نه این که از شما خواسته اما در اینجا 7 مشاهیر و من با خوشحالی می پذیریم خواهد آمد به

این است که یک نامه عاشقانه به همکار من تجاوز+ افرادی که در حال جشن گرفتن. این هم برای کسانی که در حال صدمه زدن

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

این است که یک نامه عاشقانه به همکار من تجاوز+ افرادی که در حال جشن گرفتن. این هم برای کسانی که در حال صدمه زدن و به کسانی که نمی آمده است. شما را دوست داریم و با ارزش. تجربیات خود را معتبر هستند و احساسات خود را توجیه هستند. سفر خود را ممکن است سنگی, اما من خوشحالم که شما هستند. این یک یادآوری است که ما به تنهایی نیست. ما هر یک از دیگر و متحدان ما. در زمانی که جدید مشهور هستند خواست به عنوان نژادپرستان تجاوزگران و یا بدتر در یک وحشتناکی به طور منظم من می خواهم به جرقه امید.

نه یک فرد در این سیاره خواسته اما در ادامه برای 7 مشاهیر ارزش جشن و میاد بیرون.

1. لیدی گاگا (او/او)

Oh My God Omg GIF by Lady Gaga
giphy.com

من تنها می توانید از خواب است که پس از بیرون آمدن به لیدی گاگا او می خواهم انجام آکوستیک تفسیر "متولد این راه است." و شاید فقط شاید Bradley Cooper خواهد cameo با برخی از هارمونی است. Lady Gaga — نام دیگر مادر هیولا من ملکه و عالی بد b*tch شده است یک مدافع شدید برای تجاوز+ جامعه. او در سال 2009 ملی برابری مارس و اعتراض "نپرس نگویید" با دعوت از چهار تجاوز+ اعضای سابق نیروهای مسلح. در مصاحبه با هافینگتون پست گاگا بحث اش: "من هستم ، گفت: من آن را قبل از من دوباره آن را می گویند." در سال 2009 Gaga "Poker Face" به دست آورده جایزه بین المللی برای فیلم سال است. او پذیرفته شده و جایزه ضمن تشکر از "خدا و همجنسگرایان" و من هرگز تا به حال بیشتر احترام برای کسی. بعد از آن که سال, از, مجله, ویژه گاگا بر روی جلد: "من بسیار می خواهم برای تزریق گی فرهنگ به جریان اصلی. آن را زیرزمینی ابزار برای من. این تمام زندگی من است." و این که در periodt.

2. جنیفر گارنر (او/او)

Sag 2020 GIF by SAG Awards
giphy.com

پس نقش او در این فیلم خیره کننده "عشق سیمون" به عنوان مادر یک مستور, گی نوجوان, جنیفر گارنر در مورد تاثیر عملکرد خود را با غرور منبع: "من فقط می خواستم به عنوان یک فانوس دریایی برای مادران که اشتباه هستند و یا برای بچه ها که می خواهند برای کمک به مادران خود را از طریق چیزی و یا برای کودکان و نوجوانان که به دنبال چه چیزی هستند و با امید به بازگشت از پدر و مادر خود را زمانی که آنها که گفتگو با آنها است." گارنر همچنان ادامه دارد به عنوان یک نماد و در نقش یک مدل برای cishet سفید زنان در همه جا. او فعالیت های پشتیبانی و بدون صحبت کردن بیش از اقلیت صدای. او allyship سزاوار شبیه سازی تشخیص و تقلید. اجازه بدهید یک بار دیگر می گویند که جنیفر گارنر یک رویا است و من دوست دارم برای به اشتراک گذاشتن بیرون آمدن تجربه با او.

3. Demi Lovato (او/او)

Love You Kiss GIF by Demi Lovato
giphy.com

Demi Lovato واقعا قدرت از سازمان ملل در قلب او. به عنوان یک بی اندازه نیروی در هالیوود و حمایت برای همجنسگرایان است قدرتمند فراتر از کلمات است. او راهپیمایی در لس آنجلس و نیویورک شهرستان, غرور, جشن, حتی فیلمبرداری این موزیک ویدئو برای "Really don't Care" در لوس آنجلس مارس. Lovato حمایت از GLAAD پیشرو در جهان از همجنسگرایان حمایت سازمان باعث می شود او یک نیروی طبیعت است. او با افتخار این جایزه پیشتاز در 27 سالانه GLAAD Media Awards در سال 2016. "من فکر می کنم دمی شفافیت در مورد تجارب خود را و ضربه کاملا تغییر زندگی برای بسیاری از مردم که شنیدن داستان خود را و لذت بردن از موسیقی و حضور رسانه های" اخیر دانشگاه ایالتی فلوریدا فارغ التحصیل Devin Bittner گفت. "او به هیچ وجه کامل فعال و یا حتی یکی از مهم ترین افراد مشهور, فعالان, اما او همیشه به ارمغان می آورد کاملا لمسی بشر به همه چیز او می کند و هر علت او پشتیبانی می کند. او می کند که او چه می تواند در قدرت او به عنوان یک زن 27 ساله هنوز از وضعیتی وخیم از سال از فشارهای شهرت و اعتیاد و پیدا کردن محل خود را در جهان به مردم اجازه دهد که او را تحسین می دانم که آنچه که او می ایستد. برای هر یک از کاستی به اعتقاد من او را معتبر و من باور دارم که او اهمیت می دهد." دمی است که یک قهرمان حقوق بشر و گوهر در این صدمه زدن به جهان است. ما سزاوار نیست او را.

4. سام اسمیت (آنها را)

Sam Smith Brits GIF by BRIT Awards
giphy.com

سام اسمیت ساخته شده خود را با شکوه حرفه ای کردن سه ضربه مجرد و در صورتی که نه قدرت حرکت من واقعا نمی دانم چه شده است. آنها علنا مورد بحث خود را مبارزه با وسواس در توییتر (دوز دیگری از بد سگ ماده و انرژی). Sam Smith خود عنوان nonbinary در سال 2019 در مصاحبه با Jameela جمیل: "زمانی که من دیدم nonbinary, genderqueer و من به عنوان خوانده شده به آن و من شنیده ام این افراد, صحبت, گفتم, F*ck است که من.'" به بالا از آن خاموش tهی تعریف خود را یک فمینیست (ما استن یک قهرمان برای حقوق زنان). "من شناسایی به عنوان genderqueer هستم اما می ترسم با فشار است که همراه با به نمایندگی از جامعه و چگونه اعمال می تواند صدمه دیده است کسی دیگری" دانشگاه ایالتی فلوریدا دانشجوی سال دوم آلبرتو بلانکو گفت. "سام اسمیت برجسته چگونه آن را همیشه یک شروع خوب به عمدی با خودتان اما این نیز بزرگ برای به اشتراک گذاشتن و باز در مورد که شما و آنچه در آن است که قلب و ذهن خود را می گویند (همیشه با آن که در بررسی بدیهی است). همیشه زندگی را برای خود و برقراری ارتباط سفر خود را با کسانی که شما را دوست دارم." در نبرد برای دفاع از حقوق همجنسگرایان سام اسمیت یک نشانده برای nonbinary و جنس nonconforming مردمی. او به عنوان پذیرفته شده فرد جایزه سال از نگرش جوایز اسمیت گفت: "اجازه دهید زندگی می کنند که با صدای بلند و به عنوان queerly به عنوان امکان پذیر است." من نمی تواند داشته باشد گفت: در آن بهتر است.

5. Janelle Monáe (آنها را)

I Like That GIF by Janelle Monáe
giphy.com

اول از همه مرسی. این دنیا برای همیشه سزاوار Janelle Monáe. آنها یک نعمت است و ما باید با حمایت از آنها را در تمام هزینه. آنها علنا عنوان pansexual و nonbinary. این نشریه علمی پژوهشی گام های Janelle Monáe ساخته شده آورده توجه به هویت غالبا رد شده توسط cishet ، "من با الهام از Janelle Monáe چرا که آنها خیلی صریح" دانشگاه ایالتی فلوریدا افزایش junior تایلر کاوینگتن گفت. "من فکر می کنم این خیلی مهم است که به طور صریح هنگامی که شما یک پلت فرم به عنوان بزرگ به عنوان خودمانی. آنها با استفاده از پلت فرم خود را هر فرصتی آنها را دریافت کنید." Monáe کار دهانه در سراسر چندین رسانه ها مانند فیلم و موسیقی و رقص است. بازیگری خود را در فیلم هایی مانند "چهره های پنهان," "مهتاب" و "هریت" به جمع آوری بیش از 20 جایزه از انواع شوراها. علاوه بر شهرت خود را به عنوان یک پیشرو, سیاه, هنرمند باقی می ماند untarnished توسط هر مجادلات. Monáe بوده است و همیشه خواهد بود یک آیکون. خود را بدون مشکل زندگی سزاوار ستایش و تقلید.

6. Andrea گیبسون (آنها را)

andrea gibson
instagram.com

Andrea گیبسون مطلق ستاره آمریکایی دکلمه شاعر و فعال از کاله مین. به عنوان یکی از با نفوذ ترین صداها در کلام جامعه آنها به طور مداوم استفاده از پلت فرم خود را به صحبت کردن در برابر جنسیت و گرایش جنسی و تبعیض نژادی. کار خود را به بررسی موضوعاتی از غم از دست دادن خانواده, عشق, مسابقه, تمایلات جنسی, جنسیت و خودآزاری و بقا است. کار خود را جسورانه و صادقانه. برخی از قطعات مورد علاقه من هستند "تور با یک شاعر (امتیاز است و نه نیاز به فکر می کنم در مورد آن)", "نامه سفید, بدون مو, کیرخوری,", "نوسان مجموعه", "شاید من باید شما" و "عسل است." بیرون آمدن به Andrea گیبسون قرار خواهد جهان در مکث. کل زمین را متوقف کند در حال چرخش برای در آغوش گرفتن چند اشک ریختن و شعر است. و است که در یک لحظه زیبا.

7. آن هاتاوی (او/او)

anne hathaway coming out
giphy.com

آن هاتاوی من است ابدی دختر له و هیچ چیز جهان می توانید انجام دهید برای تغییر آن. در علاوه بر این به مدت طولانی در حال اجرا حرفه ای به عنوان فوق العاده با استعداد بازیگر و خواننده او به طور مداوم برقرار خودش را به عنوان یک پایدار متحد. برادر بزرگتر این است که یک همجنسگرا و قبل از ظهور او را به شهرت و خانواده اش در حمایت و محبت. "آن هاتاوی نیست در همجنسگرایان[Q] جامعه [اما] او یک متحد. او مجبور نیست به صحبت کردن در برابر بی عدالتی جامعه چهره و در عین حال او می کند. او با استفاده از پلت فرم برای بالا بردن صدای کسانی که در غیر این صورت نمی توان شنید. هاتاوی به طور مداوم می رود بالا و فراتر از آن. او نه تنها می فهمد او امتیاز اما او با استفاده از آن برای بهتر," دانشگاه ایالتی فلوریدا junior تعقیب Clough گفت. این آرمان غالب در هاتاوی سیاسی تراز و تبدیل به ستون فقرات هویت او است. هاتاوی زندگی زندگی با عشق و همدلی سه چیز این دنیا قطعا فاقد است.

دیوان عالی آمریکا تصمیم اخیر منع جنسیتی تبعیض در محل کار انقلابی در آینده این شهرستان است. پیشرفت ساخته شده است, اما نبرد نشده است. پیدا کردن امید اخبار خوب و قدرت در تاریکی. اما هرگز. خوشحال غرور!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن