ملی Spelling Bee لغو شد برای اولین بار از سال 1945

توسط بن NUCKOLSوجود خواهد داشت هیچ بی قراری ملی Spelling Bee میکروفون هیچ بورسی با pronouncer ژاک بیللی هیچ اش

توسط ATSHNEWS در 2 اردیبهشت 1399

توسط بن NUCKOLS

وجود خواهد داشت هیچ بی قراری ملی Spelling Bee میکروفون هیچ بورسی با pronouncer ژاک بیللی هیچ اشاره کرد و به پرسش در مورد تعاریف و یا زبان مبدا هیچ مخوف بل که سیگنال های اشتباه کلمه.

در این سال Scripps ملی Spelling Bee لغو شد سه شنبه, آخرین معشوق مجید به اوراق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

زنبور عسل را بازگشت در سال آینده Scripps گفت: اما این که کمی آرامش برای هشتم کلاس که از دست رفته گذشته خود را به ضرب گلوله در مرحله ملی. Scripps نمی خواهد تغییر الزامات واجد شرایط بودن برای آینده زنبور عسل است که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 1-3, 2021. زنبور عسل آغاز شد که در سال 1925 بود و گذشته از لغو 1943-45 به دلیل جنگ جهانی دوم همواره محدود به مدارس ابتدایی و متوسط دانش آموزان.

"من کاملا در هم شکسته و ویران کرد" گفت: 14 سال Navneeth Murali از ادیسون در نیوجرسی می شده اند که در میان مورد علاقه های شما در این سال زنبور عسل. "املا کرده است واقع شده است زندگی من برای سال های بسیاری از. ... من قرار داده و تمام تلاش من به شانس برنده شدن اسکریپس و امروز صبح متوجه شدم این بود که همه رفته اند."

Navneeth پدر Murali سامو و دیگر پدر و مادر هشتم کلاس گفت: Scripps باید در پیدا کردن یک راه به آنها اجازه می دهد به رقابت یا با برگزاری یک کوچکتر فقط دعوت زنبور عسل در این سال و یا با اجازه دادن به انتخاب دانش آموزان کلاس نهم بازگشت در سال 2021.

Scripps چنین برنامه حداقل در حال حاضر.

"قلب من می رود به هر یک از این کودکان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار. به عنوان یک سابق املاء همه می توانم بگویم این است که من فقط می توانید تصور کنید و دل من می شکند برای آنها" پیج Kimble از زنبور عسل دیرین مدیر اجرایی و از سال 1981 قهرمان. "ما کلاس هشتم اونایی بسیار شبیه کلاس 2020 دبیرستان سالمندان در صفوف بسیاری از دل شکستگی پایدار به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر شرایطی است."

Scripps اعلام کرده بود در ماه گذشته که زنبور عسل نمی شود به عنوان برنامه ریزی شده این هفته از 24 مه در آن دیرین محل مرکز کنوانسیون خارج از واشنگتن است. صدها نفر از کودکان و نوجوانان رقابت هر سال در کشور نهایی که تلویزیونی ESPN Scripps شد هدف این سال برای یک میدان در حدود 400.

"زنبور عسل مشخص کرده است وجود دارد هیچ راه روشن با خیال راحت به تعیین یک تاریخ جدید در سال 2020" Scripps گفت: در بیانیه ای با اشاره به "عدم قطعیت در اطراف هنگامی که مجامع عمومی امکان پذیر خواهد بود و یا بهتر است."

Kimble و زنبور عسل کارکنان ترک کرده بود باز امکان برگزاری مجازی زنبور عسل, اما آنها به این نتیجه رسیدند آن خواهد بود بیش از حد دشوار است لجستیکی و خواهد بود درست به روح این رقابت ها است.

"موسسه ملی املا زنبور عسل است که در فرد زنده رویداد, راه همان است که یک بازی بسکتبال است و یا یک بازی فوتبال و یا یک بازی فوتبال یا تنیس, بازی" Kimble گفت. "این تنها چیزی است که می تواند به طور موثر انتقال به دنیای مجازی است."

سال گذشته زنبور عسل به پایان رسید در یک اقدام بی سابقه هشت راه کراوات پس از Scripps زد از کلمات به اندازه کافی دشوار برای به چالش کشیدن بهترین اونایی. رقابت در این سال را شامل سیمون کاپلان آخرین املاء حذف قبل از به اصطلاح "قلو-champs" اعلام شد.

سیمون 14 ساله از Davie, Florida, هنوز مطالعه برای ساعت در هر روز پس از به تعویق افتادن اعلام شد.

"من نمی خواهم "tettigoniid' به پایان داستان" سیمون گفت: با اشاره به کلمه او اشتباه سال گذشته است.

سیمون را Alana کاپلان گفت که اگر Scripps می توانید تغییر قوانین اجازه می دهد تا هشت قهرمانان آن باید برای پیدا کردن یک راه برای این سال هشتم-دانش آموزان کلاس به رقابت دوباره.

در ضمن سیمون Navneeth و دیگر بالا اونایی خواهد شد رقابت در آنلاین زنبور عسل انجام شده توسط SpellPundit در همان تاریخ به عنوان خالی Scripps زنبور عسل. این ارائه می دهد یک 2500 دلار جایزه نقدی به برنده یک مبلغ جزئي نسبت به Scripps جایزه از $50,000 — اما ممکن است نزدیک ترین این سال هشتم-دانش آموزان کلاس به عنوان ملی.

هیچ چیز نمی تواند جایگزین این فرد در زنبور عسل ،

"من واقعا می خواستم برای لذت بردن از زنبور عسل هفته در این سال — آخرین شانس در آن است. سفر من آغاز شده در درجه اول هر زمان که من رفتم برای تماشای برادر من رقابت گفت:" 13 ساله Hepzibah Sujoe از فورت ورث تگزاس که برادر Ansun Sujoe شد 2014 co-قهرمان. "من واقعا می خواستم به پیروزی زیرا من تو را دیدم که من باید از این پتانسیل به نفع خود و من واقعا تحت فشار قرار دادند برای این سال است. در حال حاضر که من می توانم انجام این کار است که احتمالا سخت ترین چیز است."

___

دنبال بن Nuckols در https://twitter.com/APBenNuckols.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن