوباما با تشدید حملات خود را بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و در دفاع از وقت خود را در کاخ سفید در یک فیلم جدید در نمایش اول خود در فرد جلسه از شیوع کروناویروس آغاز شد.

15 دقیقه ویدئو آنلاین پست پنج شنبه است و آخرین مانور به رئیس جمهور سابق که در سال 2020 کمپین معاون سابق رییس جمهور به عنوان بایدن در تلاش برای بازسازی اوباما برنده ائتلاف در نوامبر است.

رئيس جمهور سابق و معاون رئیس جمهور با استفاده از مصاحبه به سبک مکالمه برای تقویت بایدن استدلال در برابر تهمت اوباما با تاکید بر بایدن تجربه و ویژگی های شخصی. آنها با اشاره به دولت خود امضا قانون مراقبت های بهداشتی و سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن برای stoking نفاق و دشمنی در میان آمریکایی ها از لحظه ای که وارد سال 2016 ریاست جمهوری. آنها نیز به شدت بحرانی جمهوری خواه رئیس جمهور را به تلاش برای مبارزه با کروناویروس که به کشته شدن بیش از 140,000 آمریکایی است.

"شما می توانید تصور ایستاده تا زمانی که شما رئیس جمهور بود ، و گفت: "آن من نیست مسئولیت من هیچ مسئولیتی'?" بایدن می گوید: ارائه خط حمله مشابه به خود های اخیر کمپین سخنرانی زمانی که او اظهار داشت که مغلوب ساختن پیشی جستن "ترک" در کشور و "تکان پرچم سفید" در این بیماری همه گیر.

"این کلمات نمی آمد از دهان ما در حالی که ما در دفتر" اوباما پاسخ.

این جفت ارز نشان داده شده است در این ویدئو با پوشیدن ماسک در حالی که پس از رسیدن به یک دفتر و سپس نشستن به خوبی جدا از یکدیگر را به رعایت اجتماعی فاصله برای لخت رو چت. بایدن انتخاباتی صورتحساب آن را به عنوان اولین چهره به چهره نشست پس از coronavirus همه گیر آغاز شد.

اوباما در مقایسه با کشور در حال حاضر شرایط اقتصادی به آنچه که او به ارث برده وی در سال 2009 پس از فروپاشی مالی که در طول انتخابات سال گذشته است.

"ما تا به حال به حرکت سریع نه فقط در 100 روز" اوباما گفت. "ما تا به حال به حرکت در ماه اول به بهبود عمل منتقل می شود." بایدن در تماس تلفنی با اوباما "آقای رئیس جمهور" پاسخ داد که او می خواهم تکرار آنچه او آموخته است: "ما باید برای حفظ و نگه داشتن مردم از رفتن زیر برای همیشه."

رئيس جمهور سابق تا حد زیادی در آنجا ماند و یک بار شلوغ دموکراتیک اولیه اما تایید بایدن در ماه آوریل زمانی که او آخرین نامزد ایستاده است. اوباما میزبانی مجازی جمع آوری کمک برای معاون سابق رئیس جمهور در ماه گذشته که مطرح $7.6 میلیون بیشتر از هر بایدن رویداد کمپین تا کنون. او هشدار داد سپس در برابر دموکرات ها تبدیل شدن به "از خود راضی و از خود راضی."

در دیگر مبادلات اوباما و بایدن انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن از دیدگاه جامعه آمریکا و اوباما و بایدن به عنوان داشتن یک همدلی که برنده ندارد.

"او زد توسط عمد تقسیم مردم از لحظه ای او پایین آمد که پله برقی, و من فکر می کنم مردم در حال حاضر رفتن "من نمی خواهم بچه در حال رشد است که راه'" بایدن گفت: یادآوری مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016.

اوباما پاسخ می دهد که او تا به حال اعتماد به نفس در بایدن را "قلب و شخصیت خود را." حاکم سابق رئیس جمهور گفت: "با شروع می شود که قادر به ارتباط. اگر شما می توانید نشستن با خانواده و دیدن خانواده خود را در آنها ... سپس شما در حال رفتن به کار سخت برای آنها که همیشه چه انگیزه شما."

تلاش برای تقویت نقطه بایدن در مورد ماه های آخر قبل از پسرش کمال درگذشت سرطان مغز و آن را به سال 2010 قانون مراقبت های بهداشتی اوباما را امضا کردند. بایدن گفت که او به یاد می آورد تفکر "به خودم چه اتفاقی خواهد افتاد اگر شرکت بیمه خود را قادر به در آمده — که آنها انجام داده اند می تواند قبل از ما گذشت Obamacare و گفت:" شما پیشی جستن بیمه خود را.'"

اوباما می گوید: "من نمی تواند خودمان افتخار از آنچه ما انجام می شود." این جلسه در تصویری — و بایدن کمپین ترویج آن را به رای دهندگان -- نشان می دهد بزرگتر نقش اوباما است و انتظار می رود به بازی برای presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری در ماه قبل از نوامبر.

اوباما همچنان از رفتن به فویل برای مغلوب ساختن پیشی جستن و خواه پایه فقط به عنوان او در سراسر خود را به دو دوره به عنوان رئیس جمهور. اما 44 رئیس جمهور دو پیروزی ائتلاف باقی می ماند خشن مدل برای یک بایدن پیروزی در ماه نوامبر.

در این زمان از سال 2016 انتخابات اوباما تا به حال 53% گالوپ کار تایید رتبه با 45 درصد مخالف برای خالص مثبت تصویب 8 درصد است. زمانی که او در سمت چپ دفتر چند ماه بعد که مثبت خالص افزایش یافته بود به 22 درصد امتیاز: 59% تایید 37% رد. در سال 2018 زمانی که گالوپ ارزیابی روسای جمهور گذشته در " ایستاده اوباما بریده گذشته نگر تصویب 63% است.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن گالوپ است اندازه گیری فقط سه شبکه مثبت تصویب اعتبار در طول سه سال به علاوه در همه آینده در ضخامت از دموکرات ریاست جمهوری اصلی مبارزه در این سال و هیچ یک از آنها بالاتر از 4 درصد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر پس از بایدن تصویری را آزاد کند.

___

بارو گزارش از آتلانتا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن