بیشتر مقیم زمان: بایدن باید پاسخ مدعی

می گویند این طوری نیست جو.چیزی که حتی برخی تمایلی دموکرات می خواهید به شنیدن از خود نامزد به عنوان آن مربوط به

توسط ATSHNEWS در 12 اردیبهشت 1399

می گویند این طوری نیست جو.

چیزی که حتی برخی تمایلی دموکرات می خواهید به شنیدن از خود نامزد به عنوان آن مربوط به جنسی-حمله به ادعاهای ساخته شده توسط یکی از زن سابق آمریکا کارکنان.

جمهوری خواهان بدیهی است که ایران این اتهامات به درستی اشاره کردن در مقابل دموکرات ها' پاسخ به بایدن را متهم تارا Reade و کریستین Blasey فورد, زنی که ادعا کرد که دیوان عالی کشور نامزد برت Kavanaugh بود حمله خود را زمانی که آنها نوجوان بودند.

فورد اتهام تحت پوشش عمده هر سازمان رسانه ای. تقریبا هر سناتور دموکرات خواستار جدی پروب اگر نه Kavanaugh خروج از دادگاه در نظر میگیرد.

تا به حال بسیاری از رسانه ها داده اند بایدن یک پاس رایگان – در این مورد و معاون سابق رئیس جمهور نشانه های فیزیکی سستی و کاهش شناختی حدت.

بایدن انتخاباتی را رد کرده است Reade بدخشان که بایدن حمله و او را در زیرزمین یک کاپیتول هیل ساختمان اداری است.

Reade بود در اوایل 20s او هنگامی که او به عنوان یک خدمت کارکنان دستیار در مجلس سنای دفتر از دسامبر سال 1992 به اوت 1993.

داستان خود را به دست آورد تازه توجه این هفته پس از دو Reade همکاران گفت که او قبلا به آنها گفتم در مورد عناصر خود را ادعا می کنند.

در ضمن دموکرات خود را در موقعیت ناراحت کننده از توجیه حمایت خود را از زنانی که جلو آمده با داستان تجاوز جنسی در حالی که به ظاهر نادیده گرفتن این زن متهم خود را حامل استاندارد که بسیار عمل می کنند.

بایدن نامزد کرده است و در عین حال به ایجاد یک بیانیه عمومی ظاهرا به امید این پتانسیل میدان مین را پراکنده میان مردم و رسانه های وسواس با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما به نظر نمی رسد که استراتژی کار خواهد کرد.

نفوذ برخی از دموکرات ها در حال حاضر به دنبال یک قوی تر پاسخ.

"کمپین صادر کرده است اظهارات اما او (بایدن) صادر نشده هر گونه اظهارات در صدای خود" سابق کمیته ملی حزب دموکرات رئیس دانا Brazile آسوشیتدپرس گفت. "این کمک به آن را فقط مخرب — نه تنها برای کسی است که جلو آمده اما آن را نیز در آسیب رساندن نامزد."
کتابداری و اطلاع رسانی اسمیت که مشغول به کار به عنوان یک استراتژیست در پیت Buttigieg ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی نیز نامیده می شود در بایدن کمپین به صحبت کردن.

"این اتهامات را نمی یافت شده معتبر پس از آن در بایدن کمپین علاقه به خوردن این جوانه به طور مستقیم و آن را به سرعت انجام," او گفت:.

که به برخی از پیشرو دموکرات ظاهرا با استناد به گزارش نیویورک تایمز که نگاه به Reade داستان.

اما بر خلاف استیسی آبرامز سابق گرجستان فرماندار دموکرات نامزد که گفت: بار اخراج Reade را به اتهام "بانوی خاکستری" با صدور بیانیه ای روز شنبه اشاره کرد که تحقیقات خود را "هیچ نتیجه یا راه" در صحت Reade را ادعا می کنند.

به نظر می رسد مانند بایدن و بقیه دموکرات ایجاد نمی توانید حتی بر روی تعداد نیویورک تایمز برای پوشش.

ما نمی توانیم رد Reade اتهام به عنوان فقط یک مثال دیگر از بایدن را حساس feely گرایش.

بر خلاف کریستین Blasey فورد که نمی تواند به یاد بیاورید که در آن حزب است که او و Kavanaugh ظاهرا حضور داشتند که منجر به تجاوز جنسی صورت گرفت و یا چگونه او موفق به دریافت صفحه اصلی تارا Reade چنین مه آلود خاطره.

او می تواند دقیقا به خاطر شرایطی از او اتهام حمله که بر خلاف این Blasey فورد سناریو شامل چهره به چهره تعامل با آن شخص — قدرتمند ایالات متحده.

Reade اتهامات دیگر نمی تواند نادیده گرفته شود و یا اخراج از دست.

آنها سزاوار پاسخ – از جو بایدن خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن