NHL: بازیکن می تواند شروع داوطلبانه گروه تمرینات هفته آینده

توسط استفان stefanie marieNHL پاک راه دوشنبه برای بازیکنان برای بازگشت به تمرین rinks هفته آینده و firmed آن ح

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

توسط استفان stefanie marie

NHL پاک راه دوشنبه برای بازیکنان برای بازگشت به تمرین rinks هفته آینده و firmed آن حذفی فرمت حتی به عنوان نهمین بازیکن تست مثبت برای coronavirus.

پس از رونمایی نهایی جزئیات آن 24-تیم طرح اگر فصل قادر به از سرگیری این لیگ گفت: تیم می تواند بازگشایی امکانات و بازیکنان می توانند در محدود داوطلبانه تمرینات آغاز و تا روز دوشنبه. NHL و بازیکنان NHL' Association هنوز هم باید آهن از سلامت و پروتکل های ایمنی قبل از حرکت به جلو با اردوگاه های آموزشی و بازی ها.

بازیکنان می توانید اسکیت بازی در گروه های شش در یک زمان تحت عنوان "فاز 2" که شامل دستورالعمل های خاص در آزمایش ماسک پوشیدن و متوسط چک. آن را یک گام نزدیک تر به یخ پس از لیگ گفت: هر سری حذفی خواهد بود بهترین هفت قالب پس از اولیه دور مقدماتی و تیم خواهد بود reseeded در سراسر.

که اعلام شد در حدود همان زمان پیتسبورگ پنگوئن ها نشان داد یکی از بازیکنان خود را تا به حال تست مثبت است. این تیم گفت: این بازیکن در پیتسبورگ جدا شده پس از تجربه علائم و بهبود از COVID-19.

از نه بازیکنان که آزمایش مثبت پنج تن از سناتورهای اتاوا سه از بهمن کلرادو و یکی از پیتسبورگ. لیگ انتظار می رود که برای تست بازیکنان روزانه اگر بازی سر. NHL است که هنوز هم ارزیابی ایمنی و بهداشت پروتکل برای چه خواهد بود با حضور 24 تیم در دو hub شهرستانها.

"ما هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن یعنی ایمنی از بازیکنان" Winnipeg Jets کاپیتان بلیک ویلر گفت: در اوایل این هفته. "ما باید مطمئن شوید که ما ایمنی است که در بالای این لیست. چون ما چند ماه به این بیماری همه گیر ما نمی دانیم که چه اثرات طولانی مدت در حال رفتن به. بسیاری از سوالات پاسخ داده شود."

جزئیات نهایی این فرمت جواب یک سوال: بازیکنان ترجیح دوباره بذر در طول یک 24-تیم حذفی به عنوان یک وسیله و انصاف و اگر لیگ را دوست دارد براکت که در محل پس از 2014.

"ما ترجیح می دهند به طور کلی ماده براکت برای یک میزبان کامل از دلایل" کمیسر گری Bettman گفت: در هفته گذشته. "ما گفته ایم این بازیکنان که بحث آن در داخل و در صورتی که اولویت ما خوشحال به رعایت آن است."

چهار تیم برتر در کنفرانس شرق و غرب را بازی جداگانه round-robin مسابقات برای تعیین بذر. دوباره بذر هر دور قرار می دهد مقدار بیشتر در مورد بذر مسابقات بین بوستون خلیج تمپا واشنگتن و فیلادلفیا در شرق و St. Louis, کلرادو, Vegas و دالاس در غرب است.

"کسانی که بازی ها در حال رفتن به رقابتی" پایتخت مدیر کل برایان MacLellan گفت.

باقی مانده از 16 تیم بازی خواهد کرد بهترین-از-پنج سری به مجموعه نهایی 16.

تورنتو کاپیتان جان توارث عضو NHL/nhl on nbc بازگشت به بازی بازی های کمیته گفت که او ترجیح سنتی هفت سری بازی هنگامی که برگشتی بودند به سنتی 16 تیم. اکثر بازیکنان به توافق رسیدند.

"همه استفاده می شود به بهترین هفت" پیتسبورگ بازیکن نماینده کریس Letang گفت. "شما می دانید که چگونه این ساختار. شما می دانید که چگونه آن را احساس می کند اگر شما از دست دادن دو یا شما برنده شوید ، شما نوع که تمام حالات است که می تواند از طریق یک بهترین هفت."

داشتن هر سری بود بهترین هفت اضافه خواهد شد چند روز به برنامه به جایزه جام استنلی در اواخر اکتبر. اما بازیکنان احساس ارزش آن را به حفظ یکپارچگی برگشتی.

"هر تیمی که در حال رفتن به برنده پنج دور و چهار دور از بهترین هفت ... من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار شایسته قهرمان جام استنلی و آنها را به عنوان ارزش به هر تیم و یا بازیکنان که برنده آن را قبل از آنها را" توارث گفت.

___

برای اطلاعات بیشتر AP NHL پوشش: https://apnews.com/NHL و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن