شهر نیویورک تحمیل 11 p. m. مقررات منع رفت و آمد در میان فلوید تظاهرات

توسط جنیفر PELTZ و کارن ماتیوزنیویورک (AP) — شهر نیویورک تحمیل 11 بعد از ظهر حکومت نظامی آمریکا به این کشور بز

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط جنیفر PELTZ و کارن ماتیوز

نیویورک (AP) — شهر نیویورک تحمیل 11 بعد از ظهر حکومت نظامی آمریکا به این کشور بزرگترین شهر سعی در سر دیگر شب از تخریب فوران اعتراض بیش از جورج فلوید مرگ است.

نیویورک پیوستن به دیگر شهرستانها در سراسر کشور در اعمال حکومت پس از روز از خشونت است. آن حکومت نظامی را از ساعت 11 شب تا 5 صبح Gov. اندرو کومو و شهردار, بیل د Blasio گفت.

محدودیت در 8.6 میلیون نفر را جنبش — در بالای در حال حاضر محدودیت های اعمال شده به دلیل coronavirus — آمد به عنوان شهردار و فرماندار و شانس شیوع خشونت اما همچنین با انتقاد از برخی اقدامات پلیس به عنوان سوخت معترضان خشم در مورد خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان زیر. لطفا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.

نیویورک شهردار بود با توجه به قرار دادن ملت بزرگترین شهر تحت مقررات منع رفت و آمد دوشنبه شب پس از تخریب به دنبال سه روز تا حد زیادی از تظاهرات مسالمت آمیز بیش از جورج فلوید مرگ است.

در نظر گرفتن محدود 8.6 میلیون نفر را جنبش — در بالای در حال حاضر محدودیت های اعمال شده به دلیل coronavirus — آمد به عنوان شهردار و استاندار و فرماندار و شانس شیوع خشونت اما همچنین با انتقاد از برخی اقدامات پلیس به عنوان سوخت معترضان خشم در مورد خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

شهردار بیل د Blasio, یک دموکرات قبلا رد اعمال مقررات منع رفت و آمد به بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر ایالات متحده انجام داده اند سعی کنید برای جلوگیری از خشونت که فوران در میان تظاهرات پس فلوید را مارس 25 مرگ است.

اما د Blasio روز دوشنبه گفت او بود صحبت کردن با کمیسر پلیس درموت شیا و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو در مورد ایده. شهردار تاکید کرد که هیچ تصمیم گیری ساخته شده بود در یک حکومت نظامی و "مزایا و معایبی وجود دارد."

اوایل روز دوشنبه شیا گفت که او فکر نمی کنم یک حکومت نظامی خواهد توجه شود.

"اگر مردم فکر می کنم آن را به آنها نمی فهمید چه خبر است" شیا گفت: در ان بی سی "امروز."

کومو نیز یک دموکرات هشدار داد که حکومت بودند "نه یک گلوله نقره ای."

"من که در آن نقطه, اما من می دانم که چیزی است که باید انجام شود" فرماندار گفت: در اخبار جلسه.

کوششی در آمد و به عنوان کارگران جاروب کردن شیشه های شکسته در خارج لوکس فروشگاه در منهتن شیک سوهو محله که در آن مردم شکست پنجره ها و غارت مغازه ها یک شبه. صدها نفر دستگیر شدند شیا گفت.

21 ساله بود به ضرب گلوله در محله حدود 12:30 صبح گرفته شده بود به یک بیمارستان, پلیس گفت:. گفتند جراحات خود بودند نه تهدید کننده زندگی.

گروه از مردم ریخت پایین پیاده رو در سوهو و دیگر محلات از جمله اتحادیه میدان شکستن به ساعت رولکس, کیت بیل زدن و پرادا بوتیک ها و فروشگاه های الکترونیک شده اند که توقیف بیش از دو ماه به دلیل coronavirus.

"مردم از این پس دفعه بعد قبل از آنها فکر می کنم در مورد تلاش برای کشتن یکی دیگر از سیاه و سفید, شخص, آنها در حال رفتن به مانند 'لعنت به ما نمی خواهیم آنها را در اینجا انجام این ... دوباره'" شهر نیویورک اقامت شان جونز گفت: به عنوان او را تماشا تخریب.

در صبح روز دوشنبه پلیس بودند قابل مشاهده در برخی از سوهو سخت ترین ضربه خیابان ها و بوی تازه برش تخته سه لا پیچید به عنوان فروشگاه های سوار کردن.

"آن نگران کننده است چون من 100% پشت پلیس و معترضان علیه خشونت پلیس بد و پلیس کشتار مردم رنگ هر زمان که آنها fricking می خواهید, اما این یک داستان متفاوت" گفت: روبی Packard یک معلم و دیرین سوهو ساکن ،

"افرادی هستند که با استفاده از این به عنوان یک دلیل برای ایجاد هرج و مرج و خشونت آمیز می شود," او اضافه شده است.

پنج شنبه بود و شب سوم در یک ردیف عمدتا مسالمت آمیز روز تظاهرات پر هرج و مرج شب در نقاط خشونت و دستگیری با دختر شهردار در میان افراد دستگیر شده بیش از آخر هفته.

دستگیری گزارش به دست آمده توسط نیویورک پست گفت کیار د Blasio, 25, حاضر به ترک خیابان منهتن که افسران پاکسازی شنبه زیرا مردم پرتاب چیز. کیار د Blasio, که سیاه و سفید است, بود, بعد, داده, دادگاه, احضار و منتشر شد.

پدر او روز دوشنبه گفت که او نمی یاد از دستگیری او تا زمانی که گزارش های رسانه ها پدید آمده در روز یکشنبه ، او گفت: دختر خود را به او گفت او کاری نمی کند اشتباه است.

"او بسیار روشن است که او بر این باور او به دنبال دستورالعمل از افسران پلیس و انجام آنچه آنها درخواست شد او گفت:" در یک کنفرانس رسانه های, و اضافه کرد که او را تحسین خود را به صورت مسالمت آمیز "تلاش برای تغییر چیزی است که او فکر مى باشد.

هزاران نفر از مردم به خیابان آمده اند در سراسر کشور برای ابراز خشم و انزجار بیش از فلوید مرگ و قتل دیگر از مردم به خصوص توسط پلیس. فلوید که سیاه بود درگذشت پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن.

روز یکشنبه پلیس شهر نیویورک ساخته شده برخی از حرکات همبستگی با راهپیمایان در طول روز. برخی از افسران زانو با معترضان در یک تقاطع به عنوان یک سازمان به نام نام افراد کشته شده توسط پلیس.

اما اداره پلیس آمده است تحت انتقاد برای رویارویی با تظاهرکنندگان بیش از آخر هفته. شیا گفت: این اداره در حال بررسی افسران رفتار در حدود شش حوادث از جمله یکی که در آن دو پلیس وسایل نقلیه کشت و زرع از طریق یک گروه از معترضان روز شنبه در بروکلین.

د Blasio که گفت: ماموران عمل کرده در حالی که تحت حمله منتقل تن او گفت: "آن است که هنوز هم قابل قبول نیست برای ما افسران به درایو را به یک جمعیت," او گفت:.

روز یکشنبه ویدئویی ارسال شده به رسانه های اجتماعی نشان داد یک افسر پلیس و کشیدن اسلحه و اشاره آن را در تظاهر کنندگان در یک زباله-آشغال خیابان منهتن. افسر دارای تفنگ برای حدود پنج ثانیه مردم به عجله بسر می رسانید و پس از آن ناظر بر می آید و ushers افسر دور.

د Blasio به نام برای گروه به نوار افسر از تفنگ خود را و نشان بلافاصله هر چند شهردار اشاره کرد که او نمی دانست که تمام شرایط اطراف لحظه ای تصویری.

"آن است که نه از یک افسر به جلو و یک تفنگ را در یک جمعیت دانستن وجود دارد که معترضان مسالمت آمیز در که جمعیت" د Blasio گفت.

کومو گفت: برخی از افسران پلیس در حال تشدید تنش ها با برخی از "بسیار نگران کننده" اقدامات است.

سر از این شهر رتبه-و-فایل اتحادیه پلیس متهم فرماندار misplacing سرزنش برای هرج و مرج است.

"ما تروریست سوزاندن و غارت شهر ما" پلیس خیرخواه انجمن رئیس جمهور پاتریک لینچ گفت.

کومو همچنین با انتقاد مردم او مشخص می شود که بهره برداری از این تظاهرات به خشونت و غارت کردن فروشگاه. او گفت: lawbreaking صدمه دیده معترضان علت دادن به منتقدان سوخت به اخراج آنها به عنوان جنایتکاران و آسیب دیده این شهرستان را به تلاش برای ضرب و شتم به کروناویروس و اجتماعی و اقتصادی خرید اینترنتی.

"آن بوده است معکوس برای شهر نیویورک, در بسیاری از," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لری Neumeister و Michael R. سیساک در نیویورک و مارینا Villaneuve در آلبانی کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب