Mysuru تحصیل مبتکر ایجاد تنفس rate monitor برای COVID-19 بيمار

میسور/Mysuru: منحصر به فرد در میان بسیاری از راه حل های پزشکی ارائه شده برای مبارزه با COVID-19 جدید تنفس مانی

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: منحصر به فرد در میان بسیاری از راه حل های پزشکی ارائه شده برای مبارزه با COVID-19 جدید تنفس مانیتور برای Coronavirus بیماران طراحی و توسعه توسط یک بنگلور مبتنی بر اندازی RayIoT و آن است که یک ماده از غرور و افتخار است که یک Kodagu متولد و Mysuru تحصیل مبتکر است که در پشت دستگاه است.

او Ammanichanda Sanchi Poovaya یک جوان اما با تجربه مهندس مبتکر و کارآفرین است. او تاسیس بهداشت و درمان راه اندازی RayIoT Solutions Inc. و افسر ارشد عامل از راه اندازی که در حال حاضر ساخته شده یک علامت در مراقبت های بهداشتی محصولات نوآورانه.

او شروع به ایجاد نوآورانه بهداشت و درمان و کودک-tech محصولات با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و اینترنت از همه چیز (IoT) فن آوری. بسیار به تازگی Sanchi Poovaya و دو نفر دیگر موسسان Aardra Kannan Ambili (افسر ارشد فناوری) و Ranjana Nair (از بنیانگذاران و مدیر عامل) ساخته شده است تنفس از راه دور نظارت بر سیستم COVID-19 بيمار که اجازه می دهد تا پزشکان برای از راه دور نظارت بر کمتر حیاتی بیماران در حالی که به طور جدی بیمار آنهایی که بیشتر مورد توجه است. (عکس بالا نشان می دهد (از سمت چپ) Sanchi Poovaya, Ranjana Nair و Aardra Kannan Ambili)

متصل گردش می فرستد هشدار به پزشک در صورت هر گونه تغییرات غیر طبیعی در بیمار حیاتی و موثر بدن. با بالا اثربخشی با استفاده از تنفس رای دادن به عنوان یک پیش بینی حیاتی تشخیص زودرس به ویژه در میان در خطر مراقبان یک احتمال است.

"این است که یک غیر-تماس با Wi-Fi را فعال کنید و مقرون به صرفه respiration rate monitor برای Coronavirus بیماران است که می تواند اجرا شود به عنوان مینی مراقبت های ويژه. در شکل کنونی آن RayIoT کار خواهد کرد به عنوان یک مینی ICU واحد نظارت. الگوریتم های هوش مصنوعی اجازه خواهد داد که پزشکان و دیگر متخصصان بهداشت برای پیگیری تنفس نرخ های متعدد بیماران از طریق یک برنامه از هر نقطه در جهان" Sanchi Poovaya گفت.

در یک بیماری همه گیر مانند COVID-19 که در آن پزشکان در حال سقوط بیمار با بیش از حد بیمار جریان و مدیریت قرنطینه بیماران تبدیل شده اند دشوار است دستگاه به صورت بی سیم آهنگ بیمار تنفس میزان ضربان قلب و فشار خون و درجه حرارت.

پس از همه این دستگاه را می توان متصل به یک پایگاه داده مرکزی با استفاده از RayIoT متخصصان مراقبت های بهداشتی می تواند نظارت بر بیش از یک لاخ نفر در یک زمان به طور مداوم. تنها با پیگیری تنفس رای آنها خواهد بود قادر به هوشمندانه دسته بندی قرنطینه بیماران مبتلا به خفیف شدید و موارد مهم او گفت:.

"این ایده از یک تنفس از راه دور نظارت بر سیستم به ما آمد که مشهور بود که تبدیل 14-اتاق وسیع ییلاقی به قرنطینه مرکز رسیده به ما. او مشکل دسترسی از راه دور به پزشکان و پرستاران و تجهیزات پزشکی به طور کامل تجهیز خود به قرنطینه مرکز."

این تیم تا به حال به آمده تا با یک راه حل کم هزینه است که می تواند نظارت بر اعضای حیاتی و موثر بدن از صدها نفر از بیماران در هر نقطه ای از زمان و اتصال به پزشکان از طریق ویدئو زمانی که بیماران در حال حرکت به شدید یا مرحله بحرانی. "این راه حل نیز کمک دولت و نیروهای وظیفه که در حال نظارت بر بزرگ swathes از جمعیت با ارائه آنها را تنها منبع حقیقت با ما قرنطینه پایگاه داده" Sanchi نشان می دهد.

RayIoT ایجاد شده توسط تیم همان است که در پشت Raybaby (برای اولین بار در جهان بدون تماس خواب و تنفس مانیتور برای نوزادان است. این محصول موفق به کسب جوایز بسیاری شد و ذکر شده در سی ان ان به عنوان یکی از باید خانه اسباب بازی.

Ammanichanda Sanchi Poovaya از اتمام تحصیل در چوپان خوب Ammathi در Kodagu و JSS عمومی مدرسه Mysuru. او به اتمام مهندسی مکانیک در موسسه ملی مهندسی (NIE), Mysuru و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه کرنل نیویورک.

Sanchi Poovaya دختر Ammanichanda Sunil Poovaya (ex-تجاری نیروی دریایی) و Shiela Poovaya (Pattada, Betoli). آنها زندگی می کنند در هسور بنگلور.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن