NFL اردوگاه های آموزشی باز با چشم در بیس بال نگهداری از کودکان

بری WILNERبردی و Brees نیست ب کلمات مسلط افتتاح NFL اردوگاه های آموزشی. سعی کنید بیس بال و نگهداری از کودکان.

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

بری WILNER

بردی و Brees نیست ب کلمات مسلط افتتاح NFL اردوگاه های آموزشی.

سعی کنید بیس بال و نگهداری از کودکان.

به عنوان جانبازان گزارش روز شنبه برای COVID-19 تست در زمینه کار دور در افق در حال حاضر چشم متمرکز در گیر مسائل در لیگ اصلی بیس بال. Coronavirus شیوع با میامی مارلینز که نمی خواهد بازی هر بازی بقیه این هفته است که در درجه نخست در جهان فوتبال.

"شما می دانید چه خبر است در بیس بال در حال حاضر آن را تحت تاثیر قرار همه" جت کارفرمایی سام Darnold گفت. "منظورم این است که چون شما در این بازی مارلین بود و شما می دانید آنها بر این بازیکنان در تیم های دیگر است. وجود دارد هیچ راه خوب واقعا در رفتن در مورد آن. و شما شروع کردیم به لغو بازی.

"پس از آن فقط یک ماده از چه لیگ می خواهد به انجام است. و اگر مردم شروع به گرفتن و یا پیمانکاری ویروس در NFL آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه NFL می خواهد آن را اداره کند."

تیتان مربی مایک Vrabel گفت که او با استفاده از کلمه نگران اما "بدیهی است که (ما) همیشه بسیار نگران سلامتی و ایمنی از بازیکنان ما و خانواده ها و مربیان و کارکنان ما در این ساختمان است. اما تا زمانی که ما چگونه ما پروتکل ها و طرح ما که NFL و بازیکنان ارتباط خیلی سخت کار کرده تا به محل قرار داده تا ما را ببینید که چگونه کسانی که در حال رفتن به تابع و کار ما می توانید هر گونه تغییر. ما باید به دنبال این طرح است."

هیچ کس می داند که اگر این طرح به کار خواهد کرد ،

شاهین مربی دن کوین گفت: بازیکنان بیس بال داشتن تست مثبت منجر به سوال "چگونه سفر را تحت تاثیر قرار است و این تست هنگامی که شما در جاده ها بروید و هنگامی که شما نمی?"

کوین گفت: او با بهره گیری از بیس بال بازگشت "پس از من نا امید شده بود برای دیدن شیوع بیماری تحت تاثیر قرار بود بازی در حال بازی. بنابراین این قطعا چیزی است که ما همه بحث برای اطمینان حاصل کنید."

چه Broncos رئیس جمهور جو الیس نمی شود بحث این است که نگه داشتن زبانه ها که در آن بازیکنان خود را بروید و آنچه را که آنها انجام می دهند. حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

"ما نمی توانیم کنترل چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها به خانه است. ما در حال رفتن به نگاهداری آنها و جاسوسی بر روی آنها و یا هر چیزی شبیه به آن است," او گفت:. "آنها grownups. ما فقط از آنها بخواهید برای انجام خود مناسب برای مراقبت از خود را مانند آنها می تواند مراقبت از تمام سازمان هم تیمی های خود را به طور خاص و مربیان خود. و ما باید برخی از بچه های خوب در تیم من فکر می کنم که می تواند کمک به دریافت این پیام از طریق به آنها."

بزرگترین اخبار از تیم NFL یکشنبه در برخورد با opt-outs. هر بازیکن است که تصمیم می گیرد به بازی این فصل را دریافت کنید $150,000 دستمزد آن است که اگر یک حرکت داوطلبانه و $350,000 آن است که اگر از قبل موجود دلایل پزشکی.

امید بستن به خارج بودند و چندین اعضای کلیدی New England Patriots: linebacker اصلا كار هایتاور های دفاعی رهبر; ایمنی پاتریک Chung; توهین آمیز مقابله با مارکوس توپ; در حال اجرا پشت براندون بولدن; و بیمارستان دن حیاتی. چانگ تصمیم تایید شد توسط یک فرد آشنا با این وضعیت صحبت کرد که به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن به دلیل آن نشده بود را اعلام کرد.

دفاعی پردازد ستاره Lotulelei بوفالو و کایل Peko دنور عقاب گیرنده گلابی Goodwin, ستاد گارد لوران Duvernay-Tardif وایکینگها دفاعی مقابله با مایکل پیرس و کلاغ ضربه returner د'Anthony توماس نیز تصمیم گرفتند.

اقامت قرار داده

در یکی از بزرگترین حرکت های دفاعی پایان جوی Bosa توافق برای تمدید قرارداد با لس آنجلس شارژر که دو نفر آشنا با معامله گفت: ارزش 135 میلیون دلار در طول پنج سال است.

مردم به صحبت کرد آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن سه شنبه شب به دلیل قرارداد هنوز نهایی نشده است. ESPN اعلام کرده در معامله.

شارژر تایید Bosa موافقت کرده است برای گسترش, اما فاش نمی کند شرایط مالی.

Bosa شد و از ورود به پنجمین و آخرین فصل خود را تازه کار قرارداد. وجود دارد برخی تصور می کردند که او را نگه دارید اگر توافق شده بود رسیده اما او گزارش به اردوگاه در روز سه شنبه.

نمایش

در حال اجرا پشت Dalvin وارد کوک در مینه سوتا امکانات برای coronavirus تست به عنوان برنامه ریزی شده با بقیه تیم جانبازان با توجه به یک فرد با آگاهی از این وضعیت صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که تیم را ندارد گزارش روند ،

آشپز که آغاز چهارمین و آخرین سال خود را rookie قرارداد با پایه حقوق و دستمزد اندکی بیش از 1.3 میلیون به دنبال یک معامله جدید است. او حمایت از مجازی offseason برنامه در ماه گذشته پس از مذاکرات متوقف شده است.

آیا آشپز را انتخاب کنید برای شرکت در تمرین و بدون تمدید قرارداد ناشناخته است. با برای اولین بار در میدان تمرین تا Aug. 12 وجود دارد برای این تیم و اردوگاه خود را برای رسیدن به یک توافق است. به سادگی نشان می شود روز سه شنبه بود و مهم برای طبخ و صرف نظر از آنچه که احساسات خود را ممکن است در مورد چگونه مقابل دفتر در حال نزدیک شدن به وضعیت خود و ارزش. با توجه به جدید توافق مذاکرات دسته جمعی طبخ می شده اند و موضوع را به حداکثر 50.000 دلار جریمه روزانه در هر شرایطی و ضبط یک فصل از تعهدی نسبت به نامحدود رایگان آژانس تا به حال او برگزار شد.

آسیب ها/بیماری های

تیتان قرار داده شده خود را بالا پیش نویس انتخاب offensive lineman اشعیا ویلسون از گرجستان در COVID-19/لیست ذخیره. ویلسون باقی می ماند یک عضو خود را مرد شش کلاس پیش نویس که نیست توافق برای قرارداد. Linebacker Jayon قهوه ای شروع خواهد شد اردوگاه های آموزشی در نظر جسمی قادر به انجام لیست.

سان فرانسیسکو قرار می گیرد شروع گیرنده Deebo ساموئل در غیر فوتبال آسیب لیست پس از عمل جراحی پا و گفت: او ممکن است دست به آغاز فصل. ساموئل دچار شکستگی در پای چپ خود را ماه گذشته در طول غیررسمی تمرینات با هم تیمی های در تنسی و جدول زمانی برای بازگشت او ناشناخته باقی مانده است.

ساموئل است که در شمارش به عنوان یک بخش کلیدی از جرم برای دفاع از NFC قهرمان 49ers. سان فرانسیسکو از دست گیرنده امانوئل ساندرز در رایگان آژانس و امیدوار بودم ساموئل می تواند کمک به پر کردن این نقش در فصل دوم خود را در NFL پس امیدوار کننده اولین فصل است.

دفاعی lineman رونالد بلر مرکز وستون nanda gonzález دفاعی lineman Jullian تیلور دفاعی lineman Kentavius خیابان و گیرنده شاون Poindexter تمام شد قرار داده شده در نظر جسمی قادر به انجام لیست آنها به عنوان بهبود از صدمات زانو در فصل گذشته. پشت دفاعی D. J. نی قرار داده شد در غیر فوتبال آسیب لیست پس از درد و رنج پاره سینه ای در offseason.

کابوی ها قرار می گیرد دفاعی مقابله با Dontari Poe و دفاعی پایان تایرون کرافورد در نظر جسمی قادر به انجام لیست. هر دو باقی می ماند فعال roster.

پو که امضا به عنوان یک عامل آزاد, تا به حال عمل جراحی برای پاره شده عضله چهار سر ران در ماه نوامبر در حالی که با Carolina. کرافورد استارتر گذشته شش فصل در دالاس تا به مبارزه هیپ مسائل است که او را محدود به چهار بازی سال گذشته است.

آتلانتا قرار می گیرد rookie ایمنی Jaylinn هاوکینز در تیم رزرو/COVID-19 لیست ساعت پس از مربی دن کوین گفت: همه rookies های منفی انجام شد. هاوکینز یک چهارم-انتخاب دور از کال می توانست آزمایش منفی و قرار داده شده در این فهرست پس از قرار گرفتن در معرض coronavirus. تیم مجاز به افشای اگر یک بازیکن در قرنطینه.

___

AP طرفدار فوتبال نویسندگان دنیس Waszak جونیور جاش Dubow دیو کمپبل Arnie استاپلتون و ترزا واکر و نویسندگان ورزشی چارلز Odum و جو Reedy کمک کرده است.

___

بیشتر AP NFL: https://apnews.com/NFL و https://twitter.com/AP_NFL



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب