عفونت های جدید نشان می دهد ویروس تسریع در سراسر آمریکای لاتین

توسط دیوید BILLER و کریستوفر شرمنریو دو ژانیرو (AP) — این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب در سراسر آمریکای لات

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

توسط دیوید BILLER و کریستوفر شرمن

ریو دو ژانیرو (AP) — این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب در سراسر آمریکای لاتین روز جمعه آوردن یک موج جدید عفونت و مرگ و میر حتی به عنوان منحنی های پهن و بازگشایی شد جریان در بسیاری از اروپا و آسیا و ایالات متحده است.

منطقه دو تا از بزرگترین کشورهای مکزیک و برزیل — گزارش ثبت تعداد موارد جدید و مرگ و میر تقریبا روزانه این هفته سوخت انتقاد از رئیس جمهور که باید آهسته راه می رفت خاموش شدن ناگهانی در تلاش برای محدود کردن آسیب های اقتصادی.

برزیل گزارش داد بیش از 20 ، 000 مرگ و میر و از 300000 مورد تأیید و آن را سوم بدترین آمار کشور دنیا در مقام شمارش. کارشناسان در نظر گرفتن هر دو شماره undercounts با توجه به گسترده نبود از تست.

ویروس "را ببخشد. آن را انتخاب نمی کند مسابقه و یا اگر شما را ثروتمند یا فقیر, سیاه و یا سفید. آن را بی رحمانه بیماری" برونو Almeida de Mello 24 ساله در حال بارگذاری راننده گفت: در 66 ساله مادر بزرگ دفن در ریو دو ژانیرو.

عفونت های رز و فشرده-واحد مراقبت نیز غرق در پرو شیلی و اکوادور کشور مورد تحسین قرار گرفته برای تحمیل زودهنگام و تهاجمی کسب و کار خاموش شدن ناگهانی و قرنطينه. بسیاری از کارشناسان گفت: افزایش مرگ و میر در سراسر آمریکای لاتین نشان داد که محدودیت ها از اقدام دولت در یک منطقه که در آن میلیون ها نفر نیروی کار در مشاغل غیررسمی و بسیاری از نیروهای پلیس در حال ضعیف یا فاسد و قادر به اجرای محدودیت.

بسیاری از دولت ها — حتی کسانی که ویروس است که هنوز هم در حال افزایش است — می گویند که آنها باید تمرکز خود را به صرفه جویی در شغل است که در حال اضمحلال و به سرعت به عنوان بیماری می تواند گسترش. در ایالات متحده و چین دو اقتصاد بزرگ بیکاری سر به فلک کشیده است.

رئیس فدرال رزرو تخمین زده است که به عنوان بسیاری به عنوان 1 در 4 آمریکایی ها می تواند بیکاری در حالی که در چین تحلیلگران تخمین می زنند حدود یک سوم از نیروی کار شهری است که بیکار است.

در ضمن این ویروس خروشان از طریق کشورهای مجهز به بیمار رسیدگی بیماری همه گیر است که بسیاری از دانشمندان ترس را دانه embers دوم جهانی موج از عفونت.

هند شاهد بزرگترین واحد-بعد سنبله پس از همه گیر شروع و پاکستان و روسیه خود را ثبت بالاترین مرگ و عوارض. جدید ترین هندي موارد در بیهار که در آن هزاران نفر به خانه بازگشت از مشاغل در شهرستانها. برای بیش از یک ماه برخی راه می رفت و در میان جمعیت برای صدها مایل است.

در برزیل Vandelma روزا تا به حال در تمام virus' علائم و اما مرگ او گواهی می خواند "مشکوک COVID-19" با توجه به نوه اش چرا که او در بیمارستان فاقد تست برای تایید. این بدان معناست که او در حال عبور نکرد شکل به تلفات مشخص شده است که بزرگترین آن تنها روز افزایش پنج شنبه: 1,181.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro است در تمسخر جدیت ویروس ها و به طور فعال در مبارزات انتخاباتی علیه دولت فرمانداران' تلاش برای اعمال محدودیت بر شهروندان حرکات و تجارت است.

Bolsonaro اخراج او اولین وزیر بهداشت برای جانبداری علیه او در حمایت فرمانداران' ماندن در خانه توصیه ها و محدودیت در فعالیت است. دوم خود با وزیر استعفا داد و حدود یک ماه بعد پس از آشکارا مخالفت با Bolsonaro مورد کلروکين سلف ضد مالاریا اغلب تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان عملی coronavirus درمان است.

"در ریو دو ژانیرو شما ببینید مردم بیرون رفتن به طور معمول بدون ماسک در برخی از محله ها. آنها اعتقاد داشتند در این بیماری است. و این غم انگیز است که در کشورهای دیگر مردم باور دارند, اما نه اینجا" de Mello گفت. "شما نیاز به از دست دادن کسی در خانواده شما قادر به اعتقاد داریم."

در روز پنج شنبه, مخالفت نمایندگان مجلس و دیگر مخالفان اعتراض در مقابل کنگره در پایتخت, Brasilia. آنها به نام برای Bolsonaro را استیضاح ادعا جنایی نادرست از ویروس پاسخ. دو نفر از آنها نمایش داده می شود یک برزیل پرچم مخدوش با صدها نفر از سیاه کوچک عبور به نمایندگی از مرده.

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador عنوان تهدید ویروس های مطرح شده به صورت هفته به عنوان او ادامه داد: به سفر به این کشور پس از مکزیک, اولین مورد تایید شده. او اجازه سلامتی خود را به مشاوران را با سرب در بحران اما همچنان اصرار دارد که مکزیک متفاوت بود که آن اوراق قرضه خانواده قوی و اخلاق کار می کشیدن آن را از طریق.

مکزیک گذشت 6,000 تایید مرگ در روز چهارشنبه. این کشور به تازگی گزارش شده بیش از 400 تن در روز و عفونت های جدید هنوز به اوج خود رسید. بسیاری از مرگ و میر در طبقه بندی به عنوان "پنومونی آتیپیک" مشکوک بودن COVID-19 اما شامل نمی شود در مقام شمارش. درست است تعداد دفعات مشاهده شده ممکن است چندین بار بالاتر است.

آرماندو Sepulveda مدیر سان کریستوبال Mauseleum در مکزیکو سیتی حومه اکاتپک ٬ استادو د مخیکو گفت: او را دفن و سوزاندن کسب و کار دو برابر شده است در هفته های اخیر.

"این crematoriums در حال اشباع" Sepulveda گفت: پنج شنبه. "همه از کوره ندارد که ظرفیت." خانواده های صیقلی شهر دنبال خدمات مراسم تشییع جنازه که می تواند دسته خود را مرده "در اوج ناامیدی" از آنجا که این بیمارستان ها نمی تواند نگه داشتن مرده برای او گفت.

دولت مکزیک منتقل شده توجه خود را به فعال اقتصاد است.

معدن و ساخت و ساز و بخش هایی از آمریکای شمالی خودرو زنجیره تامین اجازه داده شد برای از سرگیری عملیات این هفته اما تحلیلگران پیش بینی عظیم اقتصادی انقباض در اقتصاد است که در حال حاضر وارد یک رکود فنی قبل از همه گیر.

همه گیر می رسد از آمریکای لاتین مگا شهرستانها به عمق جنگل های آمازون.

کلمبیا شهر Leticia نهفته است که در امتداد رودخانه آمازون در مرز برزیل و پرو حدود 1,300 موارد است. ساکنان وضعیتی وخیم از هر دو بیماری و از دست دادن ناگهانی درآمد زیادی از آمد که از گردشگری است. خانواده ها را آغاز کرده اند با قرار دادن پارچه قرمز پرچم در خارج از خانه فروتن با قلع سقف برای نشان دادن آنها گرسنه هستند.

مقامات در کلمبیا را با اشاره یک انگشت در برزیل به توضیح افزایش ناگهانی در عفونت وجود دارد و رئیس جمهور Iván دوقو اعمال اقدامات سختگیرانه با هدف نگه داشتن موارد از جمله militarizing مرز. اما با بسیاری از رسمی عبور از نقاط آن است که تقریبا غیر ممکن است به طور کامل مهر و موم کلمبیا ،

در شیلی بیش از 90 درصد از تخت های مراقبت ويژه که هفته گذشته در پایتخت سانتیاگو که در آن اصلی گورستان حفر 1,000 اضطراری گور به آماده شدن برای یک موج مرگ و میر با وجود سخت اوایل قرنطینه. اکوادور دولت اعلام 2 p. m.-5 صبح مقررات منع رفت و آمد در ماه مارس, در میان دیگر اقدامات اما موارد غرق پزشکی و خدمات سردخانه در شهر گوایاکیول و در حال حاضر در پایتخت, Quito.

صدها نفر از مردم دیده می شود نقض مقررات منع رفت و آمد روزانه در شهرستانها اکوادور بسیاری از فروش کالا در خیابان ها برای کسب درآمد به اندازه کافی برای خرید مواد غذایی.

دیگر قانون شکن نیست نیازمندان است. یک دکتر درمان coronavirus در یک بیمارستان در شمال کیتو گفت که او تا به حال تحت درمان اعضای یک خانواده که انداخت یک روز مادر barbeque با وجود محدودیت. خانواده و برادر او درگذشت coronavirus و هفت بستگان در بیمارستان بستری هستند. دکتر صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به صحبت با مطبوعات است.

پرو 2.5 فشرده-تخت های مراقبت از هر 100000 نفر یک چهارم استاندارد جهانی. تقریبا با 109,000 موارد تایید شده و بیش از 3,100 مرده که از پنج شنبه شب, پرو رسانه ها نشان داد تصاویر از بیماران کاهش یافت در صندلی چرخدار دریافت اکسیژن است. پزشکان می گویند بسیاری از بیماران در حال کسبه رانندگان تاکسی و یا فروشندگان خیابانی.

___

شرمن در گزارش از شهر مکزیک. آسوشیتد پرس نویسندگان مایکل Biesecker در واشنگتن; فرانکلین Briceño در لیما پرو; Gonzalo سلنو در کویتو اکوادور; Eva Vergara در سانتیاگو شیلی; و کریستین مشخصات armario در بوگوتا, کلمبیا کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن