Mysuru بیمارستان راه آهن بیش از حد خود کمک کنه به نبرد COVID-19

سطح زمین با این نسخهها کار به رهبری رئیس پزشکی سرپرست دکتر میرا Patil میسور/Mysuru: "با عدم آماده سازی شما در

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

سطح زمین با این نسخهها کار به رهبری رئیس پزشکی سرپرست دکتر میرا Patil

میسور/Mysuru: "با عدم آماده سازی شما در حال آماده سازی برای شکست" نقل قول منسوب به فیلسوف دولتمرد بنجامین فرانکلین نشده است می تواند مناسب تر از اکنون به عنوان جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با این معضل Coronavirus.

این راه آهن هند است انبوه کمک به نبرد در برابر COVID-19 همه گیر — توان آن را به تبدیل تقریبا 5000 مسافر مربیان به عنوان جداسازی بخش و یا در مقیاس بزرگ در خانه تولید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای خط مقدم پزشکی و بهداشت و درمان پرسنل و یا حفظ زنجیره تامین دست نخورده از طریق جنبش کالاهای ضروری با قطار حمل و نقل به نقاط دور افتاده کشور است.

وقتی گوشته از مسئولیت سقوط در راه آهن بیمارستان Mysuru برای حمایت از دولت های منطقه در مدیریت COVID-19به Mysuru بخش هدر رفته هیچ زمان در ایجاد یک 10-bedded جداسازی بخش برای COVID-19 بيمار علاوه بر تخصیص 64 تختخوابی برای استفاده از منحصر به فرد مشکوک Coronavirus موارد بموقع آنها را جدا از غیر COVID-19 بيمار به عنوان یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از گسترش عفونت ممکن است.

از سطح زمین با این نسخهها کار در راه آهن در بیمارستان منجر شد توسط دکتر میرا Patil ارشد پزشکی سرپرست جنوب غربی راه آهن بیمارستان. دکتر میرا پیوست آهن هند خدمات پزشکی در سال 1987 به عنوان یک تخصصی Paediatrician و او نگه می دارد و پس از فارغ التحصیلی دیپلم بهداشت کودک از بنگالور کالج پزشکی (BMC).

"زمان از جوهر در تحویل بحرانی خدمات بهداشتی و درمانی" دکتر گفت: میرا Patil در حالی که برجسته این واقعیت است که حمایت از تیم خود را از حرفه ای بهداشت و درمان نیز به همان اندازه مهم است.

سنجش اهمیت قرار دادن در محل مورد نیاز زیرساخت بدون اجازه می دهد سیستم را به ضعف او در چرخش اقدام به تسریع این فرایند برای تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), مانند لباس, چهره, سپر, ماسک, دستکش, sanitisers و همچنین قابل حمل هواکش و صترلزرس ، برای واحد مراقبت های ویژه.

یک تب به درمانگاه راه اندازی شد در این بیمارستان راه آهن به نمایش مردم با علائم COVID-19 به ویژه کسانی که با داشتن سابقه سفر. هر دو دکتر میرا Patil و Aparna Garg, بخشی, راه آهن, مدیر جنوب غربی راه آهن Mysuru در زمان اقدام سریع و اساسی در آماده سازی.

حمایت از Mysuru منطقه دولت برای تنظیم مسخره مته برای کارکنان راه آهن به دسته COVID-19 موارد طبق پروتکل های استاندارد به این تیم سر شروع می شود.

با وجود استرس های روانی در حالی که دست زدن به COVID-19 موارد پزشکی تیم نشان داد قابل توجه انعطاف پذیری و آرامش به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای کاهش تاثیر در بیمارانی که رسیدن به بیمارستان برای غربالگری اولیه بسیاری از آنها از راه آهن برادری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن