NBA می گوید نژادها برای فصل فردی غنائم بیش از

توسط تیم رینولدزدریاچه BUENA VISTA, Fla. (AP) — NBA MVP مسابقه به پایان رسیده است. بنابراین جنگ برای هر فرد به

توسط ATSHNEWS در 28 تیر 1399

توسط تیم رینولدز

دریاچه BUENA VISTA, Fla. (AP) — NBA MVP مسابقه به پایان رسیده است. بنابراین جنگ برای هر فرد به طور منظم فصل جایزه.

لیگ گفت: تیم های جمعه که هیچ یک از بذر بازی خواهد شد در نظر گرفته شود برای هر postseason جایزه و رای دادن برای کسانی که افتخارات — مانند همه NBA rookie سال و دفاعی بازیکن سال — تکمیل خواهد شد قبل از جولای 30 راه اندازی مجدد فصل در والت دیزنی جهانی.

به طور معمول کسانی که رای بازیگران در حال نزدیک شدن به پایان فصل به طور منظم. بنابراین postseason مسابقات می گذرد هنوز هم در بسیاری از موارد اما جایزه فردی تعقیب در حال حاضر کامل است.

"تصمیم به حذف بذر بازی از جوایز رای گیری را تضمین می کند عادلانه فرایند که در آن بازیکنان و مربیان از همه 30 تیم باید فرصت های یکسان برای افتخار به عنوان نوازندگان برتر برای فصل به طور منظم" NBA نوشته در یادداشت ارسال شده به تیم های جمعه. آسوشیتد پرس به دست آمده و یک کپی از یادداشت.

تنها 22 لیگ 30 تیم شرکت کننده در NBA راه اندازی مجدد.

لیگ تصمیم — این غیر منتظره نیست — به این معنی است که میلواکی رو به جلو Giannis Antetokounmpo مبارزه برای بازگشت به عقب MVP جوایز از لحاظ فنی به پایان رسید بیش از چهار ماه پیش زمانی که فصل متوقف شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Antetokounmpo برنده اولین جایزه MVP پس از به طور متوسط 27.7 امتیاز و 12.5 ریباند در هر بازی در فصل گذشته. در این فصل او می رود به یک MVP frontrunner دوباره با به طور متوسط از 29.6 امتیاز و 13.7 ریباند برای دیگران — که در لیگ بهترین رکورد.

NBA تصمیم همچنین بدان معنی است که نیواورلئان' صهیون ویلیامسون که به نظر می رسد تنها در 19 بازی این فصل نمی خواهد به اواخر فشار را امتحان کنید و گرفتن فرض بالا-rookie frontrunner Ja Morant از ممفیس گریزلیز.

معلوم نیست اگر ویلیامسون خواهد بود حتی با پلیکان برای دوباره باز شب در جولای 30, زمانی که آنها چهره یوتا جاز در اولین بازی در دیزنی پردیس. او در سمت چپ NBA به اصطلاح حباب پنج شنبه برای مقابله با آنچه این تیم به نام "فوری پزشکی خانواده و ماده" و پلیکان گفت که او در نظر دارد به بازگشت در نامشخص تاریخ.

آماری قهرمانی مانند نمره rebounding کمک و سرقت عناوین لحاظ فنی برای grabs از طریق پایان بذر بازی در اواسط ماه اوت است. لیگ اعلام کرد که بخشی از این برنامه هنگامی که برنامه برای هشت بذر بازی بودند که ماه گذشته منتشر شد.

بسیاری از کسانی که آمار-جایزه مسابقه all-اما ریاضی تصمیم گرفت. هوستون جیمز هاردن یک فرمانده برتری در این مسابقه به ثمر رساند به عنوان او می بندد در سومین عنوان متوالی در آن دسته و تبدیل به هشتمین بازیکن در تاریخ NBA را به نفع خود به ثمر رساند تاج در حداقل سه مستقیم فصل.

دیگران که موفق به کسب نمره عنوان در حداقل سه فصل متوالی: مایکل جردن (که آن را در دو رگه), Wilt Chamberlain, کوین دورانت, George Gervin باب McAdoo نیل جانستون و جورج ژاپنی.

کلیولند Andre Drummond است قابل ملاحظه برتری در این مسابقه به صورت تک به تک عنوان. LeBron James لس آنجلس لیکرز باقی خواهد ماند جلوتر از مکان دوم Trae جوان از Atlanta Hawks در کمک به-هر-بازی مسابقه حتی اگر جیمز پخش در تمام هشت بذر بازی ندارد و ثبت نام تنها کمک کند.

اگر 35 ساله جیمز برنده کمک به عنوان و آن را یک چیز عجیب و غریب ریاضی دارید که از این اتفاق او خواهد بود دوم-قدیمی ترین بازیکن ادعا می کنند که جایزه. استیو نش بود 37 هنگامی که او برنده آخرین کمک تاج.

و جیمز نیز در خط بود و تا کنون قدیمی ترین بازیکن در تاریخ NBA به پایان یک فصل به طور متوسط حداقل 25 امتیاز و 10 کمک می کند. که اتفاق افتاده است نه تنها بار دیگر در NBA گذشته به انجام این کار در حال راسل وستبروک زمانی که او در 29 2017-18.

این دزد نژاد هنوز نامشخص است; فیلادلفیا بن سیمونز آگهی در 2.13 هر بازی در حالی که شیکاگو کریس دان — در حال حاضر در جایگاه دوم به پایان رسید فصل خود را در 1.98 در هر بازی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن