NDP هشدار بیمارستان آمادگی برای COVID افزایش تخت پر کردن

محتوای مقاله در ادامهوجود دارد در حال حاضر حدود 1600 COVID-19 آزمایشات انجام شده در هر روز در ساسکاچوان و ساکن

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

وجود دارد در حال حاضر حدود 1600 COVID-19 آزمایشات انجام شده در هر روز در ساسکاچوان و ساکنان را گزارش کرده اند انتظار روز قرار ملاقات و روز بیشتر برای نتایج.

Meili مقصر دولت و به ویژه وزیر بهداشت جیم ریتر برای underfunding نظام سلامت ، او آن را به نام "بد رهبری از بد وزیر بهداشت." Meili به نام برای بزرگتر سرمایه گذاری در مراقبت های بهداشتی.

دولت افزایش بودجه برای شا دلار 140.6 میلیون در 2020-21 بودجه بخشی از یک $255 میلیون افزایش برای وزارت بهداشت ، اما Meili اشاره کرد که مجموع نداشت از مارس هزینه تخمین می زند که آماده شد قبل از اینکه یک بیماری همه گیر اعلام شد.

برتر اسکات وزارت معارف است حاکی از این است که دولت را در ارائه هر چه منابع مورد نیاز برای به COVID-19 هر چند چند جزئیات بودجه در دسترس ساخته شده اند.

در آوریل شا نشان داد آمادگی طرح است که اجازه می دهد آن را به مقیاس برای دیدار با افزایش COVID-19 موارد است. که شامل زمینه های بیمارستان است که می تواند صدها نفر از تخت برای COVID-19 بیمارانی که به آنها نیاز دارید.

شا تایید اواخر هفته گذشته که ساسکاتون مهم سیستم مراقبت قرار داده بود در یک دور زدن. این بدان معناست که بیماران از خارج از شهر نیاز به ICU بزرگسالان خدمات بودند به جای فرستاده شدن به رجینا یا دیگر مراقبت ويژه در استان است.

"این عمل است که گرفته شده به ادامه برای اطمینان از امن و به موقع مراقبت از بیمار به عنوان ما در حال حاضر در حال تجربه فشار سیستم در واحد مراقبت های ویژه (ICU) در ساسکاتون گفت:" بیانیه ای نسبت به Corey Miller, SHA معاون رئیس جمهور از برنامه های استانی.

دور زدن به پایان رسید و در روز شنبه با توجه به شا سخنگوی داگ دال.

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن