NBA ارائه بازیکن با طرح نجومی راه اندازی مجدد

توسط تیم رینولدزAP بسکتبال نویسنده NBA است گفت: ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط است که آن را در حال حاضر 22-تیم بر

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

توسط تیم رینولدز

AP بسکتبال نویسنده

NBA است گفت: ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط است که آن را در حال حاضر 22-تیم برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد این فصل به لیگ حکام روز پنج شنبه یک فرد با آگاهی از این وضعیت گفت.

تیم خواهد شد که رفتن به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو فلوریدا خواهد بازی هشت بازی برای تعیین حذفی بذر اطراف شروع جولای 31 قبل از postseason آغاز می شود, با توجه به کسی که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود روز چهارشنبه به این دلیل که لیگ را منتشر کرده است پیشنهاد خود را برای عموم.

این طرح پس از تصویب ، می توانست 13 کنفرانس غرب تیم و نه کنفرانس شرق تیم رفتن به دیزنی و قطع بودن که تیم باید در شش بازی از یک نقطه حذفی در این نقطه است. پلی آف خواهد در ماه آگوست شروع و NBA نهایی خواهد شد به احتمال زیاد کشش به اکتبر فرد گفت.

این Milwaukee Bucks, لس آنجلس لیکرز و تورنتو رپتورز و بوستون سلتیکز در حال حاضر مسجل حذفی نقاط — و اگر تنها هشت بازی باقی مانده که به معنای گرمای میامی و ایندیانا پیسرز Philadelphia 76ers لس آنجلس کلیپرز دنور ناگتس یوتا جاز, شهر اوکلاهما تندر و هوستون راکت را به لحاظ نظری باید مسجل نقاط به عنوان به خوبی.

دالاس ماوریکس خواهد بود تقریبا مطمئن عقد غرب نقطه, برگزاری هفت بازی سرب بیش هشتم-محل ممفیس. به طوری که ميانگين گریزلیز, Portland, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و شیکاگو همه خواهد بود در حال اجرا برای شماره 8 دانه از غرب. در شرق واشنگتن شش بازی پشت شماره 7 بروکلین و 5-1/2 بازی پشت شماره 8 اورلاندو — بنابراین در طیف وسیعی از راه اندازی یک بازی در سری است.

"من همه از دولت دیدگاه" فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در فلوریدای مرکزی در روز چهارشنبه. "من فکر نمی کنم شما می توانید پیدا کردن جایی بهتر از اورلاندو به انجام این کار. من فکر می کنم آن را بسیار هیجان انگیز است."

DeSantis ملاقات با تلفن با NBA معاون کمیسر علامت تاتوم در روز سه شنبه. فرماندار همچنین گفت: دولت کمک کرد با این برنامه به یک گلف بازی در ماه گذشته شامل تایگر وودز و فیل مایکلسون تام بردی و Peyton Manning — یکی که مطرح شده 20 میلیون دلار برای coronavirus امداد — اتفاق می افتد. و لیگ برتر فوتبال اعلام کرد روز شنبه یک برنامه به راه اندازی مجدد آن فصل در اورلاندو است.

"اورلاندو واقعا می تواند کانون باز گشت از ورزش حرفه ای," DeSantis گفت.

برای NBA بازی در سری اتفاق برای تعیین شماره 8 دانه دو حذفی براکت نهم-محل تیم را باید در چهار بازی از هشتم پس از هشت برنامه بازی سرب-بازی به اتمام است. اگر یک بازی در سری رخ می دهد, آن را در واقع بهترین-از-دو — که در آن شماره 9 دانه را برای برنده شدن دو سر-به-سر ترکیب هیرو به بیش از شماره 8 نقطه.

وجود دارد همچنین می تواند برخی از jostling حذفی موقعیت اتفاق می افتد در هشت بازی راه اندازی مجدد. در شرق تورنتو و بوستون از هم جدا شده توسط سه بازی برای ردیف 2 نقطه و میامی ایندیانا و شیکاگو از هم جدا شده توسط دو بازی برای ردیف 4 نقطه. از کلیپرز و دنور, یوتا, Oklahoma شهرستان و هوستون همه در چهار بازی از یک دیگر در مسابقه شماره 2 دانه در آن براکت.

هنوز هم وجود دارد برخی از عناصر از راه اندازی مجدد برنامه است که می تواند تغییر و مسائل دیگر هنوز در حال مذاکره — مانند چه مقدار از یک درصد از حقوق خود را که بازیکنان را از دست خواهد داد چرا که برخی از فصل به طور منظم بازی لغو خواهد شد. اگر 15% از فصل به طور منظم است برگزار خواهد بود که زمان برآورد بر اساس پیشنهاد بازیکنان را به حدود 610 میلیون دلار در حقوق و دستمزد برای این فصل است.

این هم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد به هشت تیم است که می تواند رقابت برای یک postseason اسکله تحت پیشنهادی فرمت — شارلوت شیکاگو و آتلانتا دیترویت و نیویورک کلیولند در ایالت مینه سوتا و طلایی دولت است. اگر 2020-21 NBA فصل شروع نمی کند تا دسامبر در اولین که به نظر می رسد به یک امکان بسیار واقعی این تیم می تواند به حدود نه ماه بدون بازی کردن بازی ها و ابراز نگرانی برخی بیش از آنچه که به معنی player توسعه است.

NBA خود را به حالت تعلیق نجومی مارس 11, تبدیل شدن به اولین در ایالات متحده عمده pro لیگ برای انجام این کار پس از آن شناخته شده است که یوتا All-Star مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای COVID-19. لیست بازیکنان NBA که شناخته شده بودند به تست مثبت و در نهایت رشد به 10 — و نه همه شناسایی شدند — و کمیسر آدم نقره گفت که واقعی کل بود و حتی بالاتر است.

به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی یک 255 هکتار پردیس با چندین عرصه است که می تواند میزبان بازی ها به طور همزمان شده است و خانه را به, در میان چیزهای دیگر, جونیور, NBA, مسابقات قهرمانی جهان در سال های اخیر است. ESPN در درجه اول متعلق به دیزنی یکی از NBA پخش شرکای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن