Nashoba دره جوامع هوشیار باشند و در برابر COVID-19

PEPPERELL – به گزارش coronavirus ادامه به در آمده روزانه Nashoba دره جوامع هنوز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی ب

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

PEPPERELL – به گزارش coronavirus ادامه به در آمده روزانه Nashoba دره جوامع هنوز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای تضمین سالم باقی می ماند.

شهر مدیر اندرو مک لین گفت: هیئت Selectmen رای دادند در مارس 13 به حرکت سالانه شورای شهر برای 22 ژوئن و شهر در انتخابات ژوئن 29. مک لین گفت: هیئت مدیره نقل مکان کرد و در این نشست به ماه ژوئن به جای جولای برای "smoother سال مالی انتقال" با بودجه در حال تکمیل و قبل از ژوئیه 1.

در گروتون شهر Manager علامت حداد گفت: انتخاب هیئت مدیره نیز رای به اتفاق آرا در مارس 13 به گسترش موعد مقرر برای املاک و مستغلات اموال شخصی و آب منطقه مالیات از 1 مه ژوئن 1. حداد افزود که هیئت مدیره تمدید موعد مقرر برنامه های کاربردی برای املاک و مستغلات معافیت از 1 آوریل تا ژوئن 1.

این هیئت همچنین چشم پوشی پرداخت بهره و مجازات از اواخر پرداخت هر گونه مالیات غیر مستقیم مالیات بر بهبود ارزیابی یا apportionment, آب, نرخ سالانه فاضلاب استفاده کنید و یا بار دیگر به اضافه مالیات برای هر پرداخت به علت و یا پس از 10 مارس.

حداد روشن است که چشم پوشی امر تنها به پرداخت های ساخته شده پس از, اصلی, به دلیل تاریخ اما قبل از 30 ژوئن.

آیر و شرلی هنوز هم همان coronavirus روش های سالم هر دو شهر بود که از هفته گذشته با ساختمان های شهر ها بسته از دسترسی عمومی در Ayer تا زمانی که ممکن است 4 و در شرلی تا مارس 20. همانطور که در آوریل 8, شهر و ساختمان در دانشگاه هاروارد و تاونسند نیز هنوز بسته به دسترسی عمومی تا زمانی که ممکن است 4.

همانطور که در آوریل 13, تاونسند هفت تایید موارد coronavirus. همانطور که در آوریل 15, Shirley سه مورد تأیید از coronavirus.

وقتی پرسیده شد که برای تعداد خاصی از تایید موارد این ویروس در دیگر جوامع Bridgette Braley از Nashoba مرتبط تخته بهداشت گفت: دولت توصیه کرده است تخته نه به شکستن تعداد موارد توسط شهر.

Braley افزود که دولت توصیه تخته مستقیم ساکنان به ماساچوست وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری برای اطلاعات بیشتر.

از 14 آوریل وجود دارد 6,254 تایید موارد گزارش شده در Middlesex County است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب