نانومتر را Nkwantah هیجان زده به پرتاب در UMass Lowell

تعقیب دو مدرسه سوابق رقابت برای دو منطقه عنوان و نما یک تهدید واقعی در سطح دولت است.حتی این احتمال قوی برای یک

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

تعقیب دو مدرسه سوابق رقابت برای دو منطقه عنوان و نما یک تهدید واقعی در سطح دولت است.

حتی این احتمال قوی برای یک تیم لیگ قهرمانی سه ذغال سنگ به عنوان شکست نخوردگان عنوان دارندگان. شمال Middlesex منطقه ای ارشد آهنگ ستاره Martina Nkwantah مطمئن شوید که تا به حال بسیاری در این بهار, هوای آزاد, آهنگ های نجومی.

اما این اهداف نمی خواهد از این فرصت برای برآورده شود به عنوان MIAA لغو high school sports بهار فصل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

وجود یک پوشش نقره ای برای Nkwantah به عنوان او را ادامه ورزشی حرفه ای در بخش 1 دانشگاهی در سطح فصل آینده با این فرصت را به لیست جدیدی از دستاوردهای بالا در مقصد بعدی خود.

Nkwantah حضور خواهد UMass Lowell در پاییز خواهد شد و رقابت در رودخانه Hawks آهنگ تیم, که در آن او درگیر خواهد شد در تمام پرتاب حوادث از شات قرار دهید, دیسک, پرتاب نیزه و چکش و حتی وزن پرتاب در زمستان. او قصد دارد برای عمده در علوم ورزشی و تبدیل شدن به یک درمانگر.

"این ناامید کننده بود چون من تا به حال اهداف برای فصل" Nkwantah گفت. "این واقعا غم انگیز به خصوص با همه هم تیمی های من, من می خواستم به آن را خاص است.

"این ثرورس در UMass Lowell آنقدر خوب و بقیه تیم خیلی خوب است. این سرگرم کننده خواهد بود برای بهبود آنها. من هیجان زده برای بیشتر زندگی حرفه ای من در مسیر است."

نیزه شد یک رویداد است که Nkwantah شروع به سنگ تیز کردن در در فقط در فصل گذشته پس از dabbling در آن گاهی اوقات به عنوان یک underclassman. Nkwantah انداخت شخصی بهترین 118 فوت و 11 اینچ در بخش 1 مرکزی غرب, قهرمانی دیدار بود که به اندازه کافی خوب برای مقام دوم در پشت و سپس ارشد. او ممکن است مورد علاقه این سال است.

او به پایان رسید چهارم در همه امور خارجه دیدار هفته آینده پس او بهترین شخصی و پس از آن رقابت در انگلستان سطح.
با ویژگی های بسیار طبیعت از نیزه و دوره نسبتا کوتاه از زمان را صرف تسلط بر رویداد انتظارات برای یک پرش بزرگ در سال دوم در صورتی که آسانسور در حال حاضر نوار بالا و حتی بالاتر. مدرسه ضبط شد و در فاصله قابل توجه در حدود 124 ،

"بدون شک او را ام خرد مدرسه رکورد در این سال" شمالی میدلسکس سر مربی جان Caouette گفت. "من فکر می کنم او بوده است یکی از بالا در انگلستان است. در سال گذشته ما شروع به گرفتن نیزه جدی با او و کار بر روی آن و او فقط نگه داشته و بهتر و بهتر. او که احتمال برنده شدن جدید انگلستان است."

او بهترین شخصی در شات قرار داده 37-9 مجموعه این زمستان گذشته که بوده ام, بهترین مارک در منطقه را در آخرین فصل در فضای باز و احتمالا بهترین علامت این بهار. انتظار این بود که یک سفر بازگشت به دولت در دو رویداد در این بهار را با فشار به سمت بالای جدول رده بندی است. او همچنین انجام اسپرینتر در 100 متر فاصله.

یک دوره جدید برای مدرسه پیگیری برنامه رخ داده است با Nkwantah ورود که پس از یک ریزش سال اول میهن پرستان ارسال شده مستقیم دو فصل شکست نخورده. این تحول است که اولین بار در زمان نگه دارید و در پسران' برنامه یک و نیم دهه پیش ریخته را به عنوان شمال میانه شده است قادر به رسیدن به چیزهایی که بسیاری از هرگز انتظار می رود.

میراث برنده کار سخت و تشویق مشارکت مردم در, نرخ مشارکت در ورزش چیزی است که Nkwantah و همکلاسی های او امید به القای در برنامه رفتن به جلو.

"ما دختران نشان داد که اگر شما کار سخت شما می توانید بهبود زیادی" Nkwantah گفت. "وجود دارد بسیاری از بهبود در این تیم هم در لیگ و منطقه که در آن ما تبدیل به یک تهدید. من فکر می کنم کلاس 2020 تاثیر ساخته شده در طول موج NM و شهرت ما را (در مسیر) و آن را سرد به ترک که در پشت."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن