هیچ ممنوعیت. هیچ موانع. تصویب کارشناسی ارشد ROE عمل

به عنوان COVID-19 اسپرد در سراسر کشور قانونگذاران در تگزاس و اوهایو, آیووا, آلاباما, آرکانزاس, لوئیزیانا, تنسی

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

به عنوان COVID-19 اسپرد در سراسر کشور قانونگذاران در تگزاس و اوهایو, آیووا, آلاباما, آرکانزاس, لوئیزیانا, تنسی و اوکلاهما با استفاده از این ویروس به عنوان بهانه ای برای اعلام سقط جنین غیر ضروری و در نتیجه ممنوع است.

در اکثر موارد ماساچوست به رسمیت می شناسد که سقط جنین ضروری است, مراقبت های بهداشتی برای افرادی که آن را انتخاب کنید.

اما موانع هنوز وجود دارد که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ مردم محدود به معنی محدود بیمه و یا اطلاعات و کسانی که از جان گذشته برای رهایی از سوء استفاده.

برای مثال ماساچوست 24-هفته سقط جنین, ممنوعیت ممنوع, حامله بیمارانی که مبتلا به یک سرنوشت جنین ناهنجاری — معمولا قابل تشخیص نیست قبل از هفته 24 — از فسخ بارداری در اینجا. این روش تنها در دسترس در کلرادو و نیومکزیکو. پرواز در سراسر کشور برای دریافت مراقبت های ناراحت کننده به اندازه کافی در شرایط عادی و کاملا غیر قابل تصور در طول یک بیماری همه گیر. و برای بسیاری از هزینه های درگیر هستند غیر قابل عبور.

عبور از MA, ROE, عمل, S. 1209, H. 3320 در حال حاضر در دولت مشترک قوه قضائیه کمیته را حذف تمام موانع برای همه مردم و گسترش حق قانونی خود را به را انتخاب کنید. ما باید درک کنیم که سقط جنین مراقبت های بهداشتی و زمانی که نیاز به زمان است از ذات است.

من مصرانه از دولت ما قانون گذاران را به این لوایح به طبقه برای یک رای. اجازه دهید خود را دولت سناتورها و نمایندگان وزارت امور خارجه می دانم که از شما حمایت این قانون است. آیا آن را برای تمام زنان است. آیا آن را برای دختران ما.

Karyn رز
بیلریکا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن