نسکار به ادامه فصل مارس 17 با هفت مسابقه در 10 روز

توسط جینا سرخ کنشارلوت N. C. (AP) — نسکار برنامه ای برای راه اندازی مجدد موتورهای آن با سراسیمگی از مسابقات در

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط جینا سرخ کن

شارلوت N. C. (AP) — نسکار برنامه ای برای راه اندازی مجدد موتورهای آن با سراسیمگی از مسابقات در دو تاریخی و آهنگ.

نسکار کرد و گفت: این مجموعه به بازگشت مارس 17 با نخبگان جام سری مسابقه در دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی برای اولین بار از هفت رویدادها در 11 بعد در سراسر کشش سه سری.

وجود خواهد داشت بدون عمل هیچ مقدماتی و رانندگان خواهد پرش به اتومبیل های خود را برای اولین بار پس از 8 مارس و تلاش برای مقابله با "مسیر بیش از حد دشوار برای اهلی."

"حوادث در حال رفتن به نگاه متفاوت از آنها در گذشته گفت:" جان بوبو نسکار معاون رئیس جمهور از مسابقه ،

نسکار مجموعه ای از دستورالعمل ها برای ایمن نگه داشتن حوادث با استفاده از CDC دستورالعمل های اجتماعی فاصله و تجهیزات حفاظت شخصی. کل محل استفاده می شود برای حفظ فاصله در گاراژ اصطبل و که در آن روگرفت پارک شده در حالی که رانندگان را به خود منزوی در کاروان آنها به عنوان آماده سازی برای رقابت.

"اولویت ما در حال حاضر این است که سعی کنید و دریافت مسابقه در یک راه امن و گفت:" استیو o'donnell, مدیر ارشد, مسابقات توسعه افسر.

نسکار به شرح زیر UFC به عنوان اولین و مهمترین سازمان های ورزشی برای بازگشت به کار پس از coronavirus همه گیر تعطیل ورزشی آمریکا در اواسط ماه مارس. حرفه ای گاو سواری سری از سر رقابت در آخر هفته گذشته و شده است وجود دارد برخی از اسب مسابقه.

نسکار برنامه های تجدید نظر می رود و تنها طریق ممکن است و دارای یک جفت از روز شنبه جام مسابقات, انجام, طرفداران دیرین درخواست برای اواسط هفته حوادث. اول از این مسابقات خواهد بود در دارلینگتون سه روز پس از بازگشت نژاد در 70 سال تخم مرغ به شکل بیضی.

شارلوت موتور جاده سریع السیر خواهد شد و سپس میزبان Coca-Cola 600 on May 24 به مناسبت 60 سال متوالی طولانی ترین مسابقه نسکار برنامه برگزار خواهد شد در آخر هفته روز یادبود. آهنگ در کنکورد خارج نسکار پایگاه شارلوت خواهد شد و سپس میزبان یک شنبه نژاد سه روز بعد.

وجود دارد نیز پایین تر خواهد بود-ردیف Xfinity و کامیون سری مسابقات در دو آهنگ. کارولینای شمالی فرماندار گفت: شارلوت مسابقات برگزار می شود تا زمانی که شرایط بهداشتی در منطقه بدتر نیست.

"این شده است یک فعال تلاش برای قرار دادن ما موتورسواری و صنعت بازگشت به کار و تقویت روحیه ورزشی طرفداران در سراسر جهان" گفت: Marcus Smith, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت موتورسواری جاده سریع السیر. او گفت: "طرفداران ورزش در سراسر جهان نیاز به یک بازگشت به برخی از حس عادی با زندگی ورزشی در تلویزیون و نسکار منحصر به فرد قرار به تحویل آن از نظر رقابت."

نسکار به حالت تعلیق در آن فصل 13 مارس با تنها چهار نفر از آن 36 برنامه ریزی مسابقات به پایان رسید. سهام خودرو سری به شدت متکی به پول های تلویزیونی و اسپانسر پرداخت کرده و قول داد که برای تکمیل کامل آن برنامه. تجدید نظر در برنامه در حال حاضر باقی می ماند در آهنگ در رانندگی فاصله از شارلوت مبتنی بر مسابقه تیم و در کشورهای که آغاز بازگشایی.

O'donnell گفت: نسکار می خواستم برای دریافت هفت وقایع کامل در رانندگی فاصله از کارولینای شمالی قبل از این سوانح رقابت در کشورهای که نیاز به مسافرت هوایی و هتل ها.

نسکار به اتمام رسانده است به طور کامل تجدید نظر در برنامه اما نمی خواهد آن را آشکار پنج شنبه به عنوان بسیار متکی به همه گیر و دستورالعمل ها در کشورهای مختلف.

دارلینگتون در حال حاضر سه جام آرزو مسابقات برای اولین بار در مسیر تاریخ. همچنین برنامه ریزی برای باز کردن برگشتی با جنوبی 500 در سپتامبر. 6. از آنجا که این مسیر در حال حاضر دارای دو اضافی خرما نسکار را از دست دادن دو جام نژادها از آن خواص دیگر. همان می رود برای جاده سریع السیر رکوردی که به دست یکی از اضافی نژاد تا کنون و باید به جریمه یکی در یکی دیگر از امکانات.

"برای این زن و شوهر از آهنگ های که در آن ما نیاز به حرکت یک رویداد ما می خواهیم به انجام این کار در راه حق" o'donnell گفت. "ما فقط می خواهم به یک زمان کمی در اینجا قبل از ما قادر به اعلام آن است."

تقریبا همه تیم ها شروع به بازگشت به مغازه های خود را این هفته با هر دو کاهش می یابد اولیه نیروی کار و یا در تقسیم شیفت. در حال حاضر که نسکار گفت: تیم خواهد شد که در آن مسابقه این ماه آنها می توانید شروع به آماده سازی اتومبیل های مناسب برای این دو آهنگ.

اگر چه فلوریدا و تگزاس دعوت نسکار برای رقابت در این کشورها بدون تماشاگران تحریم بدن است برگزاری اعلام نژادها در این کشورها به دلیل سفر مورد نیاز است.

آخرین مطالب