سازمان ملل آمریکا هر نمودار مسیر خود را در بازگشایی

توسط ELENA BECATOROS جیل بی قانون و نیک پریلندن (AP) — سازمان ملل و ایالات متحده را آغاز کرده اند که کاهش coro

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

توسط ELENA BECATOROS جیل بی قانون و نیک پری

لندن (AP) — سازمان ملل و ایالات متحده را آغاز کرده اند که کاهش coronavirus مستندات هر یک به دنبال خود رویکرد اما همه با یک هدف مشترک: راه اندازی مجدد اقتصاد خود را بدون تحریک یک موج جدید از عفونت.

محدودیت های در حال برداشته در یک تدریجی مد با هیچ نشانه روشنی از هماهنگی میان کشورها است. بعضی از آنها دوباره کار ساخت و ساز, در حالی که دیگران هرگز تعطیل ساختمانی در وهله اول. سالن مو و رستوران ها بودند بازگشایی در برخی از ایالات آمریکا در حالی که در جاهای دیگر از جمله مراحل هنوز هفته دور.

نخست وزیر بوریس جانسون بود پشت در محل کار دوشنبه پس از جلسه با این ویروس که توسط خود حساب تقریبا هزینه 55 ساله رهبر زندگی خود را. دولت او بود و مقاومت در برابر روند نسبت به بازگشایی.

جانسون گفت: بریتانیا شروع شد به "به نوبه خود جزر و مد" در شیوع اضافه شده اما "این نیز لحظه ای از حداکثر خطر" به دلیل کاهش مستند که در حال حاضر طول می کشد تا مارس 7 می تواند تولید یک دوم سنبله در عفونت.

"من حاضر به دور انداختن تمام تلاش و فداکاری از مردم و به خطر دوم عمده شیوع بیماری و از دست دادن زندگی و قریب به اتفاق از بیمه خدمات درمانی (خدمات درمانی)" او گفت:. "من از شما به خود را شامل بی حوصلگی."

تکنولوژی است که به احتمال زیاد به بازی نقش مهمی در کمک به کشورها سهولت و محدودیت های خود را هر چند استفاده از چنین نرم افزار بالا بردن نگرانی های حریم خصوصی.

در استرالیا که دیده است به خصوص کم بودن تعداد COVID-19 مرگ و میر رئیس بهداشت افسر Damian مورفی روز دوشنبه گفت او "واقعا" در اوایل محبوبیت یک برنامه طراحی شده برای سرعت بخشیدن به تماس با ردیابی برای کوروناویروس.

در عرض 12 ساعت از استرالیا-طراحی و توسعه COVIDsafe برنامه تبدیل شدن به در دسترس 1.13 میلیون دلار استرالیا 26 میلیون نفر آن را دانلود و بر روی گوشی های هوشمند خود را با وجود برخی نگرانی های حریم خصوصی.

استرالیا مقامات قصد راش قانون از طریق مجلس به یاغی استفاده از داده های جمع آوری شده برای مقاصد دیگر از ردیابی افرادی که ممکن است COVID-19. آنها همچنین وعده داده شده به انتشار نرم افزار کد منبع در عرض دو هفته پس از تحلیلگران مستقل بهتر می تواند درک چگونه کار می کند و آن پیامدهای حریم خصوصی.

دولت می گوید: حداقل 40 درصد از جمعیت استرالیا نیاز به استفاده از این فن آوری مبتنی بر سنگاپور TraceTogether برنامه برای آن موثر باشد.

مقامات امیدواریم که این برنامه کمک خواهد کرد که استرالیا با خیال راحت بازگشایی اقتصاد با فعال کردن مقامات بهداشتی را به سرعت شناسایی و شامل شیوع بیماری های جدید.

این هفته استرالیا را از سر غیر فوری به عمل جراحی در این هفته برای اولین بار از مارس 27. این کشور دارای 83 ثبت coronavirus مرگ و میر. در نیوزیلند مردم خواهد بود قادر به خرید takeout رستوران غذا دوباره شروع در نیمه شب دوشنبه.

در اسپانیا یکی از بدترین آمار کشور توسط ویروس, نخست وزیر پدرو سانچز بود به ارائه یک برنامه ریزی دقیق سهشنبه برای "de-تشدید" از کشور خود را مستند اما گفت که این امر محتاط باشد. فرانسوی و یونانی همتایان نیز رونمایی بازگشایی مجدد برنامه سه شنبه.

اسپانیا را کاهش محدودیت لگد یکشنبه به کودکان زیر 14 اجازه داده شد به ترک خانه های خود را برای اولین بار در شش هفته.

جمهوری چک یکی دیگر کشور نسبتا پایین COVID-19 مرگ و میر نیز کاهش محدودیت باز کردن فروشگاه های کوچک. باغ وحش و گیاه شناسی و پارک ها و مراکز تناسب اندام و رانندگی مدارس باز بود و در مجامع عمومی از 10 نفر اجازه داده شد تا از دو. اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و ماسک صورت باقی می ماند الزامی است.

در افزایش, اقتصاد, سه, چک, گیاهان Skoda Auto متعلق به آلمان خودروساز فولکس واگن تجدید تولید در روز دوشنبه. این شرکت با ایجاد برخی 34,000 شغل.

رسمی مرگ و میر از این ویروس نزدیک 207,000 در سراسر جهان با نزدیک به 3 میلیون نفر تایید عفونت با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این بیماری همه گیر را درست عوارضی است که تصور می شود بسیار بالاتر به دلیل ناکافی تست تفاوت در شمارش مرده ها و دولت ها هستند که پنهان متوسطى از شیوع بیماری خود را.

آمریکا مرگ و میر تقریبا 55,000 — نزدیک به 58,000 نیروهای ایالات متحده که کشته شدند در طول جنگ ویتنام. ایتالیا و انگلیس و اسپانیا و فرانسه اختصاص بیش از 20 ، 000 مرگ و میر در هر.

برخی از نشانه های دلگرم کننده دیده می شد اما ایتالیا و ثبت آن در کمترین 24 ساعته تعداد مرگ و میر ناشی از اواسط ماه مارس با 260. ایالت نیویورک ثبت نام خود را بدترین از اواخر ماه گذشته با 367.

در چین رسانه دولتی گفت: بیمارستان ها در ووهان اصلی کانون گیر دیگر هیچ گونه COVID-19 بيمار. و در ژاپن بانک مرکزی کاسته سیاست های پولی باعث افزایش در بازار سهام است.

هفت هفته به ایتالیا سخت مستند برتر جوزپه کونته گذاشته مدتها در انتظار یک جدول زمانی برای کاهش محدودیت های, اعلام کارخانه های ساخت و ساز و عرضه عمده فروشی کسب و کار می تواند رزومه به عنوان به زودی به عنوان آنها اجرای اقدامات ایمنی در برابر ویروس.

کونته گفت: پارک ها و باغ ها را بازگشایی مجالس ترحیم اجازه خواهد داشت تا ورزشکاران می توانند رزومه و مردم قادر خواهد بود برای دیدار اقوام ساکن در همان منطقه از مارس 4. اگر همه می رود و فروشگاه ها و موزه ها را بازگشایی مارس 18 و رستوران ها, کافه ها و سالن در ژوئن 1.

در اندازه گیری های عزیز به دل هموطنان خود را حرفه ای و تیم های ورزشی می توانند رزومه کاری آموزش در مارس 18. که به معنی Serie A, فوتبال, لیگ می تواند رزومه بازی در ماه ژوئن.

برخی نگران هستند که به سرعت بلند کردن اقدامات اعمال شده برای متوقف کردن بیماری همه گیر کوروناویروس می تواند جرقه یک تجدید حیات در عفونت.

در ایالات متحده فرمانداران در متحده از جمله سخت ضربه نیویورک و میشیگان در حال نگه داشتن اقامت در خانه محدودیت در محل حداقل تا اواسط ماه مه در حالی که همتایان خود در گرجستان, اوکلاهما و آلاسکا اجازه می دهد کسب و کار خاص برای بازگشایی شده است.

تقسیم در رویکرد به بازگشایی در آمریکا شده است که اغلب در امتداد خطوط حزبی.

اوکلاهما رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt یک جمهوری خواه گفت: با بستری شدن در بیمارستان رها در دولت خود او را بازگشایی کلیساها و رستوران ناهار خوری در روز جمعه با اجتماعی-فاصله دستورالعمل در محل.

اما میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer یک دموکرات ABC گفت که دولت آماده نیست و باید قوی تر تست, جامعه, ردیابی و برنامه ریزی برای جدا کردن افرادی که مریض است.

"ما باید به زیرک و ما باید به دنبال علم بود و واقعا هوشمند در مورد چگونه ما reengage," او گفت:.

در نشانه آن است که آن می تواند سخت تر به اجرای محدودیت های طولانی موج گرما در کالیفرنیا جلب و جذب مردم به سواحل رودخانه ها و مسیرهای پیاده روی یکشنبه, باعث هشدار که سرپیچی از اقامت در خانه سفارشات معکوس می تواند پیشرفت.

چین در ضمن مبارزه علیه خواستار رسیدگی به نقش آن در بیماری همه گیر کوروناویروس با استناد به گسل با آمریکا در واکنش به شیوع و خواستار واشنگتن خود را به اعتراف به آن خطا است.

"در واقع به تازگی در ایالات متحده بسیاری از مردم سوال که آیا دولت ایالات متحده در پاسخ به موقع و موثر به شیوه ای" سخنگوی وزارت امور خارجه Geng Shuang گفت: در یک جلسه توجیهی روزانه.

او پیشنهاد کرد سازمان بهداشت جهانی می تواند کمک به بررسی متحده پاسخ.

که بعید است به بیش از رفتن به خوبی با رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به حالت تعلیق در پرداخت به کسی که در بخشی از آنجا که او ادعا می کند سازمان ملل و آژانس بهداشت نشان داده طرفدار چین تعصب.

___

Becatoros کمک از آتن ، مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب