نیاز به یک نور در انتهای تونل ؟ به نوبه خود آن را در خودتان

هرگز در ما و زندگی ما شده است یادآوری روزانه که همه ما در این هم است که ما به تنهایی نیست. این درست است اما در

توسط ATSHNEWS در 15 اردیبهشت 1399

هرگز در ما و زندگی ما شده است یادآوری روزانه که همه ما در این هم است که ما به تنهایی نیست. این درست است اما در حال حاضر همه ما در حال آماده سازی است که برای شروع جدید. ما همه در این با هم اما نور در انتهای تونل می تواند تنها با شما.

عزیز رویای سگ شکاری: در رویای من, من در یک منطقه متروکه با صخره ها و جریان رودخانه است. من یک کودک دوباره. دیدار من با یک زن و شوهر دیگر کودکان — یک دختر جوان در یک لباس سفید با موهای بلوند و یک دختر در یک پیراهن قرمز و شلوار جین آبی با قهوه ای رنگ مو. او در یک صندلی چرخدار. نیز وجود دارد یک زن زیبا است که بسیار مفید در آرامش به من. من پیدا کردن دختران ارواح هستند.

دختر در لباس سفید می گوید او برای حفظ بی گناهی او و یا او را زنده زنده سوزانده می شود دوباره. (که او چگونه مرده است.) دختر در صندلی چرخدار تا به حال برای رفتن و نشستن در کنار بدن او توسط رودخانه به دلیل پدر و مادر او کاهش یافته و او در آنجا درگذشت. من می خواستم به ماندن با آنها را برای همیشه اما آنها گفتند به آنها را رایگان به جای زیرا اگر مرگ من وجود دارد, من پدر و مادر ممکن است گرفتن بدن من و من می خواهم آنها را برای همیشه لطفا برای. — HD

عزیز HD: ترک منطقه صخره جریان رودخانه و شما به عنوان یک کودک همه به نمایندگی از احساسات فعلی خود.

صخره ای است که قدرت خود را از رودخانه احساسات خود و منطقه را ترک شما احساس درماندگی همه از آن شده است در حال حاضر در درون شما از دوران کودکی است. دو دختران نمایندگی از شما و پدر و مادر ذکر شده دو بار در خواب نشان دهنده اقتدار بیش از شما. یک قسمت از شما احساس به عنوان اگر شما را به مرگ در سفارش به احترام به خود و شما مجبور به انجام این کار قبل از. دختر دیگر نشان دهنده خشم خود را و متنفر اقتدار است که این انجام داده است. این است که توسط صندلی چرخدار و گذاشته برای استراحت در کنار رودخانه. ارواح هستند یک نماینده از طولانی چمدان عاطفی شما (ارواح که به شما امد و شد زیاد) است که نگه می دارد شما را از در حال تحول به بیشترین پتانسیل خود را. آرام بخش است و شما و توانایی خود را برای رسیدگی به این آرامش.

ایمیل جکی Bryson در dreamretriever@yahoo.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن