NBA صاحبان تصویب 22-تیم های نجومی راه اندازی مجدد طرح

توسط تیم رینولدزNBA یک قدم دیگر به سمت برگشت در دادگاه روز شنبه با لیگ حکام تصویب 22-team فرمت برای شروع مجدد

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

توسط تیم رینولدز

NBA یک قدم دیگر به سمت برگشت در دادگاه روز شنبه با لیگ حکام تصویب 22-team فرمت برای شروع مجدد لیگ های نجومی ماه آینده در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو ،

رای 29-1 با پورتلند, ریخته گری, مخالف, رای گفت: یک فرد با آگاهی از این وضعیت است. این فرد صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که لیگ نیست علنا انتشار جزئیات رای گیری. ملی بازیکنان بسکتبال انجمن برنامه ریزی یک جلسه در روز جمعه برای رای دادن در این طرح است.

تیم می رسند در دیزنی در اطراف جولای 7 و هشت-بازی تخته از بازی شروع ژوئیه 31 در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است. همه تیم خواهد ماند و تمرین و بازی در دیزنی و نهایی NBA — که آغاز شده و روز شنبه اگر نه برای این بیماری همه گیر کوروناویروس که باعث NBA به حالت تعلیق در آن فصل در مارس 11 — به احتمال زیاد کشش به ماه اکتبر است.

"هیئت مدیره تصویب راه اندازی مجدد قالب یک گام ضروری در جهت از سرگیری NBA فصل" کمیسر NBA آدم نقره گفت. "در حالی که COVID-19 pandemic ارائه توانمند چالش های امیدوار هستیم در پایان فصل در شیوه ای امن و مسئول بر اساس پروتکل های دقیق هم اکنون در حال نهایی با مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان پزشکی."

هشت بازی تخته — معلوم نیست اگر آنها را به عنوان طبقه بندی شده فصل به طور منظم بازی کمک خواهد کرد که تعیین حذفی بذر. از آنجا لیگ می تواند یک بازی در مسابقات نهایی نقطه در کنفرانس شرق و کنفرانس غرب postseason زمینه.

"در حالی که هنوز هم وجود دارد کار انجام شود ما تحسین تمام تلاش و همکاری که رفته به پیدا کردن امن و رقابتی فرمت," اورلاندو سحر و جادو مدیر عامل الکس مارتینز گفت. "آن همواره احساس ما است که ورزش باید از این توانایی به گرد هم آوردن مردم و ما مشتاقانه منتظر به راه اندازی مجدد NBA فصل در حالی که با استفاده از این پلت فرم به درایو معنی دار اجتماعی تاثیر در این دوره از زمان است."

بسیاری جزئیات دیگر برای ادامه کار را از طریق از جمله مشخص شدن جزئیات آنچه تست برنامه در دیزنی را به دنبال دارد و محاسبه مالی انشعابات بازی کمتر بازی.

فرد دیگری نیز صحبت به AP خواست نامش فاش نشود به این دلیل که جزئیات این مذاکرات در حال انجام نشده است برای عموم منتشر شد گفت: NBPA و NBA در حال کار بر روی "طولانی" پروتکل های پزشکی. جزئیات به اشتراک گذاشته خواهد شد با تیم پس از آن بحث در حال تکمیل خواهد شد که مدتها قبل از آنها می رسند در دیزنی فرد گفت.

"NBA در نظر گرفتن تمام اقدامات مناسب و کار خستگی ناپذیر برای ارائه یک محیط امن برای تیم ما و کارکنان" دالاس ماوریکس در بیانیه ای گفت:.

در حالی که کار به پایان این فصل لیگ برتر نیز ساخته شده است که تصمیم گیری در فصل آینده — با پیش نویس قرعه کشی موکول برای Aug. 25 پیش نویس در Oct. 15 و شب باز برای 2020-21 کمپین آزمایشی مجموعه Dec. 1. G لیگ نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که آن را لغو مانده از این فصل است.

22 دیزنی-محدود باشگاه را در جایی بین 71 و 75 بازی ها قبل از پلی آف شروع از مرسوم 82-بازی تخته. این تیم که آیا واجد شرایط برای راه اندازی مجدد خود را به پایان فصل پس از بازی در جایی بین 64 و 67 بازی.

حدود 15 درصد از آنچه می توانست کامل NBA فصل به طور منظم نمی توان بدان معناست که بازیکنان ایستاده به از دست دادن حدود 600 میلیون دلار در حقوق و دستمزد. چگونه است که روند کار خواهد کرد از جمله این مسائل است که لیگ و اتحادیه هنوز در حال کار برای حل.

اما یکی از بزرگترین موانع است در حال حاضر پاک در NBA فصل مثل هیچ کدام دیگر. این لیگ در حال برنامه ریزی برای همان حذفی قوانین طبق معمول که هر دور با استفاده از بهترین هفت با فرمت.

22-تیم طرح شامل همه تیم ها بودند که برگزاری حذفی نقاط زمانی که فصل متوقف شد, به علاوه تمام باشگاه های دیگر در شش بازی از اسکله.

میلواکی, لس آنجلس لیکرز و بوستون و نایب قهرمان NBA تورنتو در حال حاضر مسجل حذفی اسکله. در حال حاضر با تنها هشت بازی باقی مانده برای هر تیم به این معنی است که هشت باشگاه های دیگر — Miami, ایندیانا, فیلادلفیا و لس آنجلس کلیپرز و دنور, یوتا, Oklahoma شهرستان و هوستون — باید postseason نقاط امن و دالاس تقریبا یکی است به عنوان به خوبی.

که برگ نه تیم رقابت برای سه باقی مانده حذفی اسکله. در شرق بروکلین اورلاندو و واشنگتن در مسابقه برای دو لکه. در غرب ممفیس, Portland, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و شیکاگو خواهد تنه زدن به یک نقطه.

اگر فاصله بین هشتم و نهم در هر دو کنفرانس چهار بازی و یا کمتر از زمانی که هشت بازی تخته می رسد این تیم بازی خواهد کرد برای شماره 8 دانه. این تیم در نهم را مجبور به رفتن 2-0 در دو بازی از سری بازی های به پیشبرد.

"هنوز کارهای زیادی باید انجام شود اما ما هیجان زده می شود قادر به بازگشت به دادگاه" جادوگران مدیر کل تامی شپرد گفت.

برای آتلانتا کلیولند نیویورک و گلدن استیت, مینه سوتا, دیترویت شیکاگو و شارلوت فصل است. نیکس را از دست برگشتی برای هفتمین فصل متوالی سوم-طولانی ترین زمان خشکسالی در لیگ پشت ساکرامنتو و محفل ققنوس — که هنوز هم شانس ابتلا به پلی آف این فصل است.

"در حالی که ما نا امید برای تیم ما و طرفداران ما است که ما در فصل آینده به پایان ما درک و قبول در لیگ برنامه ریزی برای حرکت به جلو با 22 تیم" تیمبرولوز جمهور Gersson Rosas گفت. "این مهم است که ما به خوبی هم تیمی نه تنها به NBA است اما به دیگر 29 تیم به حمایت از تلاش برای تکمیل این فصل و آماده سازی برای فصل آینده سالم و به شیوه ای امن."

و با شاهین انجام آن را نیز بدان معنی وینس کارتر به احتمال زیاد به بازی بازی نهایی از 22 سال NBA حرفه ای ترین لیگ تاریخ است.

کارتر اولین بازیکن در تاریخ NBA به نظر می رسد در چهار دهه قصد دارد بازنشسته شود. او به نظر می رسد در 1,541 NBA بازی پشت تنها رابرت پریش (1,611 دفاع کرد گرفته شد) و Kareem Abdul-Jabbar (1,560) در تمام زمان فهرست.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن