هیچ اجماع در گسترش گزینه های رای گیری

بوستون – سخنران پس از سخنران قانونگذاران گفت شنبه که فرصت های بیشتری برای رای دادن از طریق پست و زود تر رای گی

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

بوستون – سخنران پس از سخنران قانونگذاران گفت شنبه که فرصت های بیشتری برای رای دادن از طریق پست و زود تر رای گیری کمک خواهد کرد که انتخابات ایالتی در ماه های سپتامبر و نوامبر ادامه با حداقل خطرات COVID-19 انتقال است.

اما در جزئیات خاص چگونه به انجام این کار — که آیا به ایمیل آراء هر رای دهنده و یا فقط کسانی که درخواست, یک, چگونه در شخص اولیه رای گیری دوره های گذشته باید و چگونه حوزه های رأی گیری باید گسترش اجتماعی را حفظ فاصله — وجود مکرر اختلاف است.

قوه مقننه قوانین انتخابات کمیته را ندارد اقدام فوری پنج شنبه پس از شنیدن شهادت از طیف وسیعی از ذینفعان. هنگامی که آن را می کند و اعضای آن خواهد شد نیاز به تعادل در رقابت تنظیمات از دولت را بالا انتخابات رسمی شهرداری رهبران و همکاران خود در همه با تیک تاک ساعت و وزیر خارجه ویلیام گالوین امید شروع به چاپ برگه های رای به عنوان به زودی به عنوان 2 ژوئن.

"پنجره ای به تصویب آن در یک موقع است که قطعا کاهش" جان Rosenberry, گالوین قانونی مدیر گفت: در این کمیته مجازی شنیدن پنج شنبه.

حداقل هشت مختلف COVID-19 انتخابات اصلاحات لوایح قبل از این کمیته به علاوه یک پیشنهاد گالوین پرده برداری در هفته گذشته است که هنوز رتبهدهی نشده است را مشاهده کنید به عنوان خاص خود را مستقل و قانون. تمام هدف اصلاحات به انتخابات پروسه برای سپتامبر. 1 حالت اولیه انتخابات و نوامبر. 3-انتخابات, اما آنها تفاوت در جزئیات کلیدی است.

بزرگترین شکاف است که چگونه دولت باید رسیدگی به پست الکترونیکی-در رای گیری یک عمل است که اجازه خواهد داد که رای دهندگان خود را به ورزش حقوق دموکراتیک در حالی که کاهش جمعیت در حوزه های رأی گیری به عنوان یک بهداشت عمومی احتیاط.

چند تا از لوایح از جمله یکی ظ توسط این کمیته co-صندلی Rep. جان چمن (HD 5075) که نیاز به مقامات ایمیل آراء به هر واجد شرایط رای دهندگان در ایالت ماساچوست که آنها می توانند با پر کردن در خانه و ارسال به کارمندان محسوب می شود.

هواداران از این تمرین استدلال پنج شنبه که این بهترین راه برای کاهش موانع برای رای دهندگان که توسط برش کردن روند درخواست را برطرف می کند برخی از بار در انتخابات محلی مقامات.

"تصور آنچه ممکن است اتفاق می افتد زمانی که 98 درصد از افرادی که به طور معمول رای اولیه ارسال یک درخواست به کارمندان (برای پست الکترونیکی-در رای گیری)" گفت: سناتور. Becca Rausch که ثبت یک لایحه مشابه (ع 2654) که همچنین ایجاد انتخابات روز به عنوان یک روز تعطیل است. "این فوق العاده ای تعداد رای درخواست به روند."

کنگره جو Kennedy III لگد کردن شنوایی با پرتاب حمایت خود را پشت ایده جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری هشدار داد که حق رای است آسیب پذیر به آسیب دیده توسط pandemic بدون عمل از قانونگذاران ایالتی.

"هیچ تقصیر غیابی فقط نمی خواهید به اندازه کافی خوب" کندی گفت. "هفت روز از رای گیری اولیه به اندازه کافی خوب نیست. پستی آراء به برخی از, اما نه همه به اندازه کافی خوب نیست."

که ایده rankled برخی از ذینفعان ،

گالوین قبلا پرچم نگرانی که انتخابات نمی خواهد می دانم که اولیه رای گیری برای ارسال unenrolled رای دهندگان که بزرگترین بخش از رای دهندگان. بیلریکا جمهوری خواه در کنگره مارک Lombardo, یک عضو کمیته هشدار داد که فعال پستی می تواند افزایش نگرانی ها در مورد تامین امنیت انتخابات.

شهردار بوستون مارتین والش گفت: در پنج جلسه است که اگر شهرداری تا به حال به ایمیل آراء آنان خواهد بود "قابل توجه فشار مالی" و نیروی کار و منابع مسائل.

"بسیاری از آنچه من صحبت کردن در مورد نیروی انسانی و مطمئن شوید که ما باید نیروی انسانی مناسب برای این کار از آنجا که ما هرگز دیده می شود پتانسیل قدر پست الکترونیکی-در رای گیری ما در حال رفتن به در این سال انتخابات" والش گفت.

دیگر لوایح قبل از این کمیته هنوز به هدف اجازه گسترده رای گیری از طریق پست و بدون مشابه دستور برای رسیدن به کامل رای دهندگان.

یک پیشنهاد از سوی دیگر ، سینتیا Creem (ع 2653) را به پست الکترونیکی-در رای گیری در دسترس به تمام رای دهندگان واجد شرایط نه فقط کسانی که واجد شرایط برای رای غیابی تحت قوانین موجود تا زمانی که آنها ارائه یک برنامه رسمی. او گفت: ارسال برگه های رای برای رای دهندگان که درخواست آنها را به عنوان لایحه خود را نشان می دهد امکان پذیر خواهد بود برای هر دو آینده انتخابات ایالتی اما این جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری در ماه سپتامبر اولیه است که "غیر ممکن است."

"من متوجه شدم وجود دارد بیش از حد بسیاری از موانع در راه است که به اتفاق می افتد و بیش از حد زمان کمی برای رفع آنها به که اتفاق می افتد در ماه سپتامبر" او گفت:.

یک لایحه از Rep. جفری Roy و بهداشت ، آدم Hinds (H 4699) که این دو به عنوان یک مصالحه نیاز مقامات دولتی را به ایمیل هر رای دهنده یک برنامه برای یک رای گیری یک رویکرد آنها گفت: آدرس گالوین نگرانی در مورد ارسال مناسب اولیه رای گیری مواد.

قانونگذاران مانند چند از همکاران خود به نام برای منشی دفتر به استفاده از فدرال COVID-19 انتخابات امداد بودجه مشخص شده در مراقبت عمل می کنند و برای کمک های مالی که قبلا در دسترس ساخته شده در سال 2002 کمک امریکا رای عمل می کنند برای جبران هزینه های پستی.

"نیاز به حفاظت از سلامت و ایمنی شهروندان ما نباید به خطر بیافتد با قیمت یک تمبر پستی," Roy گفت.

گالوین پرده برداری کرد پیشنهاد خود را در هفته گذشته نشان می دهد یک سیستم است که در آن رای دهندگان می تواند درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری به صورت الکترونیکی و یا در نوشتن با هیچ بهانه ای مورد نیاز است. رای گیری اولیه ارائه می گردد قبل از اولیه خواهد بود که برای اولین بار در این دولت به مدت هفت روز و قبل از انتخابات عمومی برای 18 روز.

که بیش از حد جلب برخی از نگرانی های: والش گفت: 18 روز اولیه رای گیری دوره آغاز خواهد شد فقط دو روز پس از رای دهندگان ثبت نام به معنی "شهر توانایی روند رای دهندگان برنامه های کاربردی در زمان برای شروع اولیه رای قطعا به خطر بیافتد."

فشار در حال رشد است برای پیدا کردن اجماع و ایجاد برخی از تغییرات به دولت در انتخابات سیستم قبل از تابستان می رسد. محلی و دولت های انتخاباتی می گویند که آنها نیاز به بودجه اضافی برای دست و پنجه نرم کردن با چالش های جدید از جمله تضمین این نظرسنجی کارگران باید از تجهیزات حفاظت شخصی.

تحت گالوین زمان, راهنمایی, رای دهندگان می تواند درخواست غیابی به دلیل COVID-19 pandemic, اما بسیاری از طرفداران به نام برای گسترش سیستم مشخص شده در اساسنامه به طوری که انتخابات بخش می توانید در آماده سازی و جلوگیری از صف های طولانی و یا لجستیکی موانع مشاهده شده در کشورهای دیگر است که باید انجام فصل بهار انتخابات میان همه گیر.

"صرف نظر از آنچه ما انجام می دهیم ما در حال رفتن به افزایش غایب انتخابات از میزان فعلی از 3 به 5 درصد به 70, 60, 80, 90 درصد" گفت: Pam Wilmot, مدیر اجرایی, علت شایع ماساچوست است که پشتیبانی از جهانی رای توسط ایمیل. "هنگامی که شما اضافه کردن در روند درخواست این فصل."

پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد به طور گسترده مجاز برای انتخابات ویژه در افق تحت یک قانون دولتی چارلی بیکر امضا شده در ماه مارس است. در مارس 19 رای دهندگان را انتخاب سناتورها برای پلیموث و Barnstable منطقه و برای دومین ورزشگاه همپدن و Hampshire District, و در ژوئن 2, آنها را انتخاب نمایندگان در سوم Bristol منطقه و 37 Middlesex منطقه.

تمام چهار ولسوالی ها بدون نمایندگی از سابق مجلس استعفا داد و میان مدت.

در مورد خواسته های پیشنهادی برای ماه های سپتامبر و نوامبر پست الکترونیکی-در رای گیری طی یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در COVID-19 شیوع رژیم صهیونیستی است. Charlie Baker پاسخ داد: "راستش من هر زمان صرف فکر کردن در مورد آن را در همه."

فرماندار است که با تمرکز بر مدیریت COVID-19 بحران و سپس گفت: آینده ویژه انتخابات, اگر چه نیاز به رای بودن بازیگران از طریق پست به عنوان مشخص شده در قانون او امضا شده در ماه مارس است. "وجود خواهد داشت هیچ وجه به کسانی که در انتخابات دیگر نسبت به برخی از مرتب کردن بر اساس پست الکترونیکی-در ظرفیت برای آنها" بیکر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن