هیچ گیاهی shandy در M. G. Road بازار

بازار به طور موقت منتقل شده به Dasara نمایشگاه ساختمان میسور/Mysuru: The M. G. Road سبزی بازار خواهد شد معطوف

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

بازار به طور موقت منتقل شده به Dasara نمایشگاه ساختمان

میسور/Mysuru: The M. G. Road سبزی بازار خواهد شد معطوف به Dasara نمایشگاه از فردا, Apr. 27. سفارش به این اثر با تصویب شد Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر Gurudatta Hegde دیروز. بازار خواهد شد منتقل زیر شکایت از فروشندگان و خریداران اجتماعی زیر فاصله میان COVID-19 بیماری همه گیر.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در اینجا Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar تا به حال به کارگردانی MCC برای تغییر M. G. Road بازار به آلاینده Dasara نمایشگاه محل که در آن یک بازار است که در حال حاضر عملکرد پست مستند.

در دیداری که به تازگی MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra کشیده بودند توجه وزیر در مورد unhygienic شیوه در M. G. Road بازار است که می تواند اثبات خطرناک در میان COVID-19 شیوع. حتی وجود دارد یک کمپین رسانه های اجتماعی بیش از unhygienic شرایط M. G. Road بازار که در آن Mysureans نوشته شده بود که اگر نه بسته بازار خواهد شد و به نوبه خود یک بیماری کانون.

این MCC کمیساریای سفارش متحده که بازار منتقل خواهد شد تا مستند اقدامات در نیروی. جدا ترتیبات ساخته شده اند در Dasara برگزاری نمایشگاه و جعبه های فردی ایجاد شده برای فروشندگان به بازار تولید خود را در زیر سایه و در بتن زمین. فروشندگان می تواند حتی به طور موقت بازار در Lalitha محال زمینه و اشغال خالی باقی مانده لکه های.

این کمیسیون اعلام کرد که آب آشامیدنی و توالت امکانات ارائه شده در Dasara نمایشگاه همراه با دیگر امکانات اولیه. خریداران بیش از حد کافی فضای پارکینگ برای پارک وسایل نقلیه خود را و آمد به محل و فروشگاه.

پلیس خواسته شده است که ترتیبات برای هر دو فروشندگان و خریداران اجتماعی را حفظ فاصله. فروشندگان می تواند تماس با اراذل و اوباش: 9886344619 برای ثبت نام.

وجود دارد بیش از 60 تا 70 فروشندگان که به طور منظم انجام کسب و کار در M. G. Road بازار معمولا از 5 صبح تا حدود 10 am. اجتماعی فاصله یک مشکل در اینجا در طول COVID-19 بیماری همه گیر. پس از کمیساریای سفارش و دستور وزیر پلیس را مانع M. G. Road منطقه بازار از امروز و از فروشندگان به حرکت به هر نمایشگاه یا Lalitha محال زمینه بازار.

Nazarbad بازرس G. N. Srikanth و تیم او در حال حاضر شروع barricading بازار و متوجه شده اند و جا به جا در محل هشدار به فروشندگان و خریداران است. در این نمایشگاه بیش از دو موقت توالت ساخته خواهد شد به منظور تسهیل در بازار, MCC توسعه افسر Bharathkumar که منجر به تغییر عملیات گفت: 'ستاره میسور.'



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب