اوباما و بایدن گیتس در توییتر هک حساب بیت کوین کلاهبرداری

توسط مایکل china. org. cnناشناس هکرها با نفوذ به حساب توییتر از تکنولوژی moguls سیاستمداران مشهور و عمده شرکت

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

توسط مایکل china. org. cn

ناشناس هکرها با نفوذ به حساب توییتر از تکنولوژی moguls سیاستمداران مشهور و عمده شرکت های جمعه در آشکار بیت کوین اومدی.

این نیرنگ شامل ساختگی توییتهایی از سابق باراک اوباما رئیس جمهور دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیشتاز, جو بایدن, Mike Bloomberg و تعدادی از تکنولوژی میلیاردرهای از جمله مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس شرکت مایکروسافت-بیل گیتس بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk. مشاهیر و Kanye West و همسرش, کیم کارداشیان غرب نیز هک شده. جعلی توییتهایی توییتهایی ارائه شده برای ارسال 2000 $برای هر $1,000 ارسال به یک ناشناس آدرس Bitcoin.

هیچ شواهدی وجود ندارد که صاحبان این حساب ها بودند هدف خود را. به جای هک ظاهر طراحی شده خود را فریب پیروان توییتر به ارسال پول به یک ناشناس بیت کوین حساب. این بایدن, کمپین برای مثال گفت که توییتر یکپارچگی تیم "قفل کردن حساب کاربری در عرض چند دقیقه از نقض و حذف مربوط به صدای جیر جیر."

اوباما را تا به حال هیچ اظهار نظر فوری. اف بی آی گفت: آن آگاه بود از توییتر نقض امنیتی است اما نظر بیشتر.

در یک صدای جیر جیر, توییتر اشاره کرد که از آن آگاه بود از یک "رخداد تأثیر حساب در توییتر." سان فرانسیسکو شرکت گفت که در حال بررسی است و وعده داده شده به روز رسانی به زودی. آن را بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

ظاهرا جعلی توییتهایی تمام شد به سرعت حذف شده اگر چه آسوشیتد پرس قادر به ضبط تصاویر از چند قبل از آنها ناپدید شد. این مشکل امنیتی شدید بود به اندازه کافی برای توییتر به هشدار می دهند که بسیاری از آن بیش از 166 میلیون روزانه کاربران ممکن است قادر به صدای جیر جیر و یا تنظیم مجدد کلمه عبور خود را در حالی که این شرکت سعی در قفل ،

در میان چهره های سیاسی هدفمند هک بیشتر به نظر می رسد به هدف دموکرات ها و یا چهره های دیگر در سمت چپ به کشورشان کمپین 2016. آمریکا و سازمان های اطلاعاتی ایجاد شده است که روسیه درگیر در هماهنگ تلاش برای دخالت در این انتخابات در ایالات متحده از طریق رسانه های اجتماعی دستکاری های مختلف و ارسال ها از جمله هدف قرار دادن مبارزات مختلف و سازمان حزب عمده.

این هک نیز ممکن است یک تظاهرات ساده از توییتر ضعف کنترل های امنیتی به ایالات متحده سر به 2020 انتخابات ریاست جمهوری یک مسابقه که در آن خدمات است که به احتمال زیاد نقش موثری.

بیت کوین حساب ذکر شده در جعلی توییتهایی به نظر می رسد ایجاد شده در پنج شنبه. در پایان روز آن را دریافت کرده بود تقریبا 12.9 bitcoins یک مقدار در حال حاضر به ارزش کمی بیش از $114,000. در برخی از نقطه در طول روز تقریبا نیمی از این مبلغ در بیت کوین بود از حساب برداشت شود.

بزوس گیتس و مشک در میان 10 نفر از ثروتمندترین افراد در جهان, با ده ها میلیون ها نفر از پیروان در توییتر. این سه نفر به ارزش یک ترکیب $362 میلیارد و طبق آخرین محاسبات توسط مجله فوربس.

همان ساختگی ارائه بریدن بار دوم در مشک حساب که دارای سابقه گاهی اوقات befuddling توییتهایی از گریز از مرکز میلیاردر. تسلا نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

گیتس که تبدیل به یکی از جهان پیشرو خیر از پله پایین به عنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت تایید کرد که جیر جیر نمی شد از او. "این به نظر می رسد بخشی از یک مسئله بزرگتر که توییتر مواجه است" یک سخنگوی میلیاردر در بیانیه ای گفت.

این است که به سختی اولین بار هکرها ایجاد فساد در توییتر. فقط در سال گذشته حساب توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی شکسته شد به یک nd مورد استفاده برای توییت نژادپرستانه و مبتذل نظرات.

آخرین نقض امنیتی باعث دیابت جاش هاولی میسوری جمهوری خواه با ارسال نامه ای به دورسی اصرار او را برای کار با اف بی آی و وزارت دادگستری در راه هایی برای بهبود توییتر را امنیت.

"یک حمله موفقیت آمیز بر روی سیستم شما سرورهای نشان دهنده یک تهدید برای همه کاربران خود را حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها" هالی نوشت.

سرمایه گذاران همچنین به نظر می رسد در مورد پتانسیل خرید اینترنتی از هک مؤثر توییتر استفاده است. توییتر سهام کاهش یافت 3 ٪ در گسترش تجارت پس از خبر هک را شکست.

___

AP سیاسی خبرنگار لایحه بارو کمک به این مقاله از واشنگتن است. AP تکنولوژی نویسندگان مت اوبراین در پراویدنس, رود آیلند و باربارا Ortutay در اوکلند کالیفرنیا نیز کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن