Mysuru بحرانی ساری بیمار بهبود از COVID-19

به احتمال زیاد امروز از بیمارستان مرخص شد میسور/Mysuru: در یک توسعه مثبت P-273, 72 ساله نر از Nazarbad و شدید

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

به احتمال زیاد امروز از بیمارستان مرخص شد

میسور/Mysuru: در یک توسعه مثبت P-273, 72 ساله نر از Nazarbad و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) مورد بود که آزمایش مثبت برای Coronavirus در Mysuru اعلام شده است مناسب برای تخلیه و به احتمال زیاد منتشر شده از تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده در این شب به همراه هفت دیگر مثبت بیمارانی که درمان شده است.

ساری مورد نگران کننده برای دولت های منطقه به عنوان او نمی باید در هر سفر خارجی تاریخچه و بیمار تا به حال چندین شرکت morbidities و در یک حالت بحرانی است. پزشکان و کادر پرستاری در COVID-19 بیمارستان نیاز به تقدیر می شود برای این تلاش گفت: Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar این صبح است.

او در صحبت با خبرنگاران در یک رویداد در شهرستان صبح امروز پس از پذیرش تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), N-95 ماسک و sanitisers که اهدا شد به Mysuru دولت منطقه توسط اتحادیه وزیر D. V. Sadananda Gowda از طریق Chamaraja MLA L. Nagendra.

بسیاری از شرکت morbidities

"P-273 بستری شد on Mar. 14 و او در یک وضعیت بحرانی با بسیاری از عوارض. او در ICU و تحت نظارت 24X7 توسط یک تیم از پزشکان قلب و متخصصان است. او تحت درمان قرار گرفت و بر اساس راهنمایی های ارائه شده توسط e-دور (آنلاین شبکه های جلسات از پزشکان از NIMHANS بنگلور معرفی شده توسط دولت) و پزشکی از راه دور شبکه که مربوط به KRS جاده, بیمارستان," او گفت:.

معاون کمیسر Abhiram G Sankar دیده پذیرش تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), N-95 ماسک و sanitisers که اهدا شد به Mysuru دولت منطقه توسط اتحادیه وزیر D. V. Sadananda Gowda از طریق Chamaraja MLA L. Nagendra. MLA Nagendra و منطقه مقامات بهداشتی نیز دیده می شود.

جریان اکسیژن درمانی

افشای جزئیات بیشتر از سی گفت: "بیمار تحت درمان قرار گرفت و بدون دستگاه تنفس مصنوعی به عنوان در بسیاری از موارد در کشورهای غربی یک حمایت بود و به همین دلیل برای بسیاری از COVID تلفات. به عنوان توصیه در e-دور ساری بيمار تحت درمان با استفاده از جریان بالا درمان با اکسیژن از طریق ماسک خود را در بخش مراقبت های ويژه در COVID-19 بیمارستان. وضعیت بیمار بهبود قابل توجهی نشان داد و امروز او مرخص خواهد شد," DC گفت.

بر اساس درخواست 72 ساله بیمار او را منتقل به یک بیمارستان خصوصی که در آن جداسازی بخش راه اندازی خواهد شد. "در ابتدا ما نگران بودند به عنوان بیمار به حال بسیاری از شرکت morbidities همراه با COVID-19. در حال حاضر تمام آزمایشات ثابت کرده اند منفی و تیم از پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها باید برای قدردانی از این دستاورد قابل توجه" او اضافه شده است.

Round-the-clock, کار در VRDL

در مورد وضعیت کلی در Mysuru منطقه DC گفت که نرخ رشد COVID-19 در Mysuru که دوم بیشترین تعداد موارد در دولت پس از بنگلور نشان داده است کاهش عفونت های جدید. تعداد فعال موارد حذف شد با بهبود در میزان بهبودی بیماران مرخص شدن از بیمارستان.

هر روز state-of-the-art ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) در بخش میکروب شناسی در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (K. R. بیمارستان) آزمون 350 نمونه و تیم وجود دارد مشغول به کار در 3 شیفت round-the-clock.

"آنها نمی آیند به محل موردتوجه وتماشای عموم و هر روز برای آنها آزمون بیش از 300 نمونه. زیرا تیم آزمایش با نرخ افزایش یافته است و در Mysuru و ما صدر در دولت است. قبلا ما استفاده می شود برای تست 150 نمونه در هر روز است اما در حال حاضر ما در حال عبور از 300 علامت روزانه به عنوان VRDL گرفتن نمونه از مندیا و Kodagu همچنین" Abhiram Sankar گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب