NASCAR: حرارت است در حیاط

توسط تیم رینولدزAP ورزشی نویسنده میامی — برخی از طرفداران خواهد بود. برخی از پرچم ها خواهد رفت. و پس از چند رو

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

توسط تیم رینولدز

AP ورزشی نویسنده

میامی — برخی از طرفداران خواهد بود. برخی از پرچم ها خواهد رفت.

و پس از چند روز طاقت فرسا نسکار در مورد به ارائه یکی دیگر دلهره آور آزمون در حیاط-میامی جاده سریع السیر. جام بازده سری به آهنگ برای سومین بار در هشت روز یکشنبه در حیاط که قبلا به میزبانی نسکار تنها در ماه نوامبر هنگامی که گرما و رطوبت کمتر از خفقان در ماه ژوئن.

"این نوع از تاریخ ساخت برای بسیاری خسته کننده چند هفته یک راننده است که من فکر می کنم جام حذفی سطح تا به حال دیده می شود" گفت: Brad Keselowski که خود را مسجل 2012 نسکار عنوان در حیاط. "بنابراین شما می دانید که با توجه به آن برای همه است. ... من فکر می کنم آن را یک آزمون بزرگ خواهد شد. این یک آزمون بزرگ برای رانندگان. من فکر می کنم این بخشی از آنچه که باعث می شود این چند هفته خیلی قانع کننده نه فقط به عنوان یک شرکت کننده در ورزش بلکه به عنوان یک فن خودم."

او صحبت کردن در مورد سه مسابقه در مدت زمانی کوتاه در طول یک در حال حاضر-فشرده شده با برنامه.

اما واقعا Keselowski کلمات می توان به تقریبا هر نسکار طرح نقطه در حال حاضر.

وجود فیزیکی تلفات که در سمت چپ برخی از رانندگان گیج و منگ زمانی که آنها به پایان رسید تحریک مسابقه یکشنبه گذشته در آتلانتا به دنبال یک موضوع مهم شب مسابقه در Martinsville روز چهارشنبه که در آن گودال متوقف می شود شامل گاز برای مخازن و در بسیاری از موارد یخ بسته برای کاکپیت.

همچنین روحی و روانی عوارض; بابا Wallace, تنها, سیاه, full-time سری جام راننده شده و در کانون توجه رسانه ها مانند قبل از هرگز پس از یک هفته که در آن نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم از پرواز در حوادث و او خود را آراسته ماشین با کلمات سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. و چندین درایور والاس شامل قطع روابط با محبوب کلاه طراح این هفته بیش از رسانه های اجتماعی پست تا حد زیادی مربوط به پرچم.

"در بسیاری از پشتیبانی در گوشه ای از تمام جنبه های از ورزش فقط از مردم عادی مردم که مایل به ایستادن برای آنچه حق" والاس گفت: وقتی پرسیده شد که برای توصیف یک هفته او به عنوان ذهنی مالیات.

در حال حاضر شاید کمی از حالت عادی برمی گرداند.

طرفداران — البته تعداد کمی فقط 1,000 تقریبا به طور کامل اعضای نظامی — پشت در می ایستد یکشنبه اولین کسی بوده است که در کنار حصار برای مسابقه بعد از همه گیر دوران آغاز شد.

"آره, آن را به مردم بازگشت," راننده الکس بومن گفت. "این واقعا متفاوت است. من فکر نمی کنم شما واقعا متوجه چگونه آن متفاوت است تا postrace. خارج شدن از اتومبیل تقریبا به سکوت است فقط واقعا عجیب و غریب احساس. ... امیدوارم ما قرار داده نشان می دهد و افرادی که قادر هستند وجود دارد که در آن مسابقه در حال ساخت برخی از سر و صدا چرا که سکوت بی دست و پا شده است کمی عجیب و غریب است."

این 22nd زمان که نسکار اجرا خواهد شد در حیاط و اولین بار است که این اتفاق می افتد در هر ماه دیگر از ماه نوامبر است. میانگین درجه حرارت بالا در جنوب فلوریدا در حدود 8 درجه سردتر اطراف که زمان از سال است و پیش بینی می گویند در یکشنبه خواهد بود مانند بسیاری از روز در این زمان از سال در حیاط — دمای نزدیک به 90 و رطوبت ساخت آن را احساس بدتر با پتانسیل رعد و برق.

در مسیر متوسط به احتمال زیاد خواهد بود و حتی بالاتر و رانندگان در حال رفتن به قطعا احساس می کنید آن را در داخل اتومبیل های خود را.

و اگر هیچ قهرمانی در خط پنج شنبه, وجود خواهد داشت یک احساس متمایز از قهرمانی نوستالژی برای هفت-زمان نسکار titlist Jimmie Johnson که مسجل تمام کسانی که غنائم در حیاط.

پیگیری مسئولان در حیاط در حال تغییر نام یکی از تسهیلات علائم تجاری تونل در نوبت 3 که منجر رانندگان به مسیر جانسون افتخار است. اعلام این هفته ساخته شده بود به مناسبت آنچه که می تواند خود را نهایی ظاهر وجود دارد. جانسون طرح است که برای این فصل به گذشته خود را به عنوان یک کار تمام وقت راننده.

"این چنین افتخار باور نکردنی به این تونل تغییر نام داد برای من" جانسون گفت. "این رفتن به عجیب و غریب رانندگی در آن وجود دارد با آن آشنا گودال را در معده خود را به عنوان من پس از سال ها در گذشته به عنوان ما در مشاجره برای قهرمانی. بسیاری از خاطرات باور نکردنی ساخته شده بودند در این مسیر است. من همیشه به یاد داشته باشید چگونه خاص این محل است به من."

جانسون شروع خواهد شد در یکشنبه نهم با دنی Hamlin در قطب به دنبال جوی afton wagner, Keselowski Kyle Busch و تعقیب الیوت. که قابل توجهی از شش گذشته هفت برندگان در حیاط آغاز پنجم و یا بهتر است.

استثنا وجود دارد Johnson, زمانی که او آغاز شده 14th در سال 2016 و برنده به پرچ اخیر خود عنوان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن