Nashoba دره شهری مدیران صعودی در بودجه های محلی

PEPPERELL – پول یکی از بسیاری از چیزهایی نهفته coronavirus همه گیر و در حالی که بودجه فدرال نامیده شده است-به

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

PEPPERELL – پول یکی از بسیاری از چیزهایی نهفته coronavirus همه گیر و در حالی که بودجه فدرال نامیده شده است-به حمایت از خانواده ها تلاش در شهر پول نیز مقعر به آدرس محلی COVID-19 مسائل.

های متعدد در شهرهای Nashoba ولی تا به حال به صرف شهر پول به مسائل ناشی از این بیماری همه گیر و اقامت در خانه سفارشات.

این شهر مقامات ادعا می کنند بودجه گرفته نشده ضرر و زیان بزرگ از ویروس و خوشبختانه نمی تواند به هر یک از کارکنان اخراج و یا furloughed.

اندرو MacLean, Pepperell شهر مدیر خبر داد و گفت: این شهر در سال مالی 2020 بودجه دچار یک "حاشیه ای تاثیر" از ویروس.

شهر پول صرف شده در تمیز کردن لوازم و برای پوشش شهر کارکنان نیاز به زمان بیشتری با توجه به این ویروس. به عنوان ممکن است برای بازپرداخت وجوه از دست رفته به علت ویروس مک لین اضافه شده است که این شهر می تواند واجد شرایط برای حدود 1 میلیون از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند هر چند این امر می تواند به اشتراک گذاشته شده با مدارس محلی برای پوشش ضرر و زیان خود را.

Pepperell سالانه شورای شهر است که هنوز هم برنامه ریزی شده برای 22 ژوئن و یکی از چیزهایی که نیاز به تصویب در گفت جلسه آن تقریبی 30 میلیون دلار بودجه شهر برای سال مالی 2021.

"ما قصد داریم برای حرکت به شهر جلسه با این بودجه در جای خود," او اضافه شده است. "است که با بودجه ما پیش بینی یک قطع کمک های دولت در سال آینده است. اگر دولت می گویند "ما در حال برش' ما آن را کشف کردن."

به عنوان از آوریل 13, دولت, وزارت بهداشت گزارش 39 نفر از coronavirus در Pepperell.

در ضمن در Ayer, شهر, مدیر رابرت Pontbriand گفت: این شهر است که صرف در مورد $18,000 در COVID-هزینه های مربوط به بیش از دو ماه گذشته. او افزود که اگر این ویروس و پیامدهای آن اقامت شایع است که شماره می تواند افزایش به حدود $35,000 ژوئن 30. این شهر در تلاش است تا کاهش قابل توجهی در هزینه های زمان از ویروس, صدور, صرف سیاست در آوریل 24 گفت که هر بخش هزینه بیش از $1,000 باید قبل از تصویب.

"این سخت است برای پیش بینی هر گونه ضربه به سال مالی 2021 بودجه به دلیل آن را خیلی زود" Pontbriand گفت. "ما پیش بینی وجود خواهد داشت تاثیر, اما آن را یک تلاش از آنچه در آن خواهد بود. در ماه اوت ما باید یک ایده است."

آیر گزارش 49 مورد از coronavirus از مارس 13.

در چهارشنبه شرلی شهر مدیر مایکل مک گاورن گفت: این شهر نیز شده بود نظارت بر کمک های مالی خود را در طول همه گیر با بزرگترین مصرف بودن در استخدام هر دیم کارکنان برای شرلی آتش نشانی. او تخمین زده است که این شهر تا به حال حدود $25,000 به آدرس coronavirus تا کنون. با سالانه شهر جلسه بلندی و 2021 بودجه در افق McGovern گفت: این شهر می تواند پیشنهاد انتقال پول از شهر های نقدی رایگان صندوق به صندوق تثبیت در مورد آینده بودجه شیفت. هنوز آینده نامشخص است.

"ما در حال رفتن به واقعا درک مالی اثرات این ویروس تا شش ماه پایین جاده" مک گاورن گفت. "من معتقدم که ما می تواند خوب در پایان سال مالی."

این شهر دارای 144 مورد از این ویروس گزارش شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان به عنوان از آوریل 13.

تاونسند شهر مدیر جیمز Kreidler گفت: این شهر صرف پول اضافی نیروی انسانی, شخصی, تجهیزات حفاظتی, راه اندازی از راه دور شرایط کار برای کارکنان اضافی و تمیز کردن سالن شهر. شهر نهاد صرف توقف و با محدودیت هیچ هزینه بیش از $500 بدون اجازه قبلی. Kreidler همچنین اذعان کرد عدم قطعیت با 2021 سال مالی بودجه.

"چیزهای زیادی وجود دارد تا در هوا مربوط به کمک های دولت," او اضافه شده است. "دولت داده نشده است, و ما یک به روز رسانی در مورد آنچه در جریان است برای 2021 کمک های دولت است."

به عنوان از آوریل 13, 26 مورد از این ویروس گزارش شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان.

در یک ایمیل به صدای صبح روز چهارشنبه گروتون شهر Manager علامت حداد گفت: این شهر دارای نهاد هزینه های یخ به "چروک" پیش بینی از دست دادن درآمد در سال مالی جاری. حداد اضافه شده است که این شهر را کاهش داده است آن را برآورد و پیشنهاد بودجه برای سال 2021 سال مالی.

"ما خواهد شد نگاه کنید به بیشتر کاهش بودجه در پاییز پس از ما می بینیم سه ماهه اول درآمد," او گفت:.

گروتون دارای 35 مورد از coronavirus گزارش به دولت در بخش بهداشت و درمان به عنوان از آوریل 13.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب