رانندگان نمی کمک به کروناویروس مرگبار تلفات

شما ممکن است انتظار کاهش شدید COVID-19 ایجاد ترافیک در سطح ایالت عملکرد مربوطه کاهش در تعداد جدی به موتور خودر

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

شما ممکن است انتظار کاهش شدید COVID-19 ایجاد ترافیک در سطح ایالت عملکرد مربوطه کاهش در تعداد جدی به موتور خودرو حوادث است.

این مورد نیست.

در واقع ماساچوست جاده مرگ و میر دو برابر شده در مارس بخشی از آنچه که مقامات به عنوان یک "روند نگران کننده" بیشتر رانندگی بی پروا در حال حاضر که جاده باز است جایگزین خیابان های متراکم به لطف مداوم و همه گیر.

که همزمان با شتاب از سرب پا بر روی پدال گاز. نرخ سرعت بلیط های صادر شده برای رانندگان گفته سفر بیش از 100 مایل در ساعت افزایش یافته است تقریبا sevenfold در مارس حتی به عنوان مجموع استنادها در ماساچوست جاده کاهش یافته و تقریبا 90%.

مقامات همچنین این ویژگی سنبله به طور ناگهانی ترافیک-رایگان خیابان ها و بزرگراه ها.

وزارت حمل و نقل برگزار مجازی کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به پخش هشدار درباره افزایش تصادفات مرگبار و خطرات در جاده. ماه گذشته مقامات گفت که 28 نفر در تصادفات یکی بیش از 27 که درگذشت در مارس 2019 با وجود نصف مقدار ترافیک.

بزرگراه مدیر گالیور جاناتان به خبرنگاران گفت که محققان معتقدند سرعت و یا حواس پرتی درگیر شدند در بسیاری از تصادفات منجر به مرگ.

و کاهش قیمت بنزین فقط سوخت که نیاز به سرعت, به خصوص برای افرادی که بوده ام پناه در خانه برای چند روز در پایان.

با توجه به MassDOT ماشین یا کامیون اپراتورها اختصاص 18 از کسانی 29 مرگ و میر در ماه آوریل در حالی که چهار مسافر و دو موتور یک دوچرخه سوار و سه پیاده گرد کردن بقیه.

"آنها در حال دیدن ازدحام ما استفاده می شود برای دیدن فقط یک ماه و نیم پیش و به عنوان یک نتیجه ما شاهد این هستیم که شرایط رانندگی در سراسر هیئت مدیره تغییر کرده است" گالیور گفت.

هیچ بخشی از دولت در امان ماند. تصادفات منجر به مرگ در بازه زمانی از بوستون و Springfield به تاونسند و Rehoboth.

حدود یک سوم از مرگ و میر درگیر تصادفات در interstates در حالی که دو سوم باقی مانده بودند در جاده های محلی.

گالیور نشان داد مقامات نیست شناسایی هر گونه خاص hots گلدان با نامتناسب خطرات, اما او می گویند تعداد بیشتری از سرعت بالا تصادفات رخ داده در جاده های کوچکتر.

"این واقعا یک ایالت, موضوع," او گفت:. "این تأثیر خیابان اصلی تا آنجا که این تأثیر بین ایالتی."

بنابراین MassDOT عمومی راه اندازی کرده است-کمپین آگاهی که شامل ارسال پیام های خود را, بزرگراه نشانه ترغیب رانندگان به رعایت سرعت مجاز و جلوگیری از حواس او را پرت صرف نظر از باز شرایط جاده.

گالیور گفت: مسئولان نیز برای استقرار سرعت بازخورد علائم و همچنان همکاری خود را با پلیس در اجرای.

ماساچوست به طور معمول کمترين سالانه مرگ و میر در کشور در 5.2 مرگ و میر در هر 100 ، 000 خودرو مایل سفر با توجه به گالیور. بر اساس میزان ترافیک در ماه آوریل دولت باید با تجربه 13 یا 14 جاده مرگ اگر نرخ متوسط برگزار می شود, نه 28 مشاهده شده است.

MassDOT ندارد داده ها در مجموع تعداد تصادفات در ماه آوریل که گالیور گفت: تمایل به تاخیر اولیه گزارش گیری از تصادفات منجر به مرگ حدود یک ماه است.

اما گالیور بود گفت مقامات به طور کلی موافقم هر چند که با کاهش ترافیک در میان همه گیر داد بسیاری از رانندگان کاذب اعتماد به نفس است که آنها می تواند به درایو سریع تر و یا منحرف.

در زمانی که مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از 4000 نفر در این دولت ما قطعا نمی نیاز به ایجاد نیازی مرگ و میر در این استان سفر در جاده ها است که ویروس باعث شده است.

ما می خواهیم همه را به خودداری از استفاده از بزرگراه ها و byways به عنوان speedways.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن