NCAA میسازد برنامه ریزی برای بازی اما با هشدار نسبت به افزایش بیماری همه گیر

توسط رالف D. RUSSONCAA پایین دست آن آخرین دستورالعمل های بازی را از طریق یک بیماری همه گیر در حالی که همچنین ص

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

توسط رالف D. RUSSO

NCAA پایین دست آن آخرین دستورالعمل های بازی را از طریق یک بیماری همه گیر در حالی که همچنین صدایی زنگ: چشم انداز داشتن یک ترم پاییز با فوتبال و سایر ورزش ها است که به دنبال تیره و تار.

اگر این بازی ها را می توانید در NCAA می گوید کالج ورزشکاران باید آزمایش COVID-19 بیش از 72 ساعت قبل از بازی, بازیکنان, با در معرض خطر قرار گرفتن در معرض به coronavirus باید قرنطینه به مدت 14 روز و همه در حاشیه باید پوشیدن ماسک.

این کشور بزرگترین بدن حاکم برای کالج های ورزشی منتشر شد به روز رسانی ارشاد روز شنبه برای کمک به مدارس عضو حرکت رقابت, اما آن را می آید به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر ، در سراسر کشور تعداد COVID-19 موارد در حال افزایش است و بسیاری از کشورها کاهش reopenings یا ابقاء اجتماعی-فاصله محدودیت در برخی از کسب و کار.

"این سند میسازد مشاوره از متخصصان مراقبت های بهداشتی که چگونه به رزومه ورزشی کالج, اگر ما می تواند دستیابی به یک محیط که در آن COVID-19 نرخ کنترل" NCAA رئیس جمهور علامت Emmert در بیانیه ای گفت. "امروز متاسفانه داده های نقطه ای در جهت اشتباه است. اگر وجود دارد به کالج ورزشی در سقوط ما نیاز به یک مقدار بهتر رسیدگی در این بیماری همه گیر."

توصیه های توسعه یافته توسط NCAA COVID-19 پانل مشاوره استقلال-5 پزشکی مشاوره گروهی به نمایندگی از ACC بزرگ ده بزرگ 12 Pac-12 ثانیه و دیگر گروه های پزشکی.

استقلال-5 یا قدرت پنج همایش نیز قصد ارائه خود را شبیه هدایت به مدارس. یک کپی از این سند است که هنوز نهایی نشده بود به دست آمده توسط آسوشیتدپرس و اولین گزارش, ورزش نشان داده شده است. حتی قبل از NCAA اعلام, آمریکا, کنفرانس ورزشی گفت: این برنامه ریزی به نیاز مدارس به ملاقات و یا بیش از NCAA راهنمایی.

از جمله نکات برجسته از NCAA توصیه های:

— نتایج آزمون به دست آمده باید در عرض 72 ساعت از رقابت برای ورزشکاران رقابت در اصطلاح بالا-تماس با خطر ورزشی مانند فوتبال و بسکتبال و هاکی و چوگان سرپهن.

— در صورت سپر باید یکپارچه ورزشی که در آن امکان پذیر است.

— ماسک باید فرسوده توسط هر کس در حاشیه از جمله زمانی که یک ورزشکار حرکت از زمین بازی به ارتباط برقرار کردن با یک مربی.

— دستورالعمل CDC باید مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین زمانی که افراد می توانند رزومه فعالیت های پس از آزمایش مثبت برای COVID-19. زمان مبتنی بر استراتژی به معنی انزوا تا 72 ساعت پس از بهبودی و حداقل 10 روز پس از علائم برای اولین بار ظاهر شد.

— تمام افراد با قرار گرفتن در معرض خطر باید قرنطینه برای 14 روز.

نقطه نهایی می تواند بسیار مهم برای مدیریت یک تیم در این فصل است. به سادگی تلقی می شود یک تماس از کسی که تست مثبت می تواند حاشیه بازیکنان برای دو هفته.

در این مرحله هر چند امیدوار است که قادر به انجام یک فوتبال کالج در فصل پاییز هستند dimming. برنامه در حال حاضر در حال ساخته شده به آن را تغییر دهید.

ده بزرگ و Pac-12 هفته گذشته اعلام کرد که این بازی تنها بازی های کنفرانس در فوتبال و ورزش های دیگر برای کمک به حداقل رساندن احتمالی ناشی از COVID-19.

بزرگ شرق پیوست کسانی لیگ پنج شنبه با رفتن کنفرانس-فقط برای فصل پاییز که برای بسکتبال متمرکز لیگ شامل مردان و زنان در فوتبال مردان و زنان در سرتاسر کشور, والیبال و هاکی روی چمن.

دیگر FBS کنفرانس هنوز تصمیم نگرفته اند در برنامه ریزی فرمت برای آینده فوتبال فصل, به جای انتظار تا زمانی که در اواخر ماه ژوئیه. این فصل به طور منظم برنامه ریزی شده است برای شروع در اطراف تعطیلات آخر هفته روز کارگر, با ده ها تن از بازی میله میله برای سپتامبر. 3-7.

"در حال حاضر ما می خواهم به خرید زمان به عنوان آنجا که ممکن است" AAC کمیسر مایک Aresco گفت: بحث ورزش 790 در هوستون.

در اکثر فوتبال کالج ها و مدارس و ورزشکاران شروع به آمدن به دانشگاه در ماه ژوئن برای شرکت در داوطلبانه در تمرینات تیم امکانات. در این هفته تیم های فوتبال اجازه داده شد برای شروع اجباری فعالیت های تیم از جمله unpadded پیاده روی را از طریق شیوه های.

از طریق ماه گذشته و نیمی از مدارس را آزمایش کرده اند ورزشکاران به طور منظم و در حال حاضر برخی از شعله ور شدن یو پی اس از این ویروس را ناشی از فعالیت های تعطیل در مدارس مانند اوهایو ایالتی کانزاس ایالت هوستون و کارولینای شمالی است.

در بسیاری از مدرسه آزمون مثبت در میان ورزشکاران شده اند حداقل است. در روز پنج شنبه اوکلاهما گزارش آن را به حال صفر مثبت آزمون در میان 98 بازیکنان فوتبال تست شده روز قبل از.

مشکل این است که دانشگاه و ورزشی خود را در بخش های عامل در یک حباب درست راه NBA در حال انجام است و با آن تیم در فلوریدا. اگر دولت ها و جوامع در حال تلاش برای مهار این ویروس باعث می شود آن را مشکل تر برای نگه داشتن ورزشکاران امن — به ویژه هنگامی که کامل بدن دانش آموز می رسد در محوطه دانشگاه.

آن را نیز مشکل تر می شود برای بخش ورزشی به طور بالقوه منجر به گسترش عفونت با جمع آوری گروه های زیادی از مردم را به شرکت در ورزش های تماسی و سپس ارسال آنها را به عقب را در دانشگاه و به جوامع اطراف است.

"بنابراین چیزی که رخ می دهد به دانش آموز ورزشکار در یک سوله," دکتر گفت: Chris Kratochvil مدیر اجرایی مرکز جهانی برای امنیت سلامت در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا. "و قطعا ما می خواهیم برای حفاظت از آنها, اما ما می خواهیم برای حفاظت از جامعه گسترده تر نیز هست."

در ضمن اواسط شرق آتلانتیک کنفرانس در روز پنج شنبه شد سومین بخش من کنفرانس به آن می گویند نمی خواهد که یک سقوط ورزش های نجومی. این MEAC متشکل از 11 تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه های پیوست همکار FCS کنفرانس های آیوی لیگ و وطن پرست لیگ در punting در سقوط فوتبال و سایر ورزش با امید ساخت آنها را در ترم بهار اگر ممکن است.

___

دنبال رالف D. روسیه در https://twitter.com/ralphDrussoAP و گوش دادن در http://www.westwoodonepodcasts.com/pods/ap-top-25-college-football-podcast/

___

بیشتر AP college football: https://apnews.com/Collegefootball و https://twitter.com/AP_Top25



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب