غیر دودویی روایات ویژگی در گلچهره جدید نمایشگاه هنر در رجاینا

محتوای مقاله در ادامهEvie گلچهره شات این پرتره ساسکاچوان اقامت گربه (او/او) برای داستان است که شما حرکت می کند

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Evie Ruddy shot this portrait of Saskatchewan resident Cat (she/her), for Stories That Move You, an exhibition featuring transgender and nonbinary people that's on display throughout June 2020 in Regina. The piece is called School girl.
Evie گلچهره شات این پرتره ساسکاچوان اقامت گربه (او/او) برای داستان است که شما حرکت می کند. این قطعه به نام دختر. /jpg

یک فرایند مشارکتی به معنای گلچهره تا به حال به رها کردن برخی از کنترل خلاق که منجر به برخی از شگفتی است.

ارائه شده با پنج یا بیشتر پرتره گزینه های موضوع رو نهایی می گویند که در مورد عکس نمایش داده خواهد شد.

"جالب است توجه داشته باشید که در بسیاری از این موارد من را انتخاب کرده اند متفاوت عکس, که من فکر می کنم صحبت می کند به شما می دانید, من واقعا تا به حال به اجازه رفتن از نفس من و من کنترل پروژه اجازه می دهد تا آنها را به آژانس گفت:" گلچهره.

"این سخت بود اما من می دانستم که از همان ابتدا که هدف از این پروژه حمایت خود را بیان خلاق."

عکس ها بر روی صفحه نمایش در رجاینا در جنگل یک گالری هنری در داخل اتصال سالن مو در مرکز شهر.

گلچهره خواهد بود که منجر تورهای نمایشگاه در ژوئن 13 و 27; رزرو بازدید thejunctioncreativestudio.com. افراد و خانواده ها می تواند در دیدار شنبه از طریق شنبه ظهر تا 6 بعد از ظهر

عکس ها به صورت آنلاین نیز در storiesthatmove.ca به عنوان با توجه به COVID-19, گلچهره نمی دانم که آیا در زندگی واقعی نمایشگاه امکان پذیر خواهد بود در این نقطه است.

"من شخصا فکر می کنم آنها واقعا خوب در فرد بر روی دیوار. بنابراین اگر مردم فرصتی برای بیرون آمدن و دیدن آن من می خواهم به شدت توصیه می کنند که مسیر" گفتند.

Evie Ruddy shot this portrait of Saskatchewan residents Charlie P. (he/him, right) and Cynthia P., for Stories That Move You, an exhibition featuring transgender and nonbinary people that's on display throughout June 2020 in Regina. The piece is called Weeds in the garden.
Evie گلچهره شات این پرتره ساسکاچوان ساکنان چارلی P. (او/او راست) و سینتیا P. داستان که شما حرکت می کند. این قطعه است که به نام علف های هرز در باغ. /jpg

amartin@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب