خانه سالمندان مرگ و میر افزایش می یابد گذشته 3,600 در هشدار دهنده افزایش

توسط برنارد CONDON و سفت HERSCHAFTنیویورک (AP) — بیش از 3,600 مرگ و میر در سراسر کشور مرتبط شده اند به شیوع کر

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

توسط برنارد CONDON و سفت HERSCHAFT

نیویورک (AP) — بیش از 3,600 مرگ و میر در سراسر کشور مرتبط شده اند به شیوع کروناویروس در خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات هشدار دهنده افزایش فقط در دو هفته گذشته با توجه به آخرین شمارش توسط آسوشیتد پرس.

از آنجا که دولت فدرال شده است با انتشار یک تعداد از خود AP نگه داشته است خود را در حال اجرا و شمارش بر اساس گزارش های رسانه ها و دولت بهداشت و درمان بخش است. آخرین تعداد حداقل 3,621 مرگ و میر است تا از حدود 450 مرگ فقط 10 روز پیش.

اما واقعی تلفات در میان 1 میلیون بیشتر ضعیف و افراد مسن که زندگی در چنین امکانات است که به احتمال زیاد بسیار بیشتر کارشناسان می گویند به دلیل اینکه اکثر دولت تعداد را شامل نمی شود کسانی که مردند بدون همیشه در حال آزمایش برای COVID-19.

شیوع بیماری فقط در چند هفته گذشته که در یک خانه سالمندان در حومه ریچموند, ویرجینیا است که منجر به کشته شدن 42 و آلوده بیش از 100 دیگر در خانه سالمندان در مرکز ایندیانا است که به کشته شدن 24 و 16 آلوده و در یک جانباز در Holyoke, Mass., که به کشته شدن 38 آلوده 88 و باعث تحقیقات فدرال. این هفته پس از شیوع در یک خانه سالمندان در حومه سیاتل کرکلند که تاکنون 43 زندگی می کند.

و کسانی که فقط به شیوع ما در مورد می دانیم. اکثر ایالت ارائه تنها مجموع اعداد از خانه سالمندان مرگ و میر و دان و جزئیات خاص شیوع است. قابل توجه در میان آنها است که رهبر کشور نیویورک, که حساب برای 1,880 خانه سالمندان مرگ و میر ناشی از مورد 96,000 مجموع ساکنان اما تا کنون کاهش یافته است به جزئیات خاص شیوع بیماری با استناد به نگرانی های حریم خصوصی.

کارشناسان می گویند خانه سالمندان مرگ و میر ممکن است نگه دارید نوردی به دلیل مزمن کمبود نیروی انسانی که ساخته شده اند بدتر coronavirus بحران کمبود تجهیزات حفاظتی و ادامه داد: عدم در دسترس تست.

و مرگ و میر سر به فلک کشید با وجود اقدامات انجام شده توسط دولت فدرال در اواسط ماه مارس به نوار بازدید کنندگان توقف همه فعالیت های گروه و نیاز است که هر کارگر بود به نمایش در آمد و در صورت تب یا علائم تنفسی در هر شیفت.

اما یک گزارش AP در اوایل این ماه نشان داد که عفونت شد و در ادامه برای پیدا کردن راه خود را به خانه های سالمندان به دلیل چنین نمایش نمی گرفتن افرادی که آلوده بودند اما بدون علامت. چند شیوع بودند سرزنش در چنین پخش از جمله آلوده سلامت کارگران که مشغول به کار در حوزه های مختلف پرستاری صفحه اصلی امکانات.

این هفته فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات است که تنظیم خانه های پرستاری صادر توصیه و اصرار به استفاده از خانه های پرستاری جدا نیروی انسانی تیم برای ساکنان و تعیین امکانات مجزا داخل خانه های سالمندان برای حفظ COVID-19 مثبت ساکنان دور از کسانی که آزمایش منفی است.

دکتر دبورا Birx که منجر کاخ سفید coronavirus پاسخ پیشنهاد این هفته که به عنوان بیشتر COVID-19 آزمون در دسترس خانه های سالمندان باید در اولویت است.

"ما واقعا نیاز به اطمینان حاصل شود که خانه های پرستاری نگهبان نظارت است. و به چه معنی است ؟ که ما به طور فعال در حال تست در خانه های پرستاری هر دو ساکنان و کارگران در همه زمان ها" Birx گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب