Mysuru را COVID پزشکی رزمندگان رفتن به خانه بعد از 24 روز

میسور/Mysuru: پزشکان و کادر پرستاری خیس عرق پس از پوشیدن بحرانی مراقبت از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای ساعت ه

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: پزشکان و کادر پرستاری خیس عرق پس از پوشیدن بحرانی مراقبت از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای ساعت های طولانی شخصیت قهرمانی از Coronavirus بیماری همه گیر. آنها خود قرار داده و در راه آسیب است به درمان بیماران خود را.

این پزشکان و کادر پزشکی باید از طریق یک زمان دشوار در مبارزه با این بیماری همه گیر و آنها رفته اند و نه بازگشت به خانه برای بسیاری از روز و هزینه های خود را خارج از وظیفه ساعت در هتل ها مرتب توسط Mysuru منطقه دولت. هر چند آنها ارائه شده است محل اقامت راحت آن را یک جایگزین برای خانه و خانواده است.

دور از خانواده های خود این پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان در حال مبارزه در چند جبهه مانند رزمندگان. امروز در Mysuru دسته اول از 16 پزشکان و پرستاران که در درمان بیماران آلوده در تعیین COVID-19 بیمارستان (بیمارستان منطقه) در KRS جاده به خانه رفت پس از تحت اجباری 14 روز در قرنطینه.

این پزشکان و پرستاران مشغول به کار در شیفت در بیمارستان به مدت 10 روز در آنجا ماند در 14 روز قرنطینه در هتل Rajalakshmi وسایل رفاهی جدید Sayyaji رائو جاده ها است. دیروز هشت نفر از اعضای دسته ای از چپ به خانه های خود را در حالی که امروز هشت تن از اعضای رسیده و خانه می خرم.

شیفت از ساعت هشت

بیش از 50 پزشکان بیش از 75, غیر حرفه ای پزشکی و یک میزبان از حمایت و تمیز کردن کارکنان عملکرد 24X7 در COVID بیمارستان. این مردان و زنان کار در سه شیفت از هر هشت ساعت تحت سختگیرانه روش.

کارکنان درمان مثبت بیماران در شیفت نمی خورند و یا حتی نوشیدن آب برای هشت ساعت یک بار آنها را می پوشند PPE. اگر یک پزشک یا پرستار یا پیراپزشک کامل یکی از هشت ساعت تغییر آنها بلافاصله اختصاص داده شده به تغییر دیگری. آنها با توجه به شکست دو شیفت و سپس قرار دادن در وظیفه. پس وظیفه خود برنامه هستند و بیش از آنها را تحت اجباری 14 روز در قرنطینه.

رزمندگان واقعی

در میان رزمندگان که به خانه رفتم صبح امروز بودند K. R. کارکنان بیمارستان پرستاران Vanamala, H. N. Prabha, K. M. Vanaja, Bhagyavathi D. Sheela, S. K. Prameela, a. v. Veena و Gracy. آنها با توجه به گرم ارسال توسط صاحب هتل S. رامش, K. R. بیمارستان بانک خون در شارژ دکتر Manjunath, T. S. Ravindranath, Santhosh کومار و Revanna از باشگاه لاینز. پرسنل پرستاری داده شد میوه و مواد غذایی به عنوان یک ژست حسن نیت.

صحبت به 'ستاره میسور', Vanamala گفت که او خواسته شد تا گزارش در COVID-19 بیمارستان on Apr. 6. "من واقعا ترسیده بودم و نگران در انجام وظایف وجود دارد و روز اول سخت بود که من پوشیده بود PPE. از روز سوم من به آن عادت کردم و دوست داشتم کار من. ما استفاده می شود برای ارتباط برقرار کردن با بیماران و آنها را راحت. بيماران وابسته به ما و پزشکان حتی برای نیازهای کوچک خود را و من خوشحال برای کمک به," او گفت:.

کار بسیار زیاد رضایت

"همه ما عاشق کار کردم و تشویق به اندازه کافی از بیماران. همه ترتیبات ما مافوق و دولت های منطقه در هتل و در بیمارستان خوب بود و حتی ما می توانیم مراقبت از سلامت ما در حالی که درمان بیماران آلوده," او اضافه شده است.

"آن بوده است 24 روز از آنجایی که من را دیده اند و نه اعضای خانواده من. اما من کار بسیار زیاد رضایت و من به صرف یک روز با عزیزان و بازگشت به کار فردا" گفت: Vanamala با یک لبخند وسیع.

COVID-19 بيمار صورت یک وضعیت دشوار است. "ما به آنها اطمینان داد هر روز که ما در حال تلاش برای صرفه جویی در زندگی خود. ما وجود دارد چرا که ما باید با این بیماران است و کار ما است. این بیماران وجود دارد چرا که آنها در حال بيماران است. آن سخت است برای بیماران و پرسنل پرستاری. اما ما موفق," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن