مادر لویی پلیس تیراندازی قربانی خواستار صلح

توسط بروس SCHREINER و دیلن LOVANLOUISVILLE, Ky. (AP) — به دنبال خنثی کردن خشم پس از تیراندازی زخمی شدن حداقل ه

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

توسط بروس SCHREINER و دیلن LOVAN

LOUISVILLE, Ky. (AP) — به دنبال خنثی کردن خشم پس از تیراندازی زخمی شدن حداقل هفت نفر در یک تظاهرات در لوئیزویل مادر یک زن سیاه پوست کشته شده توسط پلیس خواست معترضان روز شنبه برای ادامه خواستار عدالت اما انجام این کار "بدون صدمه زدن به هر یک از دیگر."

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear خواندن بیانیه ای از Breonna تیلور مادر ساعت بعد از صدای شلیک گلوله فوران در تظاهرات اواخر روز شنبه در خارج از شهرستان سالن. یک نفر بود که در شرایط بحرانی, لویی مترو پلیس روز جمعه گفت.

شهردار گرگ فیشر گفت: افسران پلیس اخراج بدون عکس. آنها ارائه کمک به زخمی, او گفت:. تلویزیون نشان داد وحشت زده معترضان در حال فرار را به صورت گلوله گرفت.

با بیشتر تظاهرات برنامه ریزی شده, تیلور, مادر پیوست کر خواستار تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند. در بیانیه Tamika پالمر گفت: او دختر یک تکنسین اورژانس پزشکی — زندگی خود را وقف دیگران و "آخرین چیزی که او می خواهم می خواهم در حال حاضر است هر گونه خشونت بیشتر."

"لطفا در حفظ و گفت: نام او" او در بیانیه ای گفت:. "لطفا در حفظ و خواستار عدالت و پاسخگویی اما اجازه دهید آن را به راه راست و بدون صدمه زدن به هر یک از دیگر. ما می توانیم و ما به برخی از تغییر واقعی در اینجا. در حال حاضر زمان است. اجازه دهید آن اتفاق می افتد اما با خیال راحت."

در شب جمعه, آنچه به نظر می رسد چند صد نفر جمع شده بودند در مرکز شهر برای دومین شب از اعتراضات. جمعیت به طور خلاصه مسدود شده و ترافیک در نزدیکی تالار شهر و شعار "نه عدالت بدون صلح است."

معترضان انجام شده نشانه خواستار عدالت برای Breonna تیلور و جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا.

حضور پلیس تشدید حدود 9:45 p. m. روز شنبه به عنوان افسران ضد شورش ایستاده بود و شانه به شانه حرکت مردم پایین کلید های خیابانی در نزدیکی شهر پیک مجله گزارش شده است.

یک افسر پلیس دیده می شد در گیری طول موج-پخش تلویزیون شلیک آنچه به نظر می رسد فلفل گلوله به طور مستقیم در دوربین خدمه.

"من شروع به ضرب گلوله! من شات!" موج-خبرنگار تلویزیون Kaitlin زنگ شنیده فریاد خاموش-دوربین. او گفت: خشمگین مجریان int او در استودیو است که خدمه بود پشت خط اما پلیس می خواست آنها را به حرکت بیشتر دور.

سخنگوی پلیس جسی Halladay گفت: هیچ عکس تا به حال از کار اخراج شده است در روز جمعه در اعتراض به عنوان 10:40 p. m. و بدون آسیب قابل توجهی گزارش شده بود. دو نفر دستگیر شدند.

نیروبخش برای تظاهرات پلیس گفت که آنها نمی خواهد تحمل خشونت و یا تخریب اموال.

"ما ارزش حق آزادی بیان و درک این جامعه است که بسیاری می گویند در حال حاضر" لویی پلیس سرهنگ سرهنگ LaVita Chavous گفت. "ما شما را بشنود."

اما او افزود که پلیس آماده شد به "هر اقدام ما باید سعی کنید برای اطمینان از هیچ کس دیگری مجروح شده است در طول این زمان از ناآرامی. ما از جامعه لطفا به صدای نظرات خود را در یک راه مسالمت آمیز."

در ضمن لویی شهردار گفت: استفاده از no-دست کشیدن حکم توسط پلیس به حالت تعلیق و آخرین در یک سری از تغییر سیاست و دیگر اقدامات در پاسخ به تیلور مرگ است.

"به افرادی که در مرکز شهر جمع شده بودند شب گذشته در اعتراض به, و به بسیاری از سراسر شهرستان ما و در سراسر کشور ما که احساس خشم, ترس, نا امید و خسته و بیمار از داستان پس از داستان از زندگی در دست اجرای قانون من می شنوید" فیشر گفت.

دو نفر زخمی در تیراندازی تحت عمل جراحی قرار گرفتند در حالی که پنج شد در وضعیت خوب, او گفت:.

Beshear صحبت در سی ان ان گفت: اعتراض مسالمت آمیز آغاز شده اما برخی از افراد بعد "آن را تبدیل به چیزی است که باید آن را نداشته اند."

محلی Councilwoman Keisha دورسی نامیده اعتراض به "شورش علیه یک سیستم است که در آن مردم احساس ستم" پیک مجله گزارش شده است. "آنچه که من از دیدن افرادی که خود در حال تلاش برای انجام کاری با خود صدمه دیده خود درد و سرخوردگی خود را."

لویی تظاهرات به دنبال انتشار یک 911 تماس با تیلور دوست پسر ساخته شده در مارس 13, لحظات پس از 26 سال EMT به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار توسط کارآگاهان مبارزه با مواد مخدر که زدم پایین درب جلو او. بدون مواد مخدر پیدا شد در خانه است.

صدها نفر از تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق مرکز شهر لوئیزویل در ساعات اولیه جمعه به عنوان باران ریخت پایین. ویندوز شکسته شد و چندین وسایل نقلیه آسیب دیده بودند در جریان ناآرامی ها کشته شده است. عکس از کار اخراج شدند و به ساختمان های دولتی از جمله مقر پلیس گفتند. آجر پرتاب شد و به ساختمان ها و نقاشی های دیواری پخش شد در مکان های مختلف از جمله یک آتش نشان یادبود به آنها گفت. پلیس شرح آسیب های ساخته شده بدون اشاره به هر گونه غارت.

اردن Basham 24 ساله سفید متصدی بار گفت: او چند پا از جایی که این افراد به ضرب گلوله کشته شدند. به عنوان مردم فرار در, ترور یک مرد او نمی دانست که او تحت فشار قرار دادند به زمین گفت: او را به حرکت و استفاده از بدن خود را سپر او روز جمعه گفت.

"من هرگز قادر به دریافت این تصویر از ذهن من," او گفت:. "اما من هنوز هم بسیار خوشحالم که من وجود دارد. به عنوان طولانی به عنوان آنها در خارج وجود دارد اعتراض من خواهید بود."

بسیاری از معترضان عینک ماسک به عنوان Kentuckians به شدت خواست به دنبال دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس.

توجه تیلور مرگ تشدید کرده است پس از خانواده اش در اداره پلیس شکایت کرد در این ماه. مورد را به خود جلب کرده سرفصل های ملی در کنار عکسبرداری از Ahmaud Arbery در گرجستان در ماه فوریه و مرگ اخیر فلوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن