خون جدید در Pepperell هیئت Selectmen

PEPPERELL – سالانه شهر انتخابات منجر به خون جدید پیوستن به هیئت Selectmen.با توجه به نتایج اولیه, Anthony بیتی

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

PEPPERELL – سالانه شهر انتخابات منجر به خون جدید پیوستن به هیئت Selectmen.

با توجه به نتایج اولیه, Anthony بیتی برنده تنها مسابقه رقابت در انتخابات روز سه شنبه. تازه وارد شکست خورده وقت جو Radwich با 804 رای خود را به حریف 714 رای.

بیتی انتظار می رود که سوگند خود را برای اولین بار سه سال مدت است.

"این یک مبارزه طولانی و همه گیر نداشت" Beattie گفت: در Varnum بروک مدرسه ابتدایی در شب انتخابات. "اما بسیاری از مردم به رای دادن و توجه به انتخابات است."

Radwich شد اولین عضو هیئت نوامبر گذشته برای پر کردن صندلی های خالی توسط لیزا Ferolito سابق هیئت مدیره صندلی که استعفا داد و در اوت. 28 پس از برخورد با شهر مدیر اندرو مک لین.

صحبت پس از نتایج ارسال شده Radwich گفت: "خوشحالم که" کمپین بود و توافق شده بود که "بزرگ" برای دیدن بسیاری از مردم را به رای دادن.

شهر مقامات در زمان هشدارها هنوز هم برگزاری انتخابات با کروناویروس هنوز هم شایع است. نه تنها شهر را تشویق ساکنان به پست الکترونیکی-در برگه های رای, اما آن را نیز برگزار اولیه رای گیری ساعت در هفته گذشته در خارج از منزل در سالن شهر. Town Clerk Brynn Montesanti گفت: وجود 785 رای فرستاده شده به شهر توسط چهار شنبه, ژوئن 26 از کسانی که در رای گیری اولیه ساعت و پست الکترونیکی-در برگه های رای. با وجود آن ساعت دستیار Town Clerk جوآن لدیک توصیف جامد مردم در انتخابات روز سه شنبه.

"هر کس در یک روحیه ی خوب," او گفت:. "آنها در حال دیدن مردم آنها را دیده اند به سختی در همه, به طوری که آنها در حال توقف و چت. آنها احساس می کنید اگر آنها فرستاده و در رای آن راحت است و با رعایت اقدامات احتیاطی اما آنها هنوز هم می خواستم به رای بدهند."

لدیک همچنین با اشاره به اهمیت اوایل فرآیند رای گیری در حالی که همچنین ستایش ساکنان محلی برای پوشیدن ماسک در پای صندوقهای رای است.

"این یک ابزار موثر برای تاون" او توضیح داد. "برخی از مردم رانندگی و ببینید عامل راحتی از آن است. آن را یادآوری آنها را به رای دادن."

بقیه از انتخابات برجسته بلامنازع می گرداند برای چند امتیازهای. بازگشت شامل اعضای هیئت ارزیابان عضو سوزان اسمیت هیئت مدیره بهداشت عضو فیلیپ Durno هیئت عمومی این نسخهها کار میکند عضو جان هارینگتون گر اسکات بلکبرن برنامه ریزی عضو هیئت مدیره لی کیسی Campetti فردریک Kobs و رابرت Kowalksi که هر دو امنا در لارنس کتابخانه. همه از این شهر مسئولان را در خدمت یکی دیگر از سه سال مدت به جز Campetti به دست آورده است که یکی دیگر از چهار سال مدت است.

انتخابات نیز استقبال تازه واردان به شهر موقعیت با تشکر از مطلب بلامنازع مسابقات. مارسیا ژان Scofield به دست آورده یک دوره دو ساله در هیئت ارزیابان ربکا Torpey به ثمر رساند یک دوره پنج ساله در سازمان مسکن و لیزا مارتین پیوستن به شمال Middlesex منطقه ای منطقه مدرسه مدرسه کمیته برای سه سال مدت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب