حرکت به سوی عادی اما ماندن در این دوره در ایمنی

از آن زمان به تصمیم می گیرید که آیا شما یک قهرمان و یا یک صفر است. با شروع این هفته با پوشیدن ماسک های صورت اس

توسط ATSHNEWS در 20 اردیبهشت 1399

از آن زمان به تصمیم می گیرید که آیا شما یک قهرمان و یا یک صفر است. با شروع این هفته با پوشیدن ماسک های صورت است که باید در ماساچوست که ما کودک را نسبت به حالت عادی. من نمی سرزنش مردمی برای گرفتن antsy — اما این بار به دیس اجتماعی فاصله و یا پروتکل های ایمنی.

احمقها در میشیگان در لباس کامل ارتش دنده بیان سرخوردگی اما کمی احساس. چرا ما نیاز به خوب بکار بردن اسلحه شروع به اقتصاد ؟ آنها برنامه ریزی برای شلیک coronavirus را به تسلیم?

در اینجا ما بهره برده اند تا حد زیادی از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر و شهردار مارتی والش را هدایت و رهبری است. والش اهدای $500,000 از مبارزات انتخاباتی خود در جنگ قفسه سینه به بوستون تابآوری صندوق قدرتمند حرکت می کند. امیدوارم آن را به عنوان الهام بخش برای دیگر رهبران.

18 مه روز بیکر تعیین شده به عنوان پایان دولت "در خانه ماندن" مشاوره است که فقط در اطراف گوشه. من معتقدم که ما نیاز به باز کردن در مراحل و ما می توانیم انتظار می رود برخی از flareups ویروس همانطور که ما حرکت رو به جلو است. من می گویم بماند.

پیدا کنم که شهر بوستون عضو شورا میشل وو تست مثبت برای ویروس آنتی بادی هر چند او تا به حال هیچ نشانه خدمت به بیش از فقط یک داستان عبرت انگیز. این باعث می شود من تعجب می کنم اگر آزمون خود دقیق هستند.

منفی کاذب مثبت کاذب بدون علائم — همه به این دلیل بیشتر برای تست بیشتر و برای اطمینان از اثربخشی آزمون اداره می شود.

اما مهمتر از همه ما نیاز به یک واکسن. داروها در حال متوقف کردن فاصله اندازه گیری. Remdesivir و دیگر داروهای تبلیغ توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بازی-تعویض فقط با افزایش زمان بهبودی و کاهش علائم برای برخی از آنها فراهم نیست درمان است.

شده است وجود دارد بسیاری از تمرکز بر روی چین سهم به COVID-19 pandemic — چه آنها می دانند که زمانی که آنها آن را می دانم و چرا آنها به ما بگویید ؟ من نمی قرار داده و از آن گذشته سازمان بهداشت جهانی برای خودداری از دانش coronavirus' گسترش یافته است. این سازمان متهم شده است آرام چین است.

یکی از چیزهایی که ما می تواند برخی: پس از آن بود هوشمند برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به ممنوعیت سفر از چین اما بی توجهی به محدود کردن پروازها از اروپا و منطقه بعدی برای تحمل فشار از COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن را ادعا می کنند به شهرت و کلیدی برای انتخاب مجدد او شد یک اقتصاد پررونق و است که چهار. اما یک تئوری توطئه است فقط آنچه که او نیاز دارد در حال حاضر اگر او هر گونه امید vindication برای بسیاری از missteps.

این کل چیزی که واقعا بوده است "خواب آلود" امر به حریف خود جو بایدن تا کنون. من فقط می توانید تصور کنید بایدن انجام آنچه تارا Reade او را متهم. داستان خود را بدل به چیزی متفاوت هر بار که او آن را می گوید. اخیر تفسیر فاقد اعتبار باور و در نتیجه کشش.

تا کنون جو هوشمندانه dodged برخی از منحنی توپ پرتاب راه خود را توسط Trumpsters — اول در مورد پسرش شکارچی و در حال حاضر توسط برخی از من بیش از حد خدمه. هیچ چیزی در زمین بسیار مخربی. اما با توجه به نظر سنجی مغلوب ساختن پیشی جستن را دقیقا نمی رسالت خود را به عنوان روزانه خود را همه گیر به روز رسانی را انجام داده اند و بیشتر برای ترساندن نسبت به کاستن ترس.

در حال حاضر ممکن است فقط زمان برای جو به لرزش چیز توسط نورد خود را VP انتخاب کنید. من هنوز هم مثل بهداشت ، کامالا هریس. اکثر مردمی که موافق است که او نیاز به کمک جدی در طول ریاست جمهوری اجرا شود اما او تمام نیازهایی برای ردیف 2 نقطه.

همانطور که برای تشکر. جیم Clyburn را سیار در وزن است که این معاونت انتخاب ندارد به یک زن او نیاز به نگه داشتن آن به خود است. در هر, که, نظر, نمی, نوع ناگهانی از پشتیبانی که Clyburn حمایت از بایدن بود.

زنان سیاه و سفید هستند و همواره قدرت واقعی بازیکنان برای حزب دموکرات. آیا به عنوان یک انتخاب هوشمند برای بایدن به عنوان معاون و یا در خود ما زنان سیاه و زنان به طور کلی شکستن سیاسی بتن سقف.


جویس Ferriabough Bolling رسانه ای و سیاسی استراتژیست و متخصص ارتباطات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن